Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:angeli domini, i - iii
don číčo (Občasný) - 30.11.2013 > Ottokar Mlčoch> Klidně to rozveď :)
U příspěvku:mušky
don číčo (Občasný) - 28.11.2013 >
U příspěvku:podzim 2
don číčo (Občasný) - 26.11.2013 > + ty barvy
U příspěvku:Konec tu na Totemu!
don číčo (Občasný) - 30.1.2013 > bucharek> Chápu a schvaluju. Ať se ti daří!
U příspěvku:i, ii, iii
don číčo (Občasný) - 21.12.2012 > čtenář> ...a vůbec, říkal jsem si, je to jen taková kokotinka, nebudu se s tím moc mazlit, ale máš recht - zaretušuju je
U příspěvku:i, ii, iii
don číčo (Občasný) - 21.12.2012 > tarsan> Kdyby jen v batohu... :)
U příspěvku:i, ii, iii
don číčo (Občasný) - 21.12.2012 > čtenář> ty dráty, já vím... mě taky (ale doufal jsem, že budu tak něják jedinej :D)
Mám bohužel jen tydle tři (plus jednu nepublikovanou), ale jinejch špatnejch fotek na kachličky ti nase*u klidně fůru na počkání :).
Jo a po novým roce se chystám za smrádětem do KH, tak se na mě koukejte těšit!
U příspěvku:i, ii, iii
don číčo (Občasný) - 20.12.2012 > zadaf> a to máš recht...
U příspěvku:Veveruška Zrzka
don číčo (Občasný) - 10.12.2012 > Zombie veverka? :)
Když dovolíš, doporučil bych ti seznámit se trochu se svým foťákem a zjistit, kde se vypíná blesk.
U příspěvku:s
don číčo (Občasný) - 9.12.2012 > zabicka> Jo, pozastavil jsem se nad tím samým. Ale na tomhle serveru asi stačí, že jsou tam koně ;)
U příspěvku:Bouřno bylo na Okoři
don číčo (Občasný) - 9.12.2012 > Navzdory zdejšímu hodnocení - je to ledabylá práce, ale to sám asi víš. Přitom myslím, že nechybělo moc.
Ještě zvědavost - ty fotky jsou obě tvoje?
U příspěvku:místo deprese-imprese
don číčo (Občasný) - 7.12.2012 > No tak já ti nevím. Možná kdyby to bylo pořádně udělaný, ale takhle nebrat.
U příspěvku:stíny
don číčo (Občasný) - 2.12.2012 > jamala> Don píčo prej, haha, hahaha. Haha.
Pošli do zpráv fotku, ať vím, oč se tu jedná (ale mám takový tušení, že nebudeš můj typ).
U příspěvku:Panorama Českého středohoří
don číčo (Občasný) - 2.12.2012 > popleta79> Nejde jen o tu silnici. Jak jsem ti psal u té skály, tvoje fotky na mě nepůsobí dojmem, žes při focení přemýšlel nad tím záběrem. Jsou to turistický výcvaky, sám jsi zmínil, že to není poprvé, co ti tohle někdo píše. Nevidím tu žádnou kompozici (kromě pro výcvaky tolik typického švihnutí hlavního motivu na střed), je to foceno z nezajímavýho pohledu, s nezajímavým světlem a nezajímavou oblohou.
Jestli ti můžu trochu poradit - pod nějakou fotkou jsem četl, že tyhle fotky jsi fotil kdysi dávno. Zkus se teda vykašlat na vybírání z šuplíku, vem foťák, až bude někdy venku zajímavý počasí, něco nafoť a hoď to sem. Hlavně při focení zkus přemýšlet, jak to vyfotit, aby to bylo zajímavý pro diváka.
Držím palce.
U příspěvku:Harfenice dílo Václava Levého
don číčo (Občasný) - 2.12.2012 > popleta79> Smutný je akorát to, co tu předvádíš. Porovnávám to s těma fotkama, co jsem našel přes google, protože jsem na tom místě nebyl, to máš pravdu. Jasně ale dokazují, že tam existují i pozice, ze kterých to jde vyfotit tak, aby ta skála nebyla za mřížema. Pokud si místo pro vyfocení hledáš (prošel jsem víc tvých fotek a nějak se mi to prostě nezdá), zkus do bodoucna hledat líp.
U příspěvku:Panorama Českého středohoří
don číčo (Občasný) - 2.12.2012 > Napsal bych ti k té fotce něco, ale zase bys pak ze sebe jinde dělal vola...
U příspěvku:stíny
don číčo (Občasný) - 2.12.2012 > Líbí se mi to, ale přijde mi trochu škoda těch stromů v pozadí - tvoří hezkou strukturu, možná bych jim dal víc prostoru (jestli ti do toho teda můžu takhle neomaleně mluvit)
U příspěvku:"In articulo mortis"
don číčo (Občasný) - 2.12.2012 > Já tam vidím docela nezvládnutý postproces, škoda.
U příspěvku:Harfenice dílo Václava Levého
don číčo (Občasný) - 2.12.2012 > Světlonoška> Ty fotky v odkazech nejsou dobrý, ale lepší než popletova rozhodně jsou, řeknu ti proč: jejich autoři se při focení aspoň trochu zamysleli nad tím, jak si stoupnout. Popleta jen přišel a cvakl.
U příspěvku:Dobrovická radnice
don číčo (Občasný) - 1.12.2012 > popleta79> "navíc mě tam ten kousek stěny, až tak moc nevadí"
Já tu nepřestávám vycházet z údivu.
U příspěvku:Na skále
don číčo (Občasný) - 30.11.2012 > Ještě víc by se mi to líbilo ve čtverečku myslím :)
U příspěvku:Harfenice dílo Václava Levého
don číčo (Občasný) - 30.11.2012 > popleta79> Opravdu? Zeptal jsem se strýčka gůgla:

http://www.turistika.cz/foto/10552/4102/lrg_142064.jpg
http://www.images.atlasceska.cz/images/pamatky/stredni/14952/s14634_003.jpg
U příspěvku:...
don číčo (Občasný) - 30.11.2012 >
U příspěvku:...
don číčo (Občasný) - 30.11.2012 > ježiši...
U příspěvku:Borovice
don číčo (Občasný) - 30.11.2012 >
U příspěvku:Babička (moje)
don číčo (Občasný) - 27.11.2012 > alice> Ano, tvrdé rysy, pohled opravdu až zlý. Tím pádem asi dobrá práce :).
Jen tak mimochodem, nějak tu nefunguje upozornění na poznámky, jak se zdá - nebo je to problém jen můj/mého prohlížeče?
U příspěvku:Řeka Ohře u Terezína
don číčo (Občasný) - 26.11.2012 >
U příspěvku:lampičky
don číčo (Občasný) - 26.11.2012 >
U příspěvku:Babička (moje)
don číčo (Občasný) - 26.11.2012 > Z obrazu na mě působí jako zlá nenávistná žena, tak ti nevím.
U příspěvku:Jarní scéna 1
don číčo (Občasný) - 26.11.2012 >
U příspěvku:Takové barokní odpoledne...
don číčo (Občasný) - 13.11.2012 > sou fóry
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter