Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:tanečnice z Lučnice
Sopran (Občasný) - 4.5.2012 > viem, že to tam vôbec nemalo byť, ale tie tiene dole mi pripomínajú cintorín s drevenými krížmi
U příspěvku:Kontury
Sopran (Občasný) - 30.4.2012 > sebrat, vykroutit, sloupnout, odhodit, mrskat, nastavit, prostoupit, vstoupit, projít, nepatřit, obrátit, smekat, zanechat, prohýbat, vytlačit, překypovat!
a hotovo, žiadné dlhé vyváránie s tým.
U příspěvku:Večer Totemu v kavárně Fra
Sopran (Občasný) - 28.3.2012 > modnu policiu na vas
U příspěvku:Loděnka
Sopran (Občasný) - 24.3.2012 > urcite tomu vobec nerozumiem, ale mi to pripomina to sitko, co sa dava do drezu.
U příspěvku:DPP
Sopran (Občasný) - 10.3.2012 > na! asocial s laskou k instituciam
U příspěvku:Na dolnom konci stola
Sopran (Občasný) - 26.2.2012 > žaža> v podstate z hladiska deja by to aj sedelo, ale v ramci citania mi bez ironie modernizmu skor evokovalo nejaky zamer oznamit svoj postoj z hladiska pouzitych motivov, co uz mi tahalo pozornost mimo dany okamih, takze mi ten najhlavnejsi zamer nebol uplne zrejmy.
U příspěvku:Na dolnom konci stola
Sopran (Občasný) - 26.2.2012 > hm... zostalo mi to v hlave a rozmýšľam nad tým, čo bol zámer, či uchopiť tradičné motívy v nejakom inom svetle, dať im ďalší nečakaný význam v danom okamihu, to znamená, že nejaký tvorivý protipol odmietania tradičného, alebo zámerom bolo pripomenúť, že to tradičné stále platí, stále tu je niekde pod povrchom a stále má v podstate rovnaký význam .
U příspěvku:vlastní domácí víno (z obecnej kroniky)
Sopran (Občasný) - 22.2.2012 > néni to zlé, je to dobré, ale tá o bábovkách sa mi páčila viac.
U příspěvku:Zrádné kalhotky, ďábelské trencle
Sopran (Občasný) - 22.2.2012 > Nerozumiem tým trepaninám od Kačenky, napr. na veverčím kožíšku, to je čistá čeština. Je mi ľúto autorko, ale vyzerá to ako keď do slovenskej tv prídu české hviezdy a chcú nás neohrabane potešiť, že vedia po slovensky. Neviem, čo je Kačenka za kvietok, rovnako ako neviem, čo malo byť pointou tohto nadéčkoveného velediela.
U příspěvku:zajímavě mramorovaný bábovky (z vobecní kroniky)
Sopran (Občasný) - 21.2.2012 > dvor hrozy
U příspěvku:Králové
Sopran (Občasný) - 21.2.2012 > vsetko najlepsie k meninam, mila Lenka. Ilustracie sa mi pacia.
U příspěvku:Cíp a rybka
Sopran (Občasný) - 20.2.2012 > mi napadla jedina suvislost Ostrava, ale tam by v nazve slovo po c vyslovili kratko. Sisma ja vsade vidim nejaku prasaren. Idem sa hanbit.
U příspěvku:Epileptický záchvat
Sopran (Občasný) - 20.2.2012 > skôr hysterický záchvat
U příspěvku:Víc než Já
Sopran (Občasný) - 20.2.2012 > panebože jag já neznášam, keď sa poeti dojímajú vlastným detstvom
U příspěvku:Sněhobraní
Sopran (Občasný) - 18.2.2012 > Nieco na tom slove snehobrani je, nazov je dobry. :)
U příspěvku:Tak snad abych zhasla
Sopran (Občasný) - 18.2.2012 > toto bude jedna z veci, ktora ma potencial oslovit vela citatelov, ale bohuzial nejak to ide zase bokom odo mna. Skoda.
U příspěvku:Období neklidných koní
Sopran (Občasný) - 18.2.2012 > ano, pevne ohrady sa aj mne pacia. To miesto ma bavilo. :)
U příspěvku:Věci, na kterých se můžeme shodnout
Sopran (Občasný) - 18.2.2012 > taky mestsky text, len neviem jak sa mam pri tom citit, ci sme viac Odyseus alebo Theseus, je tam ista naliehavost v tej enumeracii roznych vyjavov, ale nedari sa mi uchopit nejaku nosnu emociu, len ma nieco zenie dalej.
U příspěvku: kamarát Uziel - leč nejni nad kalašnikov! (z kroniky)
Sopran (Občasný) - 16.2.2012 > no cement
U příspěvku:da gamba
Sopran (Občasný) - 13.2.2012 > kdo je ta madla s markem? To su svati? Alebo tiez postavy z lutkovej hry?
U příspěvku:u starého bistra v Pešti
Sopran (Občasný) - 12.2.2012 > co je to Tumba, hrob?
U příspěvku:Brouzdání nakloněnou rovinou
Sopran (Občasný) - 9.2.2012 > nepáči sa mi to, ale prorokujem tomu úspech u väčšiny
U příspěvku:Zabíjačka
Sopran (Občasný) - 7.2.2012 > Levity> určite :)
U příspěvku:Zabíjačka
Sopran (Občasný) - 7.2.2012 > prípadá mi to ako egil II
U příspěvku:Kdyby věci mluvily
Sopran (Občasný) - 4.2.2012 > neboj, neni to take zle, minule som videla aj naucnu knizku pre deti o hovienkach, uplna rehabilitacia hovna. :)
U příspěvku:Takový kecy
Sopran (Občasný) - 25.1.2012 > nazov sa mi nepaci, ale text je super.
U příspěvku:Apologie Path
Sopran (Občasný) - 22.1.2012 > tazko sa k tomu vyjadrit ako dielu. Zostavam na pochybach, ci to ma atributy tvorby. Ale zase ked zoberiem do uvahy, ze vela spisovatelov sa pohybovalo v roznych skupinach s ostatnymi spisovatelmi, chodili spolu po krcmach a z toho vznikali tematicke texty, kde sa priamo menovali dotycni apod. tak musim pripustit, ze taketo texty vytvaruju auru nejakej legendy, pribehu, ozrejmuju vztahy kto s kym, otazne je ci tento text ma v podstate len vyznam pre ludi, co sa pohybuju na toteme a uz aj tak maju na vec svoj nazor, alebo tento text ma nejaku vyssiu vypovednu hodnotu aj pre cloveka z ulice, ktory by to cital pri regaloch v knihkupectve a nepoznal by vztahy na toteme.
U příspěvku:Step by step
Sopran (Občasný) - 21.1.2012 > snove obrazy, baletne variacie, nadychanost organtynu, letiace perie, podla mojho nazoru malo tvoriva cesta, ked sa zoberie len to, co sa ponuka ako prve. nepaci sa mi to.
U příspěvku:Berlín
Sopran (Občasný) - 20.1.2012 > no, nič to so mnou neurobilo. škoda
U příspěvku:feministka
Sopran (Občasný) - 16.1.2012 > Libuško, žiadalo by sa mi nieco iné ako hrnce, domácnosť a politiku. Nedalo by sa napísať niečo ako, že hlavná hrdinka sa vznášala ako éterická bytosť nad vodopádom, niečo ko divoký rafting s fatálnymi následkami pre piate dimenzie stredného ucha :)
U příspěvku:Mikropovídka č. 1
Sopran (Občasný) - 16.1.2012 > mi bolo mizeerne uz z toho podmazu :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter