Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
JanaM
(žena)
Občasný
Na Totemu: 3129x
Napsat zprávu

„Když se nám neděje to, co bychom chtěli, věřme, že se nám děje něco daleko lepšího, ale ještě o tom nevíme..."

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Eva a Jakub
JanaM (Občasný) - 22.8.2012 > Ještě jsem se stavila ... Přemýšlela jsem nad tím trochu víc a nelze říci, co konkrétně bych a jak změnila, či napsala jinak, jde o celek. Nemám ráda "kritiku" stylu, že toto mělo být takto a tamto onak a tak ... to už by potom nebylo tvé dílo, ale "mé".
No, je to ... nechci říkat nudné, ale je :-( není tam nic, co by vtáhlo, nic, na co by se čtenář netrpělivě těšil, do dalších dílů. nevím, jaký záměr máš s hlavními hrdiny, co je chystanou raritou v dalších příbězích, ale není marné si se čtenáři hrát a napínat je, tedy: naznačit něco, aby byli zvědaví na další.
Zkus vložit díl II. a uvidíme :-)
Četla jsem noho knih, kdy mě začátek vůůůbec nechytil, ale ve výsledku pak hltána stránka za stránkou ... vlož díl II ... a děj se vůle Boží :-)
U příspěvku:Eva a Jakub
JanaM (Občasný) - 21.8.2012 > Hmmm ...hmmm ... jestli bys chtěl ode mě pravdu, tak mě to nevtáhlo. Často opakované, i po sobě, jejich jména, která by se dala nahradit zájmeny, ale je potřeba si k tomu sednout, neb mnoho zájmen, taky nedobré. Chápu, je to první díl, takže je to "jen" takové jakési seznámení s hlavními hrdiny ... ale ale... Ale sloh se mi líbí, ovšem nejiskrný. já to řeknu takto: lidi, čtenáři, jsou děsně rozmlsaní, chtějí číst něco, co ještě nikdy nečetli. Slohem, stylem, a to je moc težké! Zkus vložit další díly, budu číst ... uvidím :-)
U příspěvku:Čundr
JanaM (Občasný) - 18.8.2012 > jestli chceš prcání, tak to musíš jít na jiný web, ne na literární:-))))
U příspěvku:Nahota duše 1.
JanaM (Občasný) - 31.7.2012 > Michelle> Upřímně děkuji :-)
U příspěvku:Znásilněná nedostatkem
JanaM (Občasný) - 31.7.2012 > Zeanddrich E.> Díky :-)
U příspěvku:Nahota duše 3.
JanaM (Občasný) - 31.7.2012 > Jo :-) Protože jsem žena a ne muž :-)
Díky za návštěvu :-)
U příspěvku:Nahota duše 2.
JanaM (Občasný) - 31.7.2012 > Děkuji vám všem za návštěvu u mne.
Pes: díky za povšimnutí.
U příspěvku:PŘEDČASNÁ EJAKULACE
JanaM (Občasný) - 31.7.2012 > Tož ba :-)) Morava:-))
U příspěvku:PŘEDČASNÁ EJAKULACE
JanaM (Občasný) - 28.7.2012 > Skafloc> Tož fajn, no :-) díky za zastavení :-)
U příspěvku:Nahota duše 1.
JanaM (Občasný) - 28.7.2012 > Tak třeba já jsem jiná :-)
Změň přístup a už se bát nebudeš :-)
U příspěvku:Nahota duše 1.
JanaM (Občasný) - 28.7.2012 > Kranad> :-) Děkuji za návštěvu u mne, Kranad :-)
U příspěvku:PŘEDČASNÁ EJAKULACE
JanaM (Občasný) - 25.7.2012 > kalice> kalice, díky :-))) .. za návštěvu, za koment.

Vím, já dávám všude smajly ... ale když já se furt směju ... nežeru život na fest :-)) - to pro ty, co maj na smajly alergii :-))
jjj, dám si hadr na hlavu, jj :-D :-D předem :-)))))
U příspěvku:PŘEDČASNÁ EJAKULACE
JanaM (Občasný) - 25.7.2012 > Já? :-)))
U příspěvku:PŘEDČASNÁ EJAKULACE
JanaM (Občasný) - 25.7.2012 > Super řečené:-) Usmívám se tu:-) Díky za návštěvu a koment:-) na 1*
U příspěvku: Za dveřmi...
JanaM (Občasný) - 25.7.2012 > sibyla> Děkuji, sibylo :-)
U příspěvku:Každá láska má platnost
JanaM (Občasný) - 24.7.2012 > Kristaleka> děkuji za návštěvu a hezký moudrý koment. Jana
U příspěvku:Každá láska má platnost
JanaM (Občasný) - 24.7.2012 > Michelle> Michelle, děkuji za zastavení u mne a zanechání komentu.
U příspěvku:Čundr
JanaM (Občasný) - 20.7.2012 > DeadKennedys> že: Panebože :-)))))))))

je fakt zajímavé, že na jednom litwebu júúú jééé paráda, pobavilo a jinde "Panebože" :-)))
Díky :-)
U příspěvku:Každá láska má platnost
JanaM (Občasný) - 20.7.2012 > Kranad: Díky :-)
..a kritici at kritizují :-) Kritik je ten, co by to uměl napsat líp, kdyby psát uměl :-))
U příspěvku:Jsem brokát bez zlata?
JanaM (Občasný) - 19.7.2012 > Mbonita: děkuji za návštěvu a bodíky :-)


Apropo: nevíte někdo, proč mi to tak uhýbá do boku a nejde mi to dát na prostředek? Za radu díky předem.
U příspěvku:Čundr
JanaM (Občasný) - 19.7.2012 > Děkuji vám za návštěvy a bodování :-)
U příspěvku:Ještě nejsme na stodvacáté straně ... vydrž!
JanaM (Občasný) - 19.7.2012 > :-))) To jsem ráda :-) Díky!
U příspěvku:Každá láska má platnost
JanaM (Občasný) - 19.7.2012 > Sněhulko, děkuji.
U příspěvku:Čundr
JanaM (Občasný) - 18.7.2012 > Díky :-)
U příspěvku:Čekám
JanaM (Občasný) - 20.5.2011 > věřím, že tento muž má pro tebe velký význam. Ano, troufla bych si říct, že to byl muž osudový, ale ne vše co je osudové nám v životě musí setrvat...prostě jen osudově přijít do cesty a osudově ovlivnit, něco předat, naučit...já dávám takový zvláštní příměr k osudovosti - někdo srazí autem člověka a jde si to odsedět - osudová záležitost - ale ten kriminál mu v životě nezůstane,jen zkušeností, ani netoužíme, aby zůstal...a tak je to i s osudovým mužem - příjde, sehraje roli, a odejde...nás to však osudově změní :-) tož tak :-)
U příspěvku:Nechcem sa trápiť.
JanaM (Občasný) - 18.5.2011 > ...vyvážim vedomie
múdrosťou zo zlého...-Hezké :-)
U příspěvku: Za dveřmi...
JanaM (Občasný) - 18.5.2011 > Hando, děkuji za puntíky:-)

Michelle, :-))), já taky, ale co si ženská pomůže?:-))))) Děkuji i tobě za zastavení.
U příspěvku: Za dveřmi...
JanaM (Občasný) - 17.5.2011 > Holky, děkuji vám za zastavení :-)
Andělo, já nevím jestli bude pokračování, ono to v základě dopadlo dobře - přišel :-)a ještě k tomu na Vánoce :-) Vlastně mě nikdy nenapadlo v příběhu pokračovat, děkuji tedy za tip :-) Zkusím v hlavě rozběhnout druhý díl, nevím za jak dlouho se však urodí :-)
U příspěvku:Čekám
JanaM (Občasný) - 16.5.2011 > Jo, typická milostná a neopětovaná, báseň.
No, ale čekání není na mě :-) prý - kdo si počká, ten se co? dočká? houby :-))) štěstí se musí jít naproti a na chlapa na kterého se musí čekat a prosit ho bych se vyprdla :-))) Já ti to tady, Andělo, przním, že? :-)
Tvou báseň bych nazvala - lehkou, naivní. ne, že by byla hloupá, to nééééé! Ale ve významu je taková důveřivá, nesebevědomá :-)
U příspěvku:Sobotní noc
JanaM (Občasný) - 16.5.2011 > jó, tak to se mi líbí! spád to má! mlask :-)
já se dívala na tu sloku kde se opakují výrazy - a mě se to tak právěže líbí. ta sloka na mě zapůsobila jako vodní vír, fakt. do víru - ve víru - z víru ven;a to právě dělají ta opakující se slova, která vytváří gradaci.
Nejsem odborník na básně, hodnotím citem. Líbí!
U příspěvku:Tvoje žena od tebe dnes odešla
JanaM (Občasný) - 16.5.2011 > Já se přidávám - nick mě taky pobavil :-)) - řečeno vše :-)
Báseň: ze života; při čtení si asi každý vybaví to své a tím se mu báseň stane blízká. Kdybych ji měla ohodnotit nějak víc - necítím tam dramatičnost, je to jen takové lehké vyprávění...ale ne všechny básně, které vyjadřují pocity musí být drasticky dravé, že? Ale necítím tam emoce, a to ubírá na básni, kdyby aspoň maliličko malinko by tam byla nějaká, bylo by to velmi žhavé počtení :-) na mě to působí tak obyčejně - píšu, jak to cítím...
Ale toto se mi velice, velice líbí: Místo očí nalepil ti kdosi rudá kolečka..

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter