Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Citát
Path Adamski (Občasný) - 12.9.2015 > robert g.> žiada sa ti ??????????????
U příspěvku:Pohled či stehno
Path Adamski (Občasný) - 31.1.2015 >
U příspěvku:100 miliónů
Path Adamski (Občasný) - 31.1.2015 >
U příspěvku:Mariposario
Path Adamski (Občasný) - 20.9.2014 > predohra...
U příspěvku:ovečka
Path Adamski (Občasný) - 20.9.2014 > taký odlahcený popík v stýle klus
U příspěvku:*
Path Adamski (Občasný) - 20.9.2014 > joj. skoda tých zámien
U příspěvku:Vysloužilá kurtizána z přístavu Maracaibo
Path Adamski (Občasný) - 20.9.2014 > https://www.youtube.com/watch?v=u6cljH9cT6I


tvoje na rozdiel od jutaku pomerne amatérske, detinske a plochucké
U příspěvku:Ja chudobný Alibaba
Path Adamski (Občasný) - 20.9.2014 > odradila ma gramatická primitívnost
U příspěvku:Pozor na komfortní zónu!
Path Adamski (Občasný) - 2.9.2013 > takto, v každej sloke boli tri štyri nádherné a ostré verše...napríklad v úvodnej prvé tri famozne...ale ako celok mi to prišlo trochu rozpiplané a nesadlo.
U příspěvku:PREPÓLOVANIE
Path Adamski (Občasný) - 2.9.2013 > dnes som rozhadzovačná, musím sa krotiť, ale velmi príjemný textík
U příspěvku:Dvě
Path Adamski (Občasný) - 2.9.2013 > jaro výborné
U příspěvku:HOWTH
Path Adamski (Občasný) - 2.9.2013 > mám chuť sa objať sama....no výborné, trpím jak hovedo...skvelá práca
U příspěvku:Parádní informace s intenzitou a naopak intenzita s informací...
Path Adamski (Občasný) - 1.9.2013 > fernet> byť v čechách som tam teda tiež ,,,ha
U příspěvku:Otvírání
Path Adamski (Občasný) - 1.9.2013 > vydieračské jak svina, ha
U příspěvku:Parádní informace s intenzitou a naopak intenzita s informací...
Path Adamski (Občasný) - 1.9.2013 > mystikus> ha, aké milé zistiť že si sa kvoli tomu dosral....fakt to chce najmenej obrnu, dokázať sám sebe dať takú po držke.Ani mak talentu. ale zato vagón primitivizmu. Tlač dalej. A skús ešte aj farebne !
U příspěvku:Dtl
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > velmi sugestívne...
U příspěvku:pištesi
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > dôvod pre ktorý tu nemáš new veci ???
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > tá posledná je fascinujúca nostalgiou...
U příspěvku:část cyklu Barrandeum - nové texty a nové verze
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > kolmá voda... perfiš, strašne civilizované, nabité ako granát miesto jablka do ktorého si človek zahryzne.
U příspěvku:Střelky
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > solídne a príjemné..možno až velmi
U příspěvku:Parádní informace s intenzitou a naopak intenzita s informací...
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > mystikus> tebe akože nedochádza ??? čo iné, okrem toho, že prepisuješ texty ako kopírka robíš ??? hovno ! tak sa spamätaj, a nehraj sa na nejakého urazeného geroja, ktorý sa zmôže akurát na osobné urážky. to že si kokot, ti poviem bez mihnutia oka aj ja. takže ak je tvoj jediný prínos v reprodukcii, sorry, v prepisovaní textov a rozširovaní slovnej zásoby v rámci vulgarizmov, kludne sa realizuj. od degeša ako si ty, je to skoro ako druh dezertu. raz ti to niekto povedať musel. netvoríš, nepracuješ, manuálne makaáš na prepisovaní textov a naivne si to zamienaš s literárnym koeficientom. zriad si kopírovacie služby, aspon budeš mať možnosť realizácie. A neobťažuj ma debilnými hláškami, nadávkami, a sťažnosťami. na to tuším majú aj v čechách materské škôlky. Bodka.
U příspěvku:Parádní informace s intenzitou a naopak intenzita s informací...
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > mystikus> máš problém dodržať diskusné vlákno? tak si daj pukance a hltaj, aby ťa nezadusili vlastné slinky.Prípadne si zober další text a skús ho rýchlo prepísať.
U příspěvku:Mesiáš
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > a tu ma baví všetko...okrem posledného riadku, ..formátovanie, cit, naturálna poloha, rajcujúca striedmosť
U příspěvku:Slnečná mandala
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > mne to príde strašne nevkusné a gýčové
U příspěvku:Parádní informace s intenzitou a naopak intenzita s informací...
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > mystikus> a ty si čech, ktorý nedokáže napísať vetu v správnom slovoslede ha. Pozri, všetky tie tvoje "literárne " príspevky majú prínos rýchlokopírky a multifunkčnej tlačiarne. robí ti asi radosť zbavovať sa nudy tým, že jednoducho prepisuješ texty. nebolo by lepšie investovať do reklamy a vykašlať sa na potenciál literáta, ktorým zjavne nikdy v živote nebudeš disponovať ?
*
ps : ber to ako rečnícku otázku !
U příspěvku:Parádní informace s intenzitou a naopak intenzita s informací...
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > ty si privyrábaš ako kopírovacie služby či ako ?
U příspěvku:Doteky
Path Adamski (Občasný) - 27.8.2013 > klasická rytmická plácačka ..
U příspěvku:hroť protiklady, jinak moc nepochopíš. tečka
Path Adamski (Občasný) - 27.8.2013 > áno, v tých krčmách majú strašne skoro záverečnú... a potom to človek hodí na plac ako endoskop...
U příspěvku:Fêtes Johanniques de Reims 2013
Path Adamski (Občasný) - 11.6.2013 > kvalitná symbióza
U příspěvku:Vyznání smrti
Path Adamski (Občasný) - 11.6.2013 > popleta79> áno, príde mi to rovnaké, ako keby som písala v čínštine, ktorej prd rozumieš, ale predsa by si reagoval. To je "racio " celej tvojej reakcie. Na margo tvojho " každá poezia je pre ZŠ "- ak nemáš prehľad o mojich komentoch a hodnoteniach, tak si ich daj preložiť, lebo produkuješ dalšie bláboly, prípadne si urob lepší prehľad o mojich hodnoteniach, aby si bol schopný vecnej a racionálnej komunikácie, nakolko si serieš do huby. To, že drvivá väčšina publikovanej poezie na tomto portáli je podpriemerná až slabá je holý fakt. Ale konzumentom ako ty, odchovaným na plácačkách a riekankách to stačí. Ešte raz ti zopakujem , tak aby si to pochopil :- neobťažuj ma informáciami o tvojom vkuse.
U příspěvku:Vyznání smrti
Path Adamski (Občasný) - 11.6.2013 > popleta79> ja rešpektujem každý názor,pokial má nejaký racionálny základ, to, čo si napísal ty, je ale vyložená blbosť, nakolko mna tvoj vkus absolútne nezaujíma a nemám potrebu konfrontovať ho, takže nabudúce svoje nadšenie z diela avízuj autorovi a neotieraj si o mna hubu len preto, že ťa dusia sliny.ked budeš uvažovať logicky, zistíš, že k mojim dielam sa môžeš vyjadrovať na mieste tomu určenom, pokial je to nad tvoje sily, tak sa s tým zmier, - inak to vyzerá ako čisté pokrytectvo a pchanie sa do riti. Ocením, ak ma nabudúce nebudeš obťažovať informáciami o tvojom vkuse, snád to dokážeš spracovať a stráviť aj sám. Ak nie, tak existujú toalety. Bodka.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter