Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Poslední večer
Tlouie (Občasný) - 29.5.2014 > ale pořád je zima :)
U příspěvku:Posluhující Bohdanu Ch.
Tlouie (Občasný) - 9.2.2014 > Chlíbec v názvu má značit inspiraci nebo nějak hlubší odpověď/reakci/... na jeho tvorbu? Ze Zimního dvora jsem četla zatím jen úryvky, tak mi možná něco uniká. Tak jako tak je to výborný.
U příspěvku:Blesk
Tlouie (Občasný) - 9.2.2014 > Mima> :) To je krásný, děkuju!
U příspěvku:Koledy
Tlouie (Občasný) - 26.12.2013 >
U příspěvku:Skeč
Tlouie (Občasný) - 5.12.2013 > Druhý čtení, dobrý čtení.

Je to porno nebo historie?
Přišel jsem pozdě,
tak to nepoznám.
U příspěvku:Havrani
Tlouie (Občasný) - 19.11.2013 >
U příspěvku:Samoty
Tlouie (Občasný) - 27.10.2013 >
U příspěvku:Blesk
Tlouie (Občasný) - 13.8.2013 > cit-i-zen> *uživateli Tlouie se líbí váš komentář* a já zrovna váhala, jestli to dobře navazuje a sedí k celku.
U příspěvku:tlustá paní jí blumy
Tlouie (Občasný) - 12.8.2013 >
U příspěvku:Začať krvácať
Tlouie (Občasný) - 12.7.2013 > k básni ráda, až nebudu tak unavená, každopádně i tvé představení skoro vydá na takovou báseň v próze. veselé, pobavila jsem se.
U příspěvku:Začať krvácať
Tlouie (Občasný) - 12.7.2013 >
U příspěvku:nejsem než obličej
Tlouie (Občasný) - 12.3.2013 >
U příspěvku:Konečná stanice
Tlouie (Občasný) - 20.2.2013 > myslím, že by to chtělo poupravit - proškrtat, provzdušnit, odležet -, ale základ se mi zdá dost dobrý. mám radost.
U příspěvku:Dopis pro ježíška
Tlouie (Občasný) - 3.12.2012 >
U příspěvku:Nesmrtelnost
Tlouie (Občasný) - 30.11.2012 >
U příspěvku:světla
Tlouie (Občasný) - 30.11.2012 > zdá se mi, že se pořád zlepšuješ. radost.
U příspěvku:nikdo tam venku nechodí
Tlouie (Občasný) - 7.11.2012 >
U příspěvku:Kontemplace
Tlouie (Občasný) - 30.10.2012 > Ta slovní vata mě napadla už předtím, já ji vidím v citečkách - degraduješ tím ty city řečené předtím? Jako že "city" jsou myšleny všechny city obecně a "citečky" ty nízké, rozněžnělé, falešné atd? může být, každopádně nevím, jestli je to úplně bezpečné takhle použít, napadlo mě to až po chvíli a i tak si nejsem jistá, jestli to tak autor fakt myslel. Každopádně i dál mi přijde, že se tam říká hodně věcí podobných. Například "přepjaté vášně a zevšednělé krásy" mám pocit, že už jsou obsaženy v tom "jednat vždy s odstupem" - nemusí to třeba každého napadnout přesně v těchto slovech, ale ten směr už je z toho i z veršů dál cítit - takhle je to příliš doslovné. "Zříci se slov a vět" je super náťuk, to se mi líbí, na to můj mozek slyší. A ten konec se mi narozdíl od čtenáře výše právě líbí.
U příspěvku:Smlouva psaná krví
Tlouie (Občasný) - 30.10.2012 > "když se napil posilňujícího odvaru své nové ženy" - dobrej dvojsmysl )) Jinak vlastně nevím, co si o tom textu mám myslet. Vidím to takhle: beru ho něco jako pohádku, ta "symbolická věcnost" nedává prostor (když teď pominu omezení počtem slov) pro jiné, než nutně sdělitelné věci - čili smyslem je zde obsah; fajn, ale co s tím? Na dostatečný rozvinutí a plný vyznění problému je tu málo místa, zdá se mi - zde to omezení slovy. Nezatracuju pohádky, resp. texty s podobným typem poselství, ale myslím, že aby byly i dnes účinné, musí přece jenom nabídnout něco nového, nečekaného, jakoby "načichlého dobou" (nemyslím to doslova) - takto, podle mě, společně s onou vnitřní, stále aktuální pravdou mohou doopravdy působit. Což mě vrací k názvu: ačkoliv to symbolicky může nést svoji pravdu a váhu a tíhu, tak nevím, zda je zvolenej úplně šťastně.
U příspěvku:Dar
Tlouie (Občasný) - 19.10.2012 > !
U příspěvku:Dívka z psychiatrické léčebny
Tlouie (Občasný) - 11.7.2012 >
U příspěvku:persona, hadi
Tlouie (Občasný) - 23.6.2012 >
U příspěvku:Lhář
Tlouie (Občasný) - 14.5.2012 >
U příspěvku:Odpisnosti
Tlouie (Občasný) - 10.5.2012 > souhlas s anae, tohle mi teď sedlo. "mezi kynoucími bezy"
U příspěvku:vyvázaný vyvázaný vyvázaný
Tlouie (Občasný) - 2.5.2012 >
U příspěvku:Kontury
Tlouie (Občasný) - 26.4.2012 > (mně se to zobrazuje taky tak) ... upřímně, moc se mi to nelíbí. ty postřehy, jednotlivosti mi přijdou fajn, ale jaksi nedovařený - mám pocit, že kdyby se ještě nějakou dobu tvarovaly, poskládalo by se to líp, ostřeji. takhle to na mě působí spíš nesoudržně, což mi k tobě nejde, dojem za dojmem, ale nesepíná se to. "Když jdu, chůze do mě vstupuje protipohybem." - tohle je dobrý.
U příspěvku:Poema; čtyři obrazy bdění
Tlouie (Občasný) - 9.4.2012 > "Pomalu dvěma prsty roztrhnu obal; pocit, že jsem právě zardousila srnu nebo trhla vazem sotva opeřenému kuřeti." - krásný. celý je to skvělý.
U příspěvku:"Ad jedna z dcer, Březnová víla
Tlouie (Občasný) - 30.3.2012 >
U příspěvku:Definice exotiky
Tlouie (Občasný) - 2.3.2012 >
U příspěvku:Období neklidných koní
Tlouie (Občasný) - 18.2.2012 > maria keis> proč myslíš?
U příspěvku:Období neklidných koní
Tlouie (Občasný) - 18.2.2012 > líbí se mi sloka "pevné ohrady.."
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter