Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na rybách
Tichopán (Občasný) - 15.9.2011 > íííííííííííííííííí bojím co vytáhne až mu to zabere....ale jinak opět skvělé snodílo!!!
U příspěvku:Blahoslaveni spící...
Tichopán (Občasný) - 31.1.2011 > Josef Kurva> puchem co se šíří vzduchem...:D
U příspěvku:z Vysočiny
Tichopán (Občasný) - 31.1.2011 > Jejda,pěhné...mohu dotázati se?Odkud onen skvělý záběr je?Pokud to tedy není nevhodno:)Jsem z Vysočiny a je mi to akési povědomé ale možná se mýlím...:)
U příspěvku:Velký čaroděj...
Tichopán (Občasný) - 31.1.2011 > Mima> Určitě jo,ale je asi dosti unavený a asi má o čem přemýšlet:)možná jen chce počkat na lepší vítr,kdoví...kdo mi na to odpoví...:)
U příspěvku:Mimoprostor
Tichopán (Občasný) - 31.1.2011 > LeaLipszyc> No abych pravdu řekl,přemýšlím o tom,ono z toho ani snad "vycouvat" nejde:)
U příspěvku:Vědma od Orfeova moře...
Tichopán (Občasný) - 31.1.2011 > r.h.factor> Díky moc, a možná...:)jednou...:)
U příspěvku:Vědma od Orfeova moře...
Tichopán (Občasný) - 31.1.2011 > Mima> Děkuji,rdím se a snad i nejsem hoden:),jsa jen pouhý pobíječ much odkudsi z opičích hor,sklápím své tělo a zůstávám ležet v bok,mírně s sebou cukajíc...:)
Ale opravdu díky a moc si toho vážím.
U příspěvku:Malá rodinná sešlost 1
Tichopán (Občasný) - 30.1.2011 > ziggy> Díky moc:)mám pocit,že kvůli té pandě se to všechno takhle seběhlo:)
U příspěvku:Vědma od Orfeova moře...
Tichopán (Občasný) - 30.1.2011 > Reu> Díky moc,vážím si:)Dalí na mně jedno období koukal i z vodovodního kohoutku a ještě mám pár olejů i kreseb kde Dalího vliv přímo vytéká ale nevím nevím...:)
U příspěvku:Blahoslaveni spící...
Tichopán (Občasný) - 30.1.2011 > Petr Měrka> Díky,vážím si...:)
U příspěvku:Blahoslaveni spící...
Tichopán (Občasný) - 30.1.2011 > jaxxana> Díky,potěšující:)pravda,onomu levitantovi docela závidím...:)
U příspěvku:Blahoslaveni spící...
Tichopán (Občasný) - 30.1.2011 > Díky moc všem:)
U příspěvku:Ectoplasmodium
Tichopán (Občasný) - 30.1.2011 > Janele z Liků>k přepadení doufám ne,ale jen ať se leskne:)díky moc
U příspěvku:Malá rodinná sešlost 1
Tichopán (Občasný) - 30.1.2011 > Díky moc...:)
U příspěvku:Malá rodinná sešlost 1
Tichopán (Občasný) - 30.1.2011 > Petr Měrka> :D
U příspěvku:Malá rodinná sešlost 1
Tichopán (Občasný) - 29.1.2011 > Díky všem :)
U příspěvku:Malá rodinná sešlost 1
Tichopán (Občasný) - 29.1.2011 > Petr Měrka> Děkuji moc,:) - zajímalo by mě co tam asi řeší:)
U příspěvku:Malá rodinná sešlost 1
Tichopán (Občasný) - 29.1.2011 > Josef Kurva> Díky...:)
U příspěvku:Mimoprostor
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Mlž Svatý> To je zajímací tvorba-už jsem to kdesi viděl ale nevěděl jsem od koho to je-jednou jsem dělal nějaký ilustr.pro jisté vyd.a člověk jemuž to vydavatelství patřilo pobýval necelý rok onde kdesi a mocnými douchy si užíval ayahuascové inspirace pro svůj jak říkal, "hlubší vnor".Ukázal mi některé své výtvory z oněch výletů a vskutku,žasnul jsem co vše je člověk schopen vytvořit.Bohužel se s ním později nedalo moc komunikovat na úrovni běžného bytí,ale respektuji každého cestu.To umění je každopádně hloubavé:)
U příspěvku:Měchuřina
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Super,líbí,má to styl a svou atmosféru:)
U příspěvku:*WINDOWS 7*
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > JO!To je opravdu kousek před kterým je třeba stát,ztichabýt a hloubat,prostě špica:)
U příspěvku:*WIN*
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Opět hodně dobré dílo,super:)
U příspěvku:*Náklonost*
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Špica,špica,špica!!!smekám,to jsem si opět pošmák na opravdovém díle,:)
U příspěvku:*SRPEN*
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Dosti zajímavé,lahodné dílo...umíš :)
U příspěvku:Lamenting angel
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Pěkné dílo:)
U příspěvku:Naděje umírá poslední
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Dosti dobré dílo,super...:)
U příspěvku:Mimoprostor
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Janie> Díky moc za potěšující komentář,obrazů tohoto stylu jsem v jednom období tvořil hodně ale skoro všechny jsou prodané.Máš pravdu v tom směru.Nejde o cosi související náboženstvím jako takovým ale jsou to vize z toho mého,zde už několikrát zmíněného "mimoprostoru",ale bohužel je fakt ten,že dnes je podobná tvorba mnohdy jaksi už opravdu "řazena" do sfér kýče.Ale to je jen můj názor,důležité je co to konkrétní dílo komu dá.Stále hledám to své a doufám že to jednou najdu :)
U příspěvku:habakuk
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Dobré,konečně vím,jak habakuk vlastně vypadá-vždycky jsem si myslel že je to nějaký zvláštní člověk,který jen chodí a všude nakukuje:)mě se to líbí...:)
U příspěvku:pravověrný pesimista
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 >
U příspěvku:minihory 2
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Dobré,velmi dobré :)už tam chybí jen lyžař:)
U příspěvku:Velký čaroděj...
Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Mima> Díky,moc,myslím,že ten čaroděj už asi čarovat nechce,je toho na něj moc a jde do ústraní aby se tam v klidu věnoval rozmlouváním se svými astrálními přáteli a čtením v divnoknihách...:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter