Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Srdce hory
Mia... (Občasný) - 29.8.2014 > IAN HEROICKY> Tak já už fakt nevím, když opisuju v jiných povídkách krajinu, všichni mi říkají, jak tam toho je až moc, že tolik toho do povídky nepatří, že ta se má více soustředit na děj, a tak se řídím radou a nepopisuju přespříliš a zase je to špatně :D :D .... Zkusím na to u dalšího dílu myslet. Díky moc :)
U příspěvku:Srdce hory
Mia... (Občasný) - 28.8.2014 > IAN HEROICKY> Tak už by to snad mělo být v pořádku :)))
U příspěvku:Srdce hory
Mia... (Občasný) - 27.8.2014 > IAN HEROICKY> To je divný, ono se to nezobrazilo a ani to nejde nijak upravit... :(
U příspěvku:Až...
Mia... (Občasný) - 26.7.2013 > adelajd> Děkuju moc :) Těší to ..
U příspěvku:Deník mé duše
Mia... (Občasný) - 23.7.2013 > P.V.Ctihodný> Mně přijde smutné na něčem lpět i po smrti. Člověk má poznávat a učit se a k tomu život stačí. Navíc já věřím, že ty pravé duše se kolem sebe míhají neustále dokola. Znovu a znovu se hledají a setkávají. Stejně jako v životě, tak i po něm, to podle mě funguje tak, že ti praví kolem sebe krouží a drží spolu a pak jsou i tací, co mají jen jednorázový krátký úkol .. a to může platit jak pro tělesné schránky, tak pro duše.
U příspěvku:Deník mé duše
Mia... (Občasný) - 17.7.2013 > Děkuju všem :))
U příspěvku:Deník mé duše
Mia... (Občasný) - 17.7.2013 > modrá muška> Děkuju, třeba to tak opravdu je .. já tomu věřím. :)
U příspěvku:Hladová Tea
Mia... (Občasný) - 9.6.2013 > balsiker> :-D :-D Děkuju
U příspěvku:Hladová Tea
Mia... (Občasný) - 9.6.2013 > Marten> Děkuju moc! :)
U příspěvku:Hladová Tea
Mia... (Občasný) - 9.6.2013 > whispermoonlite> Děkuju moc, vážně. Jsem ráda, že se to líbí. Je to první poslední dílo na toto téma :)
U příspěvku:Už dost, prosím!
Mia... (Občasný) - 25.5.2013 > Nemám, co dodat, nemám oč se přít. Máš naprostou pravdu a souhlasím. Myslím, že s tím bych se asi nějak mohla zkusit poprat.
Dodám jen jedno wow :) Konečně někdo, kdo to má v hlavě srovnané :)
Díky Ti :)
U příspěvku:Už dost, prosím!
Mia... (Občasný) - 25.5.2013 > whispermoonlite> Působí? Zmateně .. nechápu to. Jak můžu napsat něco, co bych ani sama nechápala?
Takže chceš říci, že to tajemno a moudro, co je v Malém prince ani sám Exupéry zcela nechápal, když to psal? :-D Já nevím, tápu, jsem momentálně dosti zmatená .. Vím, co tím chceš říci, ale nevím, jak to uskutečnit.
U příspěvku:Už dost, prosím!
Mia... (Občasný) - 23.5.2013 > Nevím přesně, co víc, bych si přála sdělit ... Ale vím, co bych chtěla, aby se stalo účelem toho, co píšu. Nejen tady, i v jiných příbězích, co jsem napsala. Přála bych si, umět lidem otevřít oči. Aby to pro ně nebyl jen příběh, ale aby o tom přemýšleli a hlavně těm slovům naslouchali, protože jsou pravdivá (opět mluvím hlavně i o jiných příbězích - Moc víry, Kouzlo lesa).
Můj vnitřní čtenář spokojen je, ale to proto, že chápe, o čem píšu.
Děkuju Ti mockrát, hodně jsem se u tohohle výtvoru snažila navodit tu voňavou atmosféru přírody, aby to bodlo do srdce ještě víc, když je zničená :)
U příspěvku:Už dost, prosím!
Mia... (Občasný) - 19.5.2013 > illa> myslím, že máš pravdu ... asi ne zase, až tak drasticky, jak to popisuješ, ale ve své podstatě máš pravdu. Já jsem si vždycky přála umět sdělit i něco víc, ale nějak vždy z toho, co píšu vzejde jen to, co si člověk přečte a nic víc. Nic vyššího významu, nic mezi řádky ... štve mě to, protože to pořád dokola zkouším a pořád nic. Nevím, jak na to ..
U příspěvku:Už dost, prosím!
Mia... (Občasný) - 16.5.2013 > lada34> Moc díky.
:-)
U příspěvku:MEDITAČNÍ
Mia... (Občasný) - 15.5.2013 > Path Adamski> S tím já tedy naprosto nesouhlasím. Ale je pravda, že kdo hledá, najde a kdo nic nehledá, nemá ani co najít. Já patřím k těm, co hledají a vidím v tom toho spoustu. Pěknou myšlenku, která se dá chápat asi jen lidmi, co žijí jinak. Podle mě je to o spoustě věcech a jen o jediné ne a to je právě ten nadpis. Tím neříkám, že je špatně zvolený, hodí se perfektně, ale o tom, že prší ta báseň určitě není. Znáš to, lidé se dělí na ty, co pochopili Malého prince a žijí tak, na ty, co ho pochopili a nežijí tak a na ty, co ho kritizují jen proto, že si myslí, že ho chápou a přitom tomu tak není.
U příspěvku:Konec krás na E
Mia... (Občasný) - 15.5.2013 > P.V.Ctihodný> wou .. děkuju :-)
U příspěvku:Podél Krky
Mia... (Občasný) - 9.5.2013 > Dushan> Děkuju moc :-D .. I tomu ventilátoru, vypadá to, že mi pomohl s atmosférou :D
U příspěvku:Konec krás na E
Mia... (Občasný) - 9.5.2013 > čtenář> Ničit pro krásu je myšleno tak, že se zabíjí zvířata pro kožené kabelky a super kabáty, že se kácí lesy, aby byly nové moderní obchody atd .. pro spoustu lidí je právě tohle ta krása. Bohužel.
U příspěvku:Konec krás na E
Mia... (Občasný) - 7.5.2013 > Path Adamski> Děkuju :)
U příspěvku:Podél Krky
Mia... (Občasný) - 7.5.2013 > vorona> Děkuji mockrát :-)
U příspěvku:Podél Krky
Mia... (Občasný) - 7.5.2013 > neandrtalec> Děkuju :))
U příspěvku:Serignac
Mia... (Občasný) - 4.5.2013 > Dushan> To je taky pravda :-D Díky moc, hned mám chuť jít zase fotit :-D
U příspěvku:Serignac
Mia... (Občasný) - 3.5.2013 > Dushan> Já ani žádný fotograf nejsem, nemám na to foťák, tohle je obyčejný levný digitál bohužel. Moc bych si přála pořádnou výbavu, ale je mi líto. Jen se mi líbilo, jak ta fotka vyšla ... ta zítřejší bude ještě i o něco méně kvalitní ... jen ... něco tak krásného se nedalo nevyfotit :)
Děkuju všem.
U příspěvku:Probuzení
Mia... (Občasný) - 3.5.2013 > Dushan> Páni, to mě neskutečně moc těší!! Děkuju! Nejde o to, jak dobře je mandala nakreslená a jestli je krásná na pohled, záleží na tom, jak se kreslí, na co myslí ten, co ji maluje a co do ni vkládá :) Díky moc. Moc si toho cením.
U příspěvku:Moc víry
Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > Path Adamski> Pevně doufám, že taková věc to není. Snažím se si brát k srdci rady všech vždy pro další dílo. Nikdy nic nepřepisuju (mimo hrubek), ale pro příští povídku se zmíněným kritikám vyvaruji..Takže jednou, až mi bude devadesát, třeba napíšu konečně něco pořádného :-D
U příspěvku:Moc víry
Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > Path Adamski> Super, díky moc :) všechno chápu a budu na to myslet. Řekneš mi, akorát prosím, jak to myslíš s tou mou určitou disciplinovaností?
U příspěvku:Probuzení
Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > lada34> Děkuju moc. Tím, co by tahle mandala měla říct, by měla být nejsilnější, takže jsem moc ráda, že to tak je :)
U příspěvku:reKLAMace
Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > Možná byste si mohli psát třeba na facebooku ta vaše sprostá slova a ne mi tu spamovat něco, na čem mi záleží, něčím tak ošklivým. :)
Mluvíte příšerně, urážíte tu všichni všechny a očividně moje věci využíváte jako debatní kroužek. Smutné, myslela jsem si, že to tu bude jiné.
Je mi až smutno z toho, jak se k sobě jsou lidé schopni chovat. To se pak není čemu divit, že jsme tam, kde jsme :)
(je to směřováno naprosto na všechny, co se tu vulgárně vyjadřují a napadají ostatní. Na VŠECHNY)
U příspěvku:Probuzení
Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > Mima> Tak to jsem naprosto ráda, že působí pozitivně ... ostatně to je taky záměr mandal :) Děkuju moc.
U příspěvku:Probuzení
Mia... (Občasný) - 2.5.2013 > jaši2> Takovej může bejt každej, když o to bude mít zájem. A já ten zájem měla. A nemyslím si, že většina jich je hnusná a vychytralá. Naopak, má nejlepší kamarádka je slovenka, například :) Ale jak říkám, nerada to dělím. A mládí je otázka úhlu pohledu. Ale líbí se mi ten věk, co mám. Ráda bych ho protáhla na pár let ve zmraženém stavu :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter