Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Časová
Claire (Občasný) - 27.2.2015 > na hlubší kritiku nemám buňky, ale líbí se mi.
U příspěvku:Peříčka
Claire (Občasný) - 27.2.2015 > martinik> Tak to ze srdce děkuji, adresu posílám do vzkazníku, ale určitě bych nechtěla zůstat nic dlužná.
U příspěvku:Peříčka
Claire (Občasný) - 26.2.2015 > dlouho jsem tady nebyla, ale nedá mi se nezeptat, tedy jestli to není nezdvořilé, když mě vůbec neznáš, kde bych mohla tvé sbírky sehnat.
U příspěvku:Zhasni
Claire (Občasný) - 19.2.2014 > dostala mě ta pasáž o tom, co včechno lze vrátit.
U příspěvku:Lednové nebe
Claire (Občasný) - 18.2.2014 >
U příspěvku:Havrani
Claire (Občasný) - 26.11.2013 > nenásilná forma s velkým potenciálem. Tož nezbývá než vyseknout poklonu.
U příspěvku:Tisové údolí
Claire (Občasný) - 15.11.2013 >

druhý verš obsahuje dvakrát (ho) a závěr (které tvoří) mi moc nesedí, ale jinak mi přijde povedená.

U příspěvku:Samoty
Claire (Občasný) - 30.10.2013 > Hmm
U příspěvku:Blanka
Claire (Občasný) - 3.10.2013 > no nevím, jestli bude mít tvá babi radost ? Snad ano, každopádně ti to přeji.
U příspěvku:část cyklu Barrandeum - nové texty a nové verze
Claire (Občasný) - 27.8.2013 > tak trochu kaleidoskop, ale jak říká kink ............ (poctivý)
U příspěvku:Zkouška
Claire (Občasný) - 30.5.2013 >
U příspěvku:Verbální long drink
Claire (Občasný) - 9.4.2013 > chvílemi mám pocit, jako by přede mnou někdo hodně rychle mával rukama, ale nakonec se zdá, že i přesto měl co říct.
U příspěvku:VE SVOBODNÝCH HAMRECH
Claire (Občasný) - 28.3.2013 > mě zaujal už jen ten náhled.
U příspěvku:vzpomínka na Magorově nádraží
Claire (Občasný) - 2.3.2013 > má to v sobě víc, než jen slova.
U příspěvku:Dny váhavých odjezdů
Claire (Občasný) - 1.3.2013 >

něčím mě hodně přitahuje, ale na otázku čím předem odpovídám nevím. Možná až trochu zestárnu.

U příspěvku:Zimní pohádka.
Claire (Občasný) - 25.2.2013 > slunce je letošní zimu dosti ojedinělým úkazem, takže už při pohledu na něj je mi lépe.
U příspěvku:Výchova
Claire (Občasný) - 21.2.2013 > tohle jsem milovala už jako malá holka, a do dneška nepřestala obdivovat. Krásné.
U příspěvku:Mytí nádobí
Claire (Občasný) - 21.2.2013 > ten konec by šel s tvou fantazií, možná ................ ale jináč dobrý.
U příspěvku:Konečná stanice
Claire (Občasný) - 21.2.2013 > Tlouie> děkuju za poznámku, za podnětnost i za to, že máš radost. To je vlastně taky smyslem. Máš pravdu v tom, že je úplně čerstvá a ony jim ty návraty po čase kolikrát prospějí více, než se je snažit přestavět zrovínka hned. Tak já jí dám šuplíkovou odstávku a pak uvidíme, co se s ní bude dát ještě udělat.
U příspěvku:dočasu
Claire (Občasný) - 18.2.2013 > zvedám průměr.
U příspěvku:Svítáníčko
Claire (Občasný) - 17.2.2013 > jenom aby nedošlo k mýlce. Ani ne tak proto, že jsem podlehla pokušení také něco říct, ale proto, že je to hezké.
U příspěvku:*
Claire (Občasný) - 14.2.2013 > proč jsou na kmenech ty štítky, nebo co to je? Samořejmě, že té scenérii ani v nejmenším neubírají na půvabu.
U příspěvku:A jehně pravilo
Claire (Občasný) - 14.2.2013 > jak říká Kranad, tohle je dobrá "věc". Můžu si přinést taky skleničku?
U příspěvku:3x z malého města
Claire (Občasný) - 11.2.2013 >

jak říkáš, nezapřeš báSníka. I když to spíše vnímám jako prózu rozepsanou do řádků pod sebe, musím uznat, že se mi to líbí a jako důvod (proč?) bych si dovolila souhlasit s jaxxanou.

U příspěvku:Gotické město
Claire (Občasný) - 10.2.2013 > krom jiných dobrých vlastností, kterými jsi nepochybně obdařen, píšeš i dobré básně.
U příspěvku:bez názvu
Claire (Občasný) - 9.2.2013 > tak tohle se mi teda líbilo moc.
U příspěvku:Maličkosti, co napsal čas... VIII
Claire (Občasný) - 6.2.2013 >

asi rozcuchaná se mi líbí nejvíc, a taky autorčin záměr neplýtvat slovy.

U příspěvku:Podzimní procházka.
Claire (Občasný) - 4.2.2013 >

to abychom nezapomněli, za co všechno jsme předkům vděčni. Jenom doufám, že po nás také zůstanou krásná místa.

U příspěvku:...+...
Claire (Občasný) - 4.2.2013 > i ten kříž jakoby umocňoval pomíjivost koloběhů v krajinách. Hezká atmosféra.
U příspěvku:Pořád
Claire (Občasný) - 1.2.2013 >

myslím, že by si text zasloužil alespoň jakousi interpunkci. Takhle je to tak nějak naplácané na sobě a to je škoda, protože jinak se mi docela líbí.

U příspěvku:Krumlovské sny
Claire (Občasný) - 1.2.2013 > Krumlov mám ráda, ale konferenční typ nejsem, bohužel. 
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter