Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Možná mi porozumíš
Markéta1620 (Občasný) - 26.6.2011 > Skafloc> Ne, o body nejde, jen jsem chtěla vědět nakolik se ti to líbilo, či ne, takhle je to ok, ...a useklé ?... psala jsem to dceři jako úkol na střední škole, limit 280 slov, i to jsem tuším přesáhla, téma- možná mi porozumíš, učitelka ji nařkla, že je to tak dobré, že to určitě někde opsala. Díky.
U příspěvku:Tak hele... Bože !
Markéta1620 (Občasný) - 25.6.2011 > Skafloc> Nevím, jestli je to spor tohoto druhu, ani spor vést nechci, jen jsem to chtěla uvést na pravou míru, když chci něco napadnout, musím hrát na jistotu.Asi jsem úplně nepochopila tvůj komentář, já měla na mysli, jak se těžko žije v tomto světě, jak prostě vláčíme ty svoje dennodennosti a jak je toho někdy moc. Když budeš chtít, tak upřesni...
U příspěvku:Možná mi porozumíš
Markéta1620 (Občasný) - 25.6.2011 > Skafloc> Můžeš mi k tomu povědět víc? Nebodoval jsi...
U příspěvku:Vjemy
Markéta1620 (Občasný) - 16.6.2011 > moc se mi líbí zemský koberec a zamřížované nebe, co do kvality fotek nejsem až tak kompetentní, tak raděj mlčím.
U příspěvku:Pocta Olze Hepnarové
Markéta1620 (Občasný) - 16.6.2011 > DeadKennedys> jo, nechtěla jsem střílet od boku, je to už dýl co jsem to četla, taky mě to právě tenkrát zaujalo, dík za odpověď.
U příspěvku:Pocta Olze Hepnarové
Markéta1620 (Občasný) - 15.6.2011 > to je tuším ta žena, co najela autem či busem do lidí...? něco jsem o tom četla... taky tahle občas řvu
U příspěvku:Na pouti
Markéta1620 (Občasný) - 15.6.2011 >
U příspěvku:Všechno štěstí světa
Markéta1620 (Občasný) - 10.6.2011 >
U příspěvku:Oheň a voda
Markéta1620 (Občasný) - 10.6.2011 > ...úplně stejně jako Skafloc, ty poslední tři řádky tak do inzerátu, ale jinak se ti moc povedla, řekla bych, že je prožitá.
U příspěvku:Mícha
Markéta1620 (Občasný) - 8.6.2011 > "k parohům" by jistě bylo správně, mně ale ještě neladí "nadývá", nadívá, nadouvá, nadýmá...?
U příspěvku:Tak hele... Bože !
Markéta1620 (Občasný) - 5.6.2011 > tuik> Hele tuik, přečti si bibli a pak něco říkej... já jí četla několikrát. Žalm 55:22
U příspěvku:Slyšíš ?
Markéta1620 (Občasný) - 4.6.2011 > Gogin> O.k. jdu se mrknout k Tobě.
U příspěvku:Slyšíš ?
Markéta1620 (Občasný) - 4.6.2011 > Gogin> Jo blbůstka to je, ale zároveň i poezie, dle mě, třeba i to, když si někdo jen hraje se slovy bez úmyslu něco říct. Kdo mi poví, kde jsou hranice poezie ? Často si sama říkám u jiných autorů : je to poezie, není...? Dík za návštěvu.
U příspěvku:ruční papír, tuš
Markéta1620 (Občasný) - 4.6.2011 > Docela se mi to líbí, mám ráda struktury, jako kůra stromu...
U příspěvku:"...kam všude si Pražáci odkládají běžeckou obuv I."
Markéta1620 (Občasný) - 3.6.2011 > Je to v Praze u metronomu ?- Tuším, že se to dělalo tak, že se svázaly tkaničky a pak se prostě házelo až se to povedlo, tak možná i v tomto případě.
U příspěvku:Temně
Markéta1620 (Občasný) - 3.6.2011 > Dle mého laického oka- ty umíš, malovat postavy je těžké, líbí se mi jaký jim umíš dát výraz do tváří, máš svůj osobitý styl... co říct víc- maluj, kresli atd.
U příspěvku:***
Markéta1620 (Občasný) - 3.6.2011 > Mima> Díky za nahlédnutí.
U příspěvku:jasmín
Markéta1620 (Občasný) - 3.6.2011 > Takové hraní mě baví.
U příspěvku: ve škole po škole I......
Markéta1620 (Občasný) - 3.6.2011 > Mima> Jo, určitě se netrap, mně to jen přijde křečovitý, je to můj subjektivní pocit z toho obrázku
U příspěvku: ve škole po škole I......
Markéta1620 (Občasný) - 2.6.2011 > Máš recht, ty Tvoje jsou lepší. Já su naprostý laik, ale tohle mi přijde takový nucený, vytlačený.
U příspěvku:"...kam všude si Pražáci odkládají běžeckou obuv I."
Markéta1620 (Občasný) - 2.6.2011 > Takhle se dřív dávaly boty na dráty, když šli mazáci do civilu... to je ale hodně dávno.
U příspěvku:..
Markéta1620 (Občasný) - 31.5.2011 > já vidím, že dostal pěknou nakládačku... ten na obrázku samozřejmě :-)
U příspěvku:dva sběrači
Markéta1620 (Občasný) - 31.5.2011 > "a po tmě" mi nedává smysl, jakože ráno ? nebo tam má být "potmě" (příslovce) ?
U příspěvku:portálem
Markéta1620 (Občasný) - 30.5.2011 > Pro mě skvělý..."kopřivami zpuchlé ruce/v kůži z pralátky" skvělý celý.
U příspěvku:I ty, Brute?
Markéta1620 (Občasný) - 25.5.2011 > Pěknej závislák...
U příspěvku:Fresh novel
Markéta1620 (Občasný) - 24.5.2011 > Cítím to stejně jako invisible, ale jinak se mi to líbí, taky mám někdy tendenci přidat něco doslovnějšího pro lepší pochopení.
U příspěvku:***
Markéta1620 (Občasný) - 24.5.2011 > Bajata> Dík, ale myslím, že jsi báseň nepochopil, čímž se tě nechci dotknout, ale vše jsou metafory, zkus to přečíst znova jinýma očima, jestli ti to stojí za to.
U příspěvku:***
Markéta1620 (Občasný) - 22.4.2011 > martinik> Cest je mnoho, ale mně se líbí tahle. Ale asi nikdo z nás si není vždy úplně jistý, jestli je správná ta, po které zrovna šlape. Dík za hodnocení, měj se.
U příspěvku:Hlas
Markéta1620 (Občasný) - 22.4.2011 >
U příspěvku:***
Markéta1620 (Občasný) - 20.4.2011 > enthroper> Je pravda co píšeš a ozvěny se klidně vzdám ( dost jsem nad ní váhala ), ale já si myslím to samé, co Skafloc. Tak možná budu dál objevovat Ameriku. Ale moc dík za připomínky, jsou oprávněné.
U příspěvku:Jak často...
Markéta1620 (Občasný) - 18.4.2011 > farišta> O.k. souhlas. Ale za sebe musím říct, že ty metafory-rébusy jak se píšou dnes, se mi nelíbí. Přijde mi to už moc vytlačený. Chápu, že by se měla poezie nějak vyvíjet a posunovat, ale jde to donekonečna? Ale dík, že si moje pokusy čteš a snad jsem Tě neuspala tím referátem.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter