Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
guru1
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1777x
Napsat zprávu

Omlouvám se za případné chyby, ale byl jsem nucen v bývalém režimu opustit naší vlast a žiji už ěč let v zahraničí kde nemám příležitost psát běžně svým mateřským jazykem a také mi nemá kdo má díla kontrolovat. Přezdivku guru jsem si vybral né proto, že bych snad nějaky byl, ale jednou jsem mluvil no spíše filozofoval s jedním člověkem o smyslu života na této planetě, a když jsem mu sdělil své osobní úvahy řekl mi, že jsem jako nějaký dobrý guru který do něho vložil pozitivní energií o které musel přemýšlet a později tak trochu změnil svůj život. Tím myslím že se začal zabývat esoterikou a diky tomu se pozitivně změnil. Takže proto mě ta přezdívka napadla, ikdyž se jmenuji MARTIN, ale jelikož se řídím vnitřními pocity a něco mě řeklo napiš to tak jsem to zvolil. Jinak vůbec nemám v úmyslu zde v mých dílech nějak agitovat, či někoho přesvědčovat. Chci psát v mých filozofický úvahách, básních či povídkách které jsem doposud psal jen pro známe či mojí ženu, o věcech které jsou pouze mými myšlenkami, pocity a úvahami, a snažit se pár lidem udělat v tomto zběsilém světě trochu radost. Sám se zabývám sumerskou civilizací, arabskou starověkou kulturou, esoterikou, duchovnem, věřím na život po životě, věřím na vesmírnou energii která je v nás a zde na zemi určuje život po milio´ny let, kterou uctívali dřívější civilizace jako byli sumérové, egypt´ané, babylo´n´ané, féničané, a jiní. Svou přírodni energií čerpám každý večer v přírodě. Nemám rád násilí, egoismus, zášt´, závist a hloupost. Přál bych si aby bylo v nás všech více lásky, poznání jeden druhého, tolerance, a úctě ke všem živoucím tvorům včetně přírody.Mě osobně vadí že se vytrácí láska, pravda, morálka, a že nás materialismus pohlcuje stále více a více. Ani si nestačíme všimnout, že čas běží stále rychleji, že se honíme za něčím co má hodnotu jen zde v materiálním světě, nebot´ po životě v jiné životní dimenzi to opravdu nebudeme potřebovat. Chci psát svým čtenářům pravdivé pocity ve svých dílech tak jak je cítím a vážim si toho, že jsem tento web objevil, a že mohu snad udělat některe lidičky št´astnějšími.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Staré, unavené přesypací hodiny
guru1 (Občasný) - 18.11.2014 > Ahojky,
díky za Tvůj odkaz. Myslím, že to může být tak, že jelikož se zde máme učit jako ve škole a spoustu věcí se nenaučíme musíme látku opakovat. Proto ta tma a potom opět život - světlo. Anebo jak píše Henoch ve své knize, když ho andělé spíše mimozemšťané vzali na loď, ukázali mu 5 nebí - já myslím podlaží a on viděl jak ráj tak i peklo kde byli duše co se znelíbily Bohu a on pravil: že po ráji následuje vždycky pád. Třeba to tak nějak bude.

Přeji krásný večer.
Guru
U příspěvku:Slepec a jeho skřipky
guru1 (Občasný) - 16.8.2014 > anae> Děkuji Anae za krásná a povzbudivá slova.
Guru
U příspěvku:Prosba bezdomovce
guru1 (Občasný) - 14.4.2014 > František Vyrut> Děkuji Františku za milá slova, která mě hřejí a přeji ti - né posílám ti pozitivní energií.

Měj se krásně.
Guru
U příspěvku:Když svět býval lucky
guru1 (Občasný) - 14.4.2014 > Dřevěný Colleague> Děkuji Dřevěný Collegau,

je ta taky wirklich schön. Es freut mich, dass du auch deutsch kannst. Ich habe es auch versucht deutsch Gedichte zu schreiben, aber das Problem war die Mentalität hier versteht manche Sachen nicht.
M2j se kr8sn2.
Guru

U příspěvku:Když svět býval lucky
guru1 (Občasný) - 10.4.2014 > Díky za ohlas.
Guru
U příspěvku:Prosba bezdomovce
guru1 (Občasný) - 1.4.2014 > Věza> Děkuji za body.
Guru
U příspěvku:Blues padlé Kurtizány
guru1 (Občasný) - 12.3.2014 > anae> Ahoj Anae,
bojužel hudbu nemám, ale s těma naivkama máš pravdu. V některých věcech se lidi neponaučí.
Měj se krásně
Guru
U příspěvku:Padlý malíř
guru1 (Občasný) - 17.2.2014 > ash.tree> ash.tree,
jestli sbírá sníh to opravdu nevím, ale spíš ne.
Guru
U příspěvku:Padlý malíř
guru1 (Občasný) - 14.2.2014 > Smutná blecha> Děkuji za ohlas a přeji krásný víkend.
Guru
U příspěvku:Noční milování
guru1 (Občasný) - 19.12.2013 > Jó to nevím. To by ses jí na to musel zeptat.
Guru
U příspěvku:žižkovská serenáda
guru1 (Občasný) - 26.11.2013 > Léopold XXXII> To je smutný obraz dnešní všivé doby Leopolde. Nechť alespoň vzpomínky ohřejí naše srdce.
Guru
U příspěvku:žižkovská serenáda
guru1 (Občasný) - 21.11.2013 > Smutná blecha> Děkuji mockráte za ohlas a přeji ti blecho krásný zbytek týdne.
Guru
U příspěvku:LUDRA
guru1 (Občasný) - 4.10.2013 > Sartori> Sartori,
díky za okomentování. Inu napadlo mě to jen tak nic za tím není. A chtěl jsem to schválně tak trochu jednoduše pojat jako myšlenky oné zhrzené ženy. vše byl záměr.
Zdravím Guru
U příspěvku:LUDRA
guru1 (Občasný) - 4.10.2013 > P.V.Ctihodný> Díky P.V. za koment.
Guru
U příspěvku:Stará barová židle
guru1 (Občasný) - 17.9.2013 > mademoiselle secret> Děkuji moc.
Guru
U příspěvku:Stará barová židle
guru1 (Občasný) - 17.9.2013 > Tomáš Herzán> Děkuji Tomáši za ohlas.
Guru
U příspěvku:Stará barová židle
guru1 (Občasný) - 11.9.2013 > IAN HEROICKY> Děkuji Iane za ohlas.
Guru
U příspěvku:Sprostá erotika
guru1 (Občasný) - 5.7.2013 > Adelajd i tobě díky za ohlas. Vždy se dá něco udělat lépe, ale chtěl jsem, aby ta báseň vyzněla takhle. Hole, bez obalu nechť si každý udělá úsudek sám.
Zdravím
Guru
U příspěvku:Sprostá erotika
guru1 (Občasný) - 5.7.2013 > Děkuji Schemu za Body.
Guru
U příspěvku:Tunelář z České republiky
guru1 (Občasný) - 17.6.2013 > popleta79> Děkuji Popleto za komentář, který mě těší a přeji krásné slunečné dny.
Guru
U příspěvku:Vyznání smrti
guru1 (Občasný) - 11.6.2013 > lada34> Děkuji Lado za Body a přeji krásný zbytek týdne.
Guru
U příspěvku:Vyznání smrti
guru1 (Občasný) - 11.6.2013 > vilma999> Děkuji Vilmo za Body a přeji krásný zbytek týdne.
Guru
U příspěvku:Vyznání smrti
guru1 (Občasný) - 11.6.2013 > popleta79> Děkuji ti popleto za Body a je zbytečné se zde u některých kritiků a tvůrců rozčilovat. Jek známo lidské ego je u některých neštěstím samo sobě a určité lidi se nedají předělat natož převychovat. To je známo už přes 10 000 let.
Přeji ti krásný zbytek týdne a brzy na slyšenou.
Guru
U příspěvku:Prosíme, kupujte naše sračky II. díl
guru1 (Občasný) - 28.5.2013 > adelajd> Nemusí sa to každému páčit. jsme lidé různí a každý má v životě svojí filozofií. já svojí nikomu nevnucuji, ale s mnohým nesouhlasím a o tom chci také psát.
Guru
U příspěvku:Prosíme, kupujte naše sračky II. díl
guru1 (Občasný) - 25.5.2013 > Díky. Guru
U příspěvku:Prosíme, kupujte naše sračky. I. díl
guru1 (Občasný) - 23.5.2013 > Illo,
už jsem uvedl a stojí to i v mém profilu, že po 25 letech života v zahraničí člověk zákonitě začne dělat chyby. Možná by se to stalo i tobě kdybys 25 let pořádně česky nepsala. I pan Hrabal přiznal, že pozapoměl gramatiku. Jistě on byl slavný spisovatel, kterému se jeho texty korigovaly, ale já nejsem ani slavný spisovatel a ani nikoho pořádně nemám kdo by mi je opravil, neboť žiji na dvou místech. Takže se omlouvám.
Guru
U příspěvku:Prosíme, kupujte naše sračky. I. díl
guru1 (Občasný) - 22.5.2013 > Jsem rád Světlonoško, že jsi má krevní skupina. Vážím si lidí jako jsi Ty, škoda, že jich tu není plná planeta. Přeji Ti krásný zbytek týdne a děkuji.
Guru
U příspěvku:Prosíme, kupujte naše sračky. I. díl
guru1 (Občasný) - 22.5.2013 > Jsem rád Světlonoško, že jsi má krevní skupina. Vážím si lidí jako jsi Ty, škoda, že jich tu není plná planeta. Přeji Ti krásný zbytek týdne a děkuji.
Guru
U příspěvku:Má úvaha proč je na zemi lidské zlo? Kdo je bůh a proč nezasáhne? A ještě něco málo k Máyskému kalendáři Proč je na zemi lidské zlo? Kdo je bůh a něco k Máyskému kalendáři
guru1 (Občasný) - 16.5.2013 > Meth> Díky Methe
Guru
U příspěvku:Tunelář z České republiky
guru1 (Občasný) - 16.5.2013 > Meth> Děkuji Methe
Guru
U příspěvku:Inzerát pro mimozemské civilizace, aneb jak by se na nás asi mimozemšťané asi dívali
guru1 (Občasný) - 10.5.2013 > Děkuji Methe za odezvu. Ja si myslím, že ona změna a návrat bohů nastane. Už se to ve světě rozjíždí. Nepokoje, revoluce, EU se rozpadá a katastrofy také nabírají na obrátkách. Dle mých stránek co sleduju mohu říct, že stojíme na prahu změn a mimizemšťané? Ti slibili, že se vrátí a oni to Slovo dodrží. Nemylím si také, že by nás nechali zde bez sledování a jelikož už stojíme na pokraji civilizačníndevastave nebude doufám jejich náivrat trvat tak dlouho. Cožpak nebylo loni publikováno ve více novinách, že dle vědců lidstvo do roku 2070 vyhyne? Už teďnjsou nproblémy o kterých se mlčí aby nebyla panika, ale dlouho se to v tajnosti neudrží.
Zdraví Guru
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter