Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zrozeni z hlíny
Daisy2 (Občasný) - 6.5.2018 > P.V.Ctihodný> Taky zdravím! :-)
U příspěvku:Z ANNONCE
Daisy2 (Občasný) - 5.12.2017 > P.V.Ctihodný> Pár kaček mi na Vánoce ještě zbývá :-)
U příspěvku:Z ANNONCE
Daisy2 (Občasný) - 4.12.2017 > Vtipné :-)
U příspěvku:Citát
Daisy2 (Občasný) - 3.12.2017 > čtenář> Tak aspoň v otázce svědomí se víceméně shodneme - ta formulace, že ví i to, co si nechceme přiznat, je docela výstižná.
Jinak mám dojem, že asi přišel čas naši zajímavou diskuzi ukončit - myslím, že budete stejného názoru..? Přeju vám krásné Vánoce (pokud je slavíte) a jak říká Totem: "Tak zase někdy nashledanou" :-)
U příspěvku:Citát
Daisy2 (Občasný) - 2.12.2017 > čtenář> Lidé, kteří o Ježíši nikdy neslyšeli, budou souzeni právě podle svědomí. Bůh je spravedlivý a zná naše možnosti a okolnosti, ve kterých se nacházíme. Zároveň ale také posílá misionáře až do těch nejzapadlejších koutů světa, a mimo jiné i díky moderním technologiím už není moc takových míst, kam by evangelium ještě neproniklo. Možná byste byla překvapena, jak obrovské zástupy lidí se k Ježíši obracejí např. při velkých evangelizacích v Africe. Ale takové zprávy se Boží nepřítel snaží co nejvíce ututlat, on je mistr lží a dezinformací, a taky stojí za veškerým pronásledováním a zabíjením nevinných lidí, často takových, kteří jsou pro společnost největším přínosem.
U příspěvku:Citát
Daisy2 (Občasný) - 29.11.2017 > čtenář> Mě to zas tak bláznivé nepřipadá :-)
Jestli vás to zajímá, můžem klidně pokračovat, i když z vašich komentářů vyplývá, že jste si už svůj názor utvořila..
Ale přece jen - nedá mi to, abych ještě nenapsala aspoň pár slov ohledně Ježíše. Jeho smrt byla opravdu záměrná - byl to Boží plán - tak geniální, že ho ani ďábel neprokoukl. Navíc Ježíš šel na kříž dobrovolně a Jeho motivací byla láska k nám. To samozřejmě neznamená, že by necítil strach nebo bolest - to utrpení, kterým musel projít, bylo nepředstavitelné! Ale bylo nutné zaplatit tak vysokou cenu, aby člověk mohl být zachráněný. No, a velikost té oběti vypovídá o tom, do jak velkého průšvihu jsme se my lidé dostali. Ale to poselství není depresivní, protože tím nekončí - je to o tom, že Bůh nám skrze Ježíše nabízí východisko. Ale je potřeba odložit pýchu a uznat, že se mnou opravdu něco není v pořádku a že to nezvládnu vyřešit sama. Možná vám něco takového, co popisujete, do určité míry funguje, ale bude to vždycky fungovat jen do určité míry. Já si taky myslím, že máme v sobě něco jako Boží jiskru, ale nazvala bych to spíš svědomím. A pokud se člověk snaží žít podle něj, mělo by ho to podle mě přivést spíš blíž k Bohu, než naopak..
U příspěvku:Citát
Daisy2 (Občasný) - 29.11.2017 > čtenář> Ať už máte jakoukoliv jiskru v oku nebo v duši, s tím před Božím soudem neobstojíte. Nikdo z nás neobstojí, všichni potřebujeme Spasitele - Ježíše. On přišel na svět nejen proto, aby moudře mluvil, ale především proto, aby zemřel. (A třetí den vstal z mrtvých.) Je dobré zamyslet se nad tím, z jakého důvodu to vlastně udělal.
1. Bůh jim dal možnost volby = svobodu.
2. Přála byste svému dítěti, aby poznalo zlo, pokud by byla možnost ho nepoznat? (poznat znamená osobní zkušenost - ne zdálky se podívat a rozlišit, co je dobré a co špatné.)
3. Neodešel mezi ostatní, odešel na jiné místo a tam žil se svojí rodinou a postavil město.
U příspěvku:Citát
Daisy2 (Občasný) - 27.11.2017 > čtenář> Já vám svůj názor nechci vnucovat - ptala jste se, co je dědičný hřích, tak jsem se pokusila odpovědět - ale možná až příliš stručně. Pravda je sice prostá, ale taky nesmírně hluboká a na tato témata by se dalo mluvit dlouho. Každopádně chci aspoň upřesnit, že Bůh rozhodně nemá nic proti poznávání, hledání, objevování, přemýšlení atd. Sám nás k tomu naopak vybízí. Myslím si, že mnoho lidí má o Bohu dost zkreslené představy a byli by velice příjemně překvapeni, kdyby zjistili, jaký ve skutečnosti je.
U příspěvku:Citát
Daisy2 (Občasný) - 26.11.2017 > čtenář> Ptáte se, co je dědičný hřích? Je potřeba vrátit se až na úplný začátek lidských dějin. V zahradě Eden žili první lidé Adam s Evou v dokonalé jednotě a jejich milující Stvořitel byl zároveň jejich nejlepším přítelem. Přesto se rozhodli neposlechnout Boží varování a snědli ovoce ze stromu, z kterého neměli jíst. To byl první hřích, kterému se říká pád člověka. Hřích proměnil lidskou povahu - Adam s Evou ztratili svou původní čistotu a nevinnost a stali se z nich hříšníci (= bytosti, pro které je život ve vzpouře vůči Bohu přirozený). Tuhle porušenou hříšnou přirozenost předali svým potomkům - to je dědičný hřích - je to duchovní dědictví, které se dědí z generace na generaci od Adama až do dneška. (Výjimkou nebyla ani Ježíšova matka Marie - ale o to větší hodnotu má její oddanost vůči Bohu - ona nebyla ničím zvýhodněná proti ostatním lidem, ani svým původem.)
U příspěvku:SLUŠNÝ NÁVRH
Daisy2 (Občasný) - 13.6.2017 > P.V.Ctihodný> Vždyť já to taky dobře znám, takže ten návrh platí i pro mě.. Zdravím a díky za body.
U příspěvku:V noci
Daisy2 (Občasný) - 13.9.2016 > Není to tak úplně můj šálek kávy, ale kdyby byl, tak bych souhlasila s p. Ctihodným :-)
U příspěvku:HAD MÁ HLAD
Daisy2 (Občasný) - 28.8.2016 > El condor> Je to roztomilé, ale ne pravdivé :-)

Protože krása a něha
byly tu dříve než Eva

U příspěvku:Nehledej Boha na nebesích...
Daisy2 (Občasný) - 20.8.2016 > El condor> Bůh opravdu stvořil člověka ke svému obrazu a v té době byl člověk po všech stránkách dokonalý - krásný, zdravý, milující, šťastný... Bohužel to všechno ztratil, když se odvrátil od svého Stvořitele. Mylně se domníval, že může být svým vlastním pánem - vládu nad ním převzal nepřítel a všechno zlo, lidská bída a ubohost, kterou vidíme kolem sebe, je důsledkem hříchu a toho, že člověk Boha ignoruje. Ale Bůh nepřestává člověka milovat a nabízí pomoc, řešení, cestu zpátky - to všechno je v Ježíši Kristu, který přišel, aby napravil, co Adam s Evou pokazili. On zemřel za naše hříchy, vstal z mrtvých a nabízí nový život každému, kdo se k Němu celým srdcem obrátí a přijme Ho jako svého Pána a Spasitele. Takový člověk se postupně může začít proměňovat znovu k dokonalému obrazu Toho, který ho stvořil.
U příspěvku:alpy2
Daisy2 (Občasný) - 3.8.2016 > Částečně souhlasím, ale asi bych hlavně udělala výřez, aby nebyla vidět ta záplata na asfaltu. Jinak na mě ta fotka působí docela příjemně.
U příspěvku:ŘEKLA MU ŽENA
Daisy2 (Občasný) - 22.6.2016 > Pravdivé
U příspěvku:VRSTEVNÍCI
Daisy2 (Občasný) - 22.6.2016 > :-)
U příspěvku:PODZIM 2O11
Daisy2 (Občasný) - 22.6.2016 > Přestože mě fotbal nikdy nezajímal, musím přiznat, že tahle báseň mě opravdu pobavila :-)
U příspěvku:ZAMILOVANÁ
Daisy2 (Občasný) - 22.6.2016 >
U příspěvku:Krajina2
Daisy2 (Občasný) - 7.6.2016 > P.V.Ctihodný> Daisy to vidí jako docela hezky kompozičně i barevně vyvážený obrázek.
U příspěvku:boj zblízka
Daisy2 (Občasný) - 31.3.2016 > Pardon, nevím, jak ty prázdné poznámky smazat!! Když kliknu na kolonku změnit, hned se udělá automaticky další! :-(
U příspěvku:ZMALOVANÁ
Daisy2 (Občasný) - 31.3.2016 >
U příspěvku:rub a líc
Daisy2 (Občasný) - 31.3.2016 >
U příspěvku:boj zblízka
Daisy2 (Občasný) - 31.3.2016 >
U příspěvku:HAD MÁ HLAD
Daisy2 (Občasný) - 31.3.2016 > P.V.Ctihodný> Zdravím a děkuji - nakonec jsem opravdu změnila název - myslím, že teď už i Chod může být spokojený :-)
U příspěvku:POHÁDKA?
Daisy2 (Občasný) - 30.3.2016 > P.V.Ctihodný> Taky v to doufám. Přeju hezký den a za body moc děkuju.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter