Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Ema
(žena)
Občasný
Na Totemu: 4764x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Všechno je jen slovo a myšlenka... (Z. Svěrák - Akumulátor 1)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vybalancováno
Ema (Občasný) - 21.8.2005 > mně se libi, Tome, opravdu je moc krásná. obzvláště to o potoce a o oblázku. Moc zajímavé, působivé a představy vzbuzující...
U příspěvku:Leť jak ptáci létají
Ema (Občasný) - 28.6.2003 > Omlouvám se všem, když jsem psala co jsem psala, bylo to v ne zrovinka dobrém rozpoložení a ke všemu jsem byla opilá a ospalá, takže mě to tak nějak hlouběji zasáhlo, než bych si jindy připustila. jsou to samý pitomosti. ale s tou poezkou si dám  pauzu, mám už toho dost a dávám si zbytečná ultimáta a to jaksi v tomhle oboru moc dobře nejde, takže pak to vypadá jak to vypadá...takhle to dál nejde, takže až se trochu seberu, zase budu "prznit" vesele dál...:)))do té doby... čau
U příspěvku:Leť jak ptáci létají
Ema (Občasný) - 26.6.2003 >

chapu. Omlouvam se za przneni poezie...Je videt, ze uz jsme dlouho nevyhrali, rekl by v jedne divadelni hre jeden predstavitel..resp. je videt, ze vse v mem zivote snad uz bylo receno, nebo jinak - vice jiz toho rici neumim, alespon poslednich par mesicu a proto díky absenci inspirace prenechavam psani poezie zkusenejsim a nadanejsim... dekuji za vas cas i kritiku, cenim si ji. nashle

Ema

U příspěvku:Staříkovi
Ema (Občasný) - 6.6.2003 > :) děkuju...
U příspěvku:Staříkovi
Ema (Občasný) - 13.5.2003 > stin> no, smělý být můžeš, a můžeš mi klidně i tykat jestli chceš...:) ale asi tě trošku zklamu... Píšu tak  nějak od malička ale to byla taková ta jedna básnička ročně pro maminku k svátku a tak:))) pak jsem tak nějak začala před dvěma lety, ale to taky jen tak málo...takové ty citové výlevy, ale nějak se začít musí ne?:) a pak jsem objevila totem a tady byla ta motivace hodně velká a tak nějak i posun někam jinam takže jsem se začala víc zamýšlet, hledat neotřepané motivy a rýmy a prostě se víc snažit, ale básnička se mi povede - teda myslím taková, za kterou jsem tady pochválená - jen jednou za dlouhý čas. Není to moc časté:) spíš něco napíšu a líbí se to jen mně:))) ale moc mě potěšilo, že se někomu líbí. je to pro mě motivující. takže moc děkuju...
U příspěvku:Nesnesitelná těžkost žití
Ema (Občasný) - 8.4.2003 > :) skvělej? :) snad příšernej ne?:)) díky za přečtení..
U příspěvku:A K T
Ema (Občasný) - 31.3.2003 > :) tomožná tím medem...:) ale díky!:)
U příspěvku:život snad přece není pes
Ema (Občasný) - 31.3.2003 > začínáš se psaním?asi ano, jako já. přesně takhle jsem psávala taky..:) časem se z toho vypíšeš a bude to hladší a hladší... i když, co já ti mám co radit.. žádný básník ze mě nebude..:)
U příspěvku:A K T
Ema (Občasný) - 31.3.2003 > :) vážně?:) myslela jsem, že napíšeš kýč.. to bych ale nerada... dík!:)
U příspěvku:Mezibytí
Ema (Občasný) - 31.3.2003 >
U příspěvku:Mezibytí
Ema (Občasný) - 31.3.2003 > připomíná mi to trochu můj stav, kdy necítím nic. tedy vlastně kdy cítím nic! je to zvláštní a ne ošklivé. hezké..:) ale když já tomu stejně trošku nerozumím... :) a trošku něco cítím. a tak, možná i rozumím teda. tak teda jo!:)
U příspěvku:Sčítání
Ema (Občasný) - 31.3.2003 > no, z biologického hlediska také nejsou jedna a jedna dva, nýbrž tři...:)
U příspěvku:Život sám
Ema (Občasný) - 31.3.2003 > jo, za tohle ti dám jedničku ani nemrknu!:) moc moc hezká... i ona..
U příspěvku:Píseň divoženky
Ema (Občasný) - 29.3.2003 > loomy> :) děkuju tadyto byla múza jako blázen:) teď je to už bohužel horší...
U příspěvku:Spirály
Ema (Občasný) - 29.3.2003 > loomy> jo, rozešli jsme se... děkuju že sis je přečetl..
U příspěvku:Spirály
Ema (Občasný) - 15.2.2003 > :)))))))) děkuju... tak jestli všechno, tak tohle jsem teda nečekala... takovou návštěvnost:) vážně díky moc že jste si to přečetli..
U příspěvku:Hudba jako...
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > lehká stopa do prachu je bezva a druhá sloka taky...:) jo, dobrý! ale popravě jsem čekala něco ještě trošku víc hudebního.. ale vlastně já když chci psát o hudbě, tak mi to moc nejde... není to lehké tuhletu potvůrku hudbu popsat... a přitom navozuje tak nádherný pocity když ji posloucháš a necháváš se jí naplnit... že ?
U příspěvku:Babičce
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > taky bychto  ještě rozvedla, když už jsi tak hezky začala...:)
U příspěvku:Kámen v Kameni
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > hm. celá ta básnička se mi četla jakobych měla v ústech kámen a jako by ona sama byla kamenem.. zvláštní...:)
U příspěvku:...
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > jo.... nadechnout se bez ozvěny... chytré..:) moc! budu o tom přemýšlet. díky:)
U příspěvku:Ticho
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > jak moc chápu... hezké. ticho je kámen v mých ústech... proč mě to nenapadlo??:) bezvadný obrat. jako "živý"... :)
U příspěvku:Čarodějnické stýskání
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > super! to se ti moc povedlo, opravdu! jedním dechem přečtené a tak nějak mile vtipné...:) bezva! děkuju
U příspěvku:Dopis pro rybáře
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > myslela jsem, že láska je to, co cítíš...
U příspěvku:Náhrobní kámen
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > Připomíná mi to mojí z počátků... jmenovala se černá a náladu jsem při ní měla obdobnou. dnes už v takovéhle náladě radši nepíšu...:)
U příspěvku:Kámen
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > hmm... a dál?:) přijde mi to trošku jako: kopřiva nehoří, kopřiva neplápolá plamenem, avšak spálí tě... :)))
U příspěvku:Nestoudna
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > uf, přide mi to dost perverzní a žádný umění... chceš šokovat, pobuřovat čtenáře nebo si vážně myslíš že tohle je taky poezie? V případě, že chceš to první, to chápu, v případě toho druhého nikoliv...
U příspěvku:LEDEN (počátek)
Ema (Občasný) - 6.2.2003 > Hmm:(( tak na tohle zase nemám...takovýhle věci já prostě nechápu... bohužel...
U příspěvku:LISTOPAD
Ema (Občasný) - 28.1.2003 > :) jo jo, máš pravdu. Má to obrázky. spoustu obrázků..:) hezký. vážně!
U příspěvku:Skrze sebe
Ema (Občasný) - 24.1.2003 > ted jsem nekde slysela rikat nekolikrat za sebou, ze na svete jsou dve a pul miliardy lidi.. tak jak to teda je? kolik nas je? PRVNÍ.. DRUHÝ...:) SPOČÍTEJTE SE!:)
U příspěvku:Píseň divoženky
Ema (Občasný) - 23.1.2003 > :) začátek je čerstvá inspirace z okna vlaku... konec ve škole při německých reáliích..:) tak to je asi tím...:) díky!
U příspěvku:Za prasklou strunou svět
Ema (Občasný) - 22.1.2003 > :) zvláštní, jak mi to najednou byť je to napsané dávno předtím, zní jako napsané poté, co mi struna praskla kdyz jsem ji tam pred týdnem dávala.. vís preci, ne?:) tohle je pěkné a já znám ten pocit při brnkání.. proto to možná chápu, nebo si umím vybavit obraz, jak jsme mluvili tenkrát v buse víš?:)... naučím se to ještě lépe.. vnímat obrázky z básniček a ne jen se pídit po obsahu, který kolikrát div neunikne samotnému básníkovi..:))) jako třeba mně:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter