Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nejhorší apokalypsa ze všech
Draconian (Občasný) - 6.10.2021 > Joneli> Díky:-))
U příspěvku:Zamyšlený
Draconian (Občasný) - 5.10.2019 > čtenář> Však jo, ani to není povídka:-)
U příspěvku:Nález
Draconian (Občasný) - 2.6.2019 > Martin> Ahoj, moc děkuji za pochvalu:-)
Je to krátká povídka u které jsem nechtěl narušit atmošku. I když vím, že na monitoru se málokomu chce číst něco delšího, ale pro mě prostě tohle nemá ještě dostatečný rozsah na rozdělení:-)

Kd je Jindřišská věž? Já jsem z Duchcova. Nicméně někdy jezdím číst do Prahy.
Hodím sem mail....klidně napiš nějaké bližší info. Jsem rád, za příležitosti:
tomasmarton@seznam.cz
U příspěvku:Černé oko
Draconian (Občasný) - 17.12.2017 > IAN HEROICKY> Díky moc!
Máš pravdu, ale tohle byla fakt rychlovka...pět minut jsem to vyprávěl a dopoledne během čtvrt hodky přepsal:-))
Takže opravdu nic excelentního.
Sem jsem to dával jako malu jednohubku. Kdo chce, tak si zobne:-)
U příspěvku:Soused
Draconian (Občasný) - 12.3.2017 > Hanako> Děkuji:-)
U příspěvku:Soused
Draconian (Občasný) - 10.3.2017 > užnikdyseneuvidíme> Velmi děkuji:-)
U příspěvku:Noční rozkoš
Draconian (Občasný) - 10.6.2016 > žaža> Díky moc!
Tak tohle je jen takový pokůsek o erotickou scénu, nikdy jsem nic podobného nepsal:-))
U příspěvku:Kryt (2/2)
Draconian (Občasný) - 27.3.2015 > žaža> to pro mně také ne...ale, kdo ví..když je k tomu člověk donucen.
U příspěvku:Kryt (2/2)
Draconian (Občasný) - 29.12.2014 > žaža> Mně to tak fakt nepřijde:-))...jiný úhel pohledu. Nevadí, snad se mi někdy podaří napsat dobrou povídku...ještě jednou díkes!
U příspěvku:Kryt (2/2)
Draconian (Občasný) - 29.12.2014 > žaža> Tak on s tím žít nechtěl....stíny si ho vzali mezi sebe. Takže žádné nebe:-)....možná kdyby to nebyla jen krátká povídka, udělal bych to jinak. Přesto myslím, že ten konec zlý není. Ale díkes, beru to v potaz.
U příspěvku:Kryt (2/2)
Draconian (Občasný) - 28.12.2014 > žaža> Děkuji ti moc:-)

akorát nechápu, jak jsem mu to ulehčil....a proč cestu do nebe?? O tom tu přei není ani slovo....ale jinak opravdu díkes. Jsem rád za dočtení.
U příspěvku:Kryt (1/2)
Draconian (Občasný) - 26.12.2014 > žaža> Díkes...zítra večír jí tu máš:)
U příspěvku:Křehkost života
Draconian (Občasný) - 22.10.2014 > mystikus> dějí se hrozné věci :-(
U příspěvku:Křehkost života
Draconian (Občasný) - 21.10.2014 > Sallybill> Moc ti děkuji :-)
Snad se podaří restrukturizace psychiatrie a něco se zlepší. A ono by to chtělo zlepšit ve všem. Zdravotnictví se mi zdá, docela upadá :-/
U příspěvku:Křehkost života
Draconian (Občasný) - 20.10.2014 > Sallybill> Ahoj..poslané to již je :-)
Vždyt ano, je tam víc mně, to je v pořádku. Je to "jen" článeček, který si na nic nehraje. Jen můj pohled na věc. Text je samosebou trochu literárně upraven, ale jinak to příliš neumím. A to co jsem sdělit chtěl jsem v textu sdělil. Je to jen jeden pohled, nic víc. Vím, jak to myslíš, s tou vlastní řečí, ale takhle se vyjadřuji skrze psané slovo.
Přesto děkuji za přečtení a názor.
U příspěvku:Budoucnost
Draconian (Občasný) - 19.9.2014 > žaža> Děkuji, jsem moc rád. A mám radost, že sis toho přečetla více.
U příspěvku:Chlapec, kterému se všichni smáli
Draconian (Občasný) - 19.9.2014 > žaža> Děkuji, moc si toho vážím. Ano, je pravda, že je v tom velký kus naivity....hodně patosu.
U příspěvku:Tertio Oculus (2/4)
Draconian (Občasný) - 4.6.2014 > děkuji za ukázaní těch nesmyslů...to na začátku...to je fakt, působí to hodně hloupě...palec nahrou pro tebe!

Technika: nejsem technik...a upřímně jsem to nebral ani jako podstatné. Ovšem kde je Gabron je dobrý dotaz...a pokud bude zájem abych v příběhu pokračoval...budu t muset celé přehodnotit a tyhle věci dopilovat.

Postavy: máš pravdu...ale i nemáš. Nejsi první kdo se v nich nevyzná....ale je více lidí, kterým to problém nedělalo = pokud bude někdy o povídku zájem, budu to muset přepsat. Já osobně pro anonymitu nejsem..není tam moc lidí v posádce, proto očekávám že se všichni znají jménem. Přijde mi to zcela logické.

ano..je to fofr:-)..ját o tak mám rád. Sám chci při čtení spád a děj. Vem si že počátek povídky a celá první kapitola mi přijde pomalá, nic se tam neděje...chtěl jsem postupně děj zrychlovat a navodit pocit, že se toho na lodi děje tolik, že je v podstatě normální, že se většina posádky zbláznila:-)

Beru..já ti opravdu děkuji..možná to tak nevypadá,a le vděčný jsem. Některé věci tam jsou nedotažené a některé dialogy opravdu hloupé. Jen mě neustále štveš s tou technikou:-)...a s tím že je to naivní!!! jestli je..tak ok...ale ber, že já takový jsem..tedy naivní a dětský. Snažím se psát, co chci já i sám číst.
U příspěvku:Našeptávač
Draconian (Občasný) - 4.6.2014 > Sartori> Díky moc! Jj, povídka se povedla. Kafku načteného moc nemám a ani to neplánuji.
Každopádně dobré je, že ta povídka vlastně není příliš fantastkní...a proto může působit věruhodně. Jsem si toho vědom, jenže další podobný nápad zatím nepřišel.
U příspěvku:Jenom trénink
Draconian (Občasný) - 4.6.2014 > Sartori> Petře já nejsem hloupej. Já tohle všechno vím. Jenže lidi ti nenapíšou: docela dobrý, zlepši tohle a tohle....ti napíšou bud jen že se líbí nebo naopak jen zápory. Hlubší kritika je nutná...jen když s ní nesouhlasím, nehneš s tím:-)))
U příspěvku:Jenom trénink
Draconian (Občasný) - 31.5.2014 > Sartori> ale já vím ty chytráku:-p...v té době jsem to napsal lehkovážně. máš pravdu že i v reálnu by to šlo......ale mě prostě napadlo tehdá tohle.
Jenže já nejsem Clark, Asimov..navíc to byli vzdělaní pánové.
Jinak už si dělám pečlivější rešerše. Prostě tohle je povídka 2012...příběh se mi dle mého povedl (náhodou chválili i staří scifisti)..ale je fakt, že těch volovin je tu dost a ty meteory jsou do očí bijící.
Navíc než vydáváš knihu....provádějí se korektury, lektorace atd. ...dobře ale beru tě za slovo...pokud ještě budu psát něco sci-fi...zeptám se tě...a pošlu beta verzi.
U příspěvku:Jenom trénink
Draconian (Občasný) - 30.5.2014 > Sartori> Autor tě zklame:-))..pro mne je to uzavřená záležitost. Příběh jsem odvyprávěl a bohužel je to už staré. Možná tak ještě v syrové fázi bych to upravil...jenže jak?? Já prostě nemůžu učesat sci-fi stránku věci, když tomu prostě nerozumím:-))
jasně, člověk má psát to, o čem něco ví, co zná...jenže to bych nemohl psát nic:-)))
samosebou u nových textů budu rád za rady...čím odbornější..tím lepší. Například, kdybych pokračoval v Tertiu.
Tohle je ukázkou toho, jak jsem psal v určité době, a pro mne pokud se dílo nevydá někde tištěně či elektronicky nechci už do textu sahat. Píšu další věci. Snad budou udělané trochu lépe...ono se to nezdá, ale odjisté doby si dělám pečlivější rešerše...respektive jsem se zase dozvěděl jak na to.

jj, ty meteory..to jsem "po.ral"...vím, žeto není to samé. Asteroid je vlastně planetka. Takže je to pás asteroidů.

moc děkuji za přečtení, jsem rád, že závěr překvapil. Ostatně taky o tom to bylo.


U příspěvku:Tertio Oculus (1/4)
Draconian (Občasný) - 30.5.2014 > Sartori> asi máš pravdu..nicméně jsem se fakt snažil a i po osmi měsících, když si to přečtu, tak se mi to líbí. Myslím, ale že v dalších částech jsem jim vdechl osobnosti...přinejmenším těm hlavním postavám ano.
Několika způsoby...možná když začínáš psát...ale já už jsem nevyklý na "svůj" styl psaní..těžko se ted učit něco jiného. Snažím se zlepšovat, ale každý má svůj strop......nicméně pořád je pro mne Tertio Oculus jen krátkým příběhem..vyprávěním a zkouškou, zda by ybl zájem, abych to rozvedl více do románu.
U příspěvku:Tertio Oculus (1/4)
Draconian (Občasný) - 30.5.2014 > Sartori> nevim..vnímám to jinak než ty. Začátek jsem zvolil volnější...a čistě věcný. Prostě se seznámit s úkolem a postavami. Nechápu proč dětsky pojatý...asi holt přemýšlím jako dítě:-))
Na vnitřní monology si počkej...nevim, prtostě přesně nerozumím jak to myslíš. Těžko říci..je to rok staré, dal jsem si na tom záležet a dal jsem tomu hodně času. Tak mi něco porad jak zlepšit psaní:-p ...ale děkuji za zastávku a přečtení. aha, ted vidím, že se mi tu nezobrazuje kurzíva:-/...jsou tam vnitřní monology...a v dalších částech ještě více...jen mi to totem nezobrazuje. Pak to vypadá blbě..ted to vidím:-/
U příspěvku:Tertio Oculus (1/4)
Draconian (Občasný) - 16.5.2014 > lada34> Děkuji:-)
Jednotlivé díly budu vkládat vždy po jednom týdnu.
U příspěvku:Leonida
Draconian (Občasný) - 30.10.2013 > Sartori> Ohoo...děnkuji:-)
U příspěvku:Temnota
Draconian (Občasný) - 30.10.2013 > Sartori> Díkes:-)
U příspěvku:Temnota
Draconian (Občasný) - 10.10.2013 > Smutná blecha> Moc děkuji:-)
U příspěvku:Temnota
Draconian (Občasný) - 4.10.2013 > vilma999> Děkuji!:-)
U příspěvku:Temnota
Draconian (Občasný) - 1.10.2013 > lada34> Děkuji moc!!!
Jinak ted vidím, že se mi opět neudělala kurzíva, tam kde má mluvit "Svědomí"...achjo:-)
U příspěvku:Našeptávač
Draconian (Občasný) - 15.8.2013 > Ted vidím, že se mi text neuložil s kurzivou. Tou jsem totiž původně označil vše, co říkal Marcel Proto se omlouvám, pokud text působí zmateně a špatně se čte. Pokud to tak je, dejte mi vědět, zkusím to předělat.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter