Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
sirka

Občasný
Na Totemu: 472x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Višně, nápisy, sirky, puchýřky, tlačítka, vzkazy, točení, kapesníčky, jahody, lítající, prosební a nafoukaní

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nebe nad Berlínem
sirka (Občasný) - 29.4.2002 > kajman : To jen u tebe :o) Centaur : V tom případě se mi zdálo to samé, ale omluvou mi byl rok vzniku, kdy taková témata nebyla častá.
U příspěvku:Nebe nad Berlínem
sirka (Občasný) - 24.4.2002 > tak, jak mi to bylo dopřáno pochopit, mi to právě tak slaďoučký nepřišlo. Mě to přišlo, že to může být o dospívání. Děti ztrácej černobílej svět a brhají se do zodpovědnosti. Válka tam byla barevně jako něco za co můžou dospělí. V tomhle smyslu to zas tak sladoučký nebylo, ale asi mám vidiny a vůbec to tak taky nemusí bejt.
U příspěvku:Nebe nad Berlínem
sirka (Občasný) - 23.4.2002 > V tom případě jsme byli na stejném představení. Nesmíš chodit pozdě:o) Jak se ti líbil krátký film? A jaký smysl máš na mysli? Když mluvíš o "miloučkém" tak máš na mysli linii lásky, kterak člověk bez citů k citům přišel a je schopen milovat navěky? Nebo co máš na mysli "hloubkou"? Byl jsi před tím na Arizona Dream?
U příspěvku:Arizona Dream
sirka (Občasný) - 18.4.2002 > Dnes to dávají někde v klubu. Včera to dávali v Aeru s Černou kočkou a bílým kocourem, bohužel mi to nebylo dopřáno, protože byla fronta až skoro ven :o( Byla totiž snaha, vidět to hned podruhé, jak je to dokonalý. Je to film z 92 což znamená, že to točil ještě před Střihorukým Edwardem a před Zachraňte Gilberta Grapea
U příspěvku:Pán Prstenů: Společenstvo Prstenu
sirka (Občasný) - 6.4.2002 > Málem bych zapomněla : Trochu mi vadila i poklidnější atmosféra snímku. V knize je vše naléhavé a neodkladné. Ve filmu se cesta dá nazvat skoro i "veselou procházkou". Nikdo nikam očividně nespěchá.
U příspěvku:Pán Prstenů: Společenstvo Prstenu
sirka (Občasný) - 6.4.2002 > Mírné odchylky v ději bych nenazývala mírnými. Nemám jim to sice za zlé, ale páteřní struktury (kam se jde a co se má dělat) se tvůrci držet museli. Jinak je hodně drobností jinak. Nejvíce mi vadilo, že z hobitů udělali přítěž, která všechno zkazí. Snad k tomu mají důvod, ale to se dozvíme až v příštím díle. V knize mi družina připadala vyrovnaná (ostatně jak jinak:o) ve, filmu vzhledem ke zkratkám a charismatům jednotlivých představitelů, tomu tak uplně není. Nechápala jsem, proč se tak dlouho věnovali Hobitínu, když tam moc důležitého (důležitějšího než ostatní co se seběhlo) nebylo. Jak je vidět, Arwen možná dostane v příštích dílech ještě větší úlohu, nebo jen noviny z natáčení zveličovali její účast v týmu (opakuji z natáčení, reklamní plakáty jsou něco jiného:o) Ve filmu nezdůraznili, že jeden z elfích prstenů má Galadriel a ani její území nebylo tak beroucí dech, jak ho v knížce popisuje Tolkien, omezili se totiž na pár záběrů. Nebít Paní, tak pasáž vyjde naprázdno, ale ona to vyzdvihla jak jen mohla. Ano film obsahuje chyby, ale je to ta jedna z mála věcí, kde se dají oželet, protože zbytek byl tak jímavý, že převyšoval téměř konstantně nadprůměr. K recenzi : Mám dojem, že není zcela dobře provedená...srovnání je provedeno dobře, ale na úkor celeku. Celkovému vyznění se věnuješ jen místy, takže se ztrácí...abych to lépe vysvětlila : Je to hodně zfragmentované, složené z částí. Škoda.
U příspěvku:Dannyho parťáci
sirka (Občasný) - 21.3.2002 > Ono opravdu záleží, co od tohoto filmu budeš čekat. Pravda je, že 150,- je na takový film moc. Vidím to spíš na 30,- + ztrávený čas.
U příspěvku:Dannyho parťáci
sirka (Občasný) - 17.3.2002 > Poznámka : Jméno jakéhokoliv tvůrce (nebo filmu) by mělo představovat odkaz na svoji stránku v IMDb.
U příspěvku:Psí konzerva vs Párek
sirka (Občasný) - 2.3.2002 >
U příspěvku:Traffic
sirka (Občasný) - 28.2.2002 > spokojenej? :o)
U příspěvku:Traffic
sirka (Občasný) - 26.2.2002 > farářskej : Ještě dodatek : Známých herců, tam hrálo samozřejmě víc a dokonce i nějací neznámí, ale to by recenze byla hodně dlouhá. Volila jsem spíše stručnost. A hudbu jsem nějak nepochytila. :o(
U příspěvku:Traffic
sirka (Občasný) - 26.2.2002 > farářsk??ej?? : Děkuji, opraveno. :o)
Kajman : Budeš se s tím muset smířit, odpověd na mail ti snad došla.
Oplatka : Abych řekla pravdu, nevím jistě, jestli se nudili. Masové srkání coly, rachocení ledu v kelímku a šustící pytlíky mě nepřesvědčujou, že by je zaujal.
U příspěvku:Loďky
sirka (Občasný) - 21.2.2002 > Ale něco mi tomu chybí...
U příspěvku:Nuda...
sirka (Občasný) - 21.2.2002 > SE ŠÍPKOVOU!!!! :o)
U příspěvku:nosoko
sirka (Občasný) - 21.2.2002 > mě vadí tak hodně přepálený nos...nějaké stíny by si také zasloužil...jinak bezva..pokud to tak mohu říci:o)
U příspěvku:Přísaha
sirka (Občasný) - 21.2.2002 > Je pravda, že tu jisté názorové střety byly, ale já osobně mám ráda utřibování si názorů a diskutování o smyslu filmů. Pravda je, že toto je hodně subjektivní recenze a hodlám v tomto stylu pokračovat dál, jak ostatně naznačuje můj název kolekce SubKol=Subjektivní kolekce. Tím pádem je diskutování o smyslu převedeno trochu jinam, ale stejně ho vítám.
U příspěvku:Ikarův sen
sirka (Občasný) - 20.2.2002 > Tak toto je geniální...vidím tam jeho utrpení i vosk, který se roztekl (tady se dokoce vypařuje). I když to za tebe udělal program...
U příspěvku:Báseň bez názvu
sirka (Občasný) - 20.2.2002 > Neznělo by schůdněji "Podruhé budu" místo "Budu podruhé"?
U příspěvku:Přísaha
sirka (Občasný) - 20.2.2002 > Oplatko, jak poznáš, že jsi inteligentní, když tě má každý za blázna? Od začátku nikdo nevěřil v existenci jiného vraha, než byl mentálně zaostalý indián. V tomhle ohledu měl detektiv vodu pod nohama, protože se nemohl o nic opřít. Dokonce ani figurovat nějakou mocí, protože byl v důchodu. A nezačal pít, že by pachatele nedopadl, ale protože ho asi opustila žena a nikdo mu nakonec nevěřil - byl považován za prahbídného blázna a využívačského člověka.
U příspěvku:Přísaha
sirka (Občasný) - 19.2.2002 > Mě se naopak na filmu líbil právě konec. Vyústění do klasické detektivky by ho usmrtilo úplně. Divák ví, kdo byl pachatelem. A my jsme se mohli přesvědčit, že Jack ztratil duši, i když na vraha přišel a (v jistém smyslu slova) dopadl ho, i když o tom nevěděl. Myšlenka "sejde z očí, sejde z mysli", nebo spíše "co oko nevidí, srdce nebolí" mi přišla ta pravá.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter