Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
cogergsum
(žena)
Občasný
Na Totemu: 8347x
Napsat zprávu

Což nepadá déšť na všechny stejně?

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:duch prirody
cogergsum (Občasný) - 15.4.2015 >
U příspěvku:osud
cogergsum (Občasný) - 21.12.2014 > dost dobrý!
U příspěvku:Letní festiválení 2014
cogergsum (Občasný) - 5.7.2014 >
U příspěvku:Období dešťů střídá období sucha
cogergsum (Občasný) - 3.7.2014 >
U příspěvku:Nedáváme smysl
cogergsum (Občasný) - 1.5.2014 > poslední dobou mi plno volných veršů přijde nesmyslných, kdy se slova skládají jen tak, jak koho napadne a pak se k tomu autor snaží přilepit pointu, kterou původně ani nezamýšlel.

Ovšem tohle se zdá jako přesný opak.
Ukládám.
Well-done.
U příspěvku:jízdárna-Tachov-Světce
cogergsum (Občasný) - 1.5.2014 >
U příspěvku:Óda na Ivetu
cogergsum (Občasný) - 1.5.2014 > to je ale krávovina.
U příspěvku:Maškaráda
cogergsum (Občasný) - 30.4.2014 > supr série, mohla by mít víc fotek - víc kočičích uličáren. :)))
U příspěvku:...
cogergsum (Občasný) - 30.4.2014 > hm,.. dost jednotvárné
.. i když, v nějakém moderním interiéru by to mohlo zapadnout pěkně..
jinak barevný rámeček se mi zdá zbytečný a s kolorizací nemám sama zkušenost, tož nevím, ale ty okvětní lístky mají celkem nehezký osek. Kdybych na to koukala z dálky, tak dobrý.
U příspěvku:22.4.2014
cogergsum (Občasný) - 30.4.2014 > náramné!
U příspěvku:pták_2
cogergsum (Občasný) - 30.4.2014 > technická: příště možná lépe vyfotit. (případně si trochu pohrát se světlem v editoru). Je to takové.. umazané. :-)
U příspěvku:pták_2
cogergsum (Občasný) - 30.4.2014 > hezký, krystalický 3D
U příspěvku:K sežrání...
cogergsum (Občasný) - 30.4.2014 > ňuuuuu
U příspěvku:Takhle to nechci...
cogergsum (Občasný) - 29.4.2014 > "...smutek padá dolů místo mě..."

Půvabné.
U příspěvku:Rampa
cogergsum (Občasný) - 11.4.2014 > Díky lidi!
Jó a Čtenáři, po zadku by ti to asi moc nejelo a druhou půlku by už sis musel vyšlápnout. ;) Stejný sešup byl totiž o 180° na druhou stranu, tož to chtělo pořádnou rychlost, aby vám to vyjelo zase nahoru. (ostatně proto rampa .))
Já si dala kvůli fotce taky trochu skialpinismu )))
U příspěvku:Vrůstám hlouběji
cogergsum (Občasný) - 7.2.2014 > doost dobrý :))
U příspěvku:Na vrcholu slasti
cogergsum (Občasný) - 7.2.2014 > je pointou, aby se člověku dělalo zle nebo jsem přecitlivělá? .)
U příspěvku:konec jedné noční lásky
cogergsum (Občasný) - 7.2.2014 > ugh, creepy trochu
U příspěvku:Prodavačka
cogergsum (Občasný) - 30.1.2014 > Thumb> ok, end of discussion.
snad jen poslední opravu - rozhodně jsem neřekla, že mi na totemu nikdo není schopen poradit. K otázce "proč fotky publikuješ" se pořád vracíte vy, já se vám k ní vyjádřila celkem jasně.

jo a ta fotka je krásná, ovšem pochází ze studia. Tenhle výraz na vás v terénu africké vesnice jen tak neudělaj, pokud je o to teda neumíte poprosit jejich řečí ;)
U příspěvku:Prodavačka
cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > Thumb> Heleď fotky z dovolené sem nepatří. Fotit mě baví a na výsledku si dávám záležet. Sem přijdou jenom ty, které považuji za kvalitní nebo schopné oslovit.

Jen ty rozdíly. Dejme tomu, že většina dá bodů 5, vy 2. Neusiluju o nejlepší průměr (ostatně co pak z toho, že), jen mě prostě zaráží, kdo je tady teda odborník. (resp. kdo si na odborníka rád hraje)

"To, že snímek nemá atmosféru, je prostě fakt." je právě o čem mluvím. Všechno je subjektivní. Kór na totemu by se k tomu mělo přihlížet, pokud nejde o úplný balf. Až uznáte, že má snímek atmosféru, tak bude mít stoprocentně atmosféru? Chlape notak.

To mi prostě přijde hrozně naduté. Já chci slyšet, co by ostatní změnili, co naopak pochválili a na co si mám dát příště pozor, ale nesnáším tyhle dogmatické výroky. Ty mě teda vyloženě dostávaj. ))
U příspěvku:Lomo VÝCVAKY
cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > dobrý retro !
U příspěvku:Prodavačka
cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > Thumb> a prznitelka se usmívá!
Objektem je typická kmenová žena, od hlavy k patě se všemi charakterizujícími objekty, které jsou pěkně na očích. Nejde o žádný umělecký záběr na její prs nebo tupý pohled do nebe.
rámeček byl trochu přešlap, to uznávám.
naučte se však, prosím, dóksu a epistémé, tedy "dle mého názoru snímku schází atmosféra" a "snímku schází atmosféra". Je to vyprahlá, suchá, zároveň však velmi barevná země s barevnými lidmi. Nejen prznitelce to s fotkou koresponduje.
U příspěvku:Obr. č. 1
cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > chach, toho kohouta měl snad každý! Zvrácená živočišnost. Supr!
U příspěvku:...
cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > z normálního úhlu pohledu je to strašně tmavé (ta kaplička a spodek). Když jsem si stoupla a vyměřila si to, tak dobrý. Asi bych nedávala tolik HDR.
U příspěvku:Prodavačka
cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > Thumb> máte pravdu, ale 2 body kvůli RÁMEČKU?
U příspěvku:Prodavačka
cogergsum (Občasný) - 29.1.2014 > Focus> jó jinej kraj, jinej mrav.
tam jsou pro dámy nejchoulostivější kotníky. (vidno jak je má schované)
U příspěvku:..moderni.divka.
cogergsum (Občasný) - 15.11.2013 > super, uplně jsem se do té stalkerské atmosféry vcítila! ;D
U příspěvku:Na kraji pole
cogergsum (Občasný) - 14.11.2013 > no to je krásňoučký.
U příspěvku:Hrad Strečno III.
cogergsum (Občasný) - 14.11.2013 >
U příspěvku:babi leto 2
cogergsum (Občasný) - 14.11.2013 >
U příspěvku:Calgary, zima 2011
cogergsum (Občasný) - 14.11.2013 > to má grády! :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter