Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:rozsypaný rozinky
posledni_inka (Občasný) - 20.1.2019 > Analfagote, nepídím se po tom jaké máš důvody k nepočítaně podivných vzkazů pod svým nickem, nebo pod mnohými anonymními všude možně na zde na Totemu. Odpovídat však na ně nehodlám. Nebudu tě ani urážet, ani cokoliv jiného. Nevidím v tom žádný smysl.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > j.f.julian> Juliane, zde se prosím, vyjadřuj pouze k dílu, případně k diskuzi pod dílem vzniklé. Má to svou logiku, je potom zřejmé o čem je řeč.
U příspěvku:VYHLÁŠENÍ IGNORANTA 2018
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > Juliane, věnuješ mi tolik času a pozornosti. Díky a úsměv. Přeji Ti vše dobré.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > čtenář> Čtenáři radile, pokud nechceš mluvit k dílu a s respektem k druhým, už sem nechoď. Nejsi vítán.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > j.f.julian> Juliane, přiznám se, že Tvé reakci příliš nerozumím.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > Jára z Opičí hory> Díky za veškerá poctivá slova.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > analfagot> Analfagote, jak jsem již namítla, bodový systém mě netrápí. Že není Tvůj čtenář poezie spokojen, je také v pořádku.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > čtenář> Čtenářko Aničko nebo alternicku dalších alternicků. Viz. reakce na čtenáře řečeného Spravedlivý.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > čtenář> Spravedlivý čtenáři. Respektuji Tvé estetické cítění ohledně publikovaného příspěvku. Avšak měl bys mít na paměti, že urážky kterých se v komentu kdovíproč dopouštíš, hovoří pouze o tobě.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > Zeanddrich E.> Zeanddrichu, kdyby ses třeba pokusil více rozepsat, bylo by milé.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > žaža> Díky, Žažo. Nezáleží mi však na doporučeních, bodech atd. Raději bych, kdyby snad slůvko např. o vjemu bylo zanecháno.
U příspěvku:s hady a jablky
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > veršoun> Díky za nahlédnutí a připsání k věci.
U příspěvku:HLÍNA NEW - blíží se 13500!! díky Inko, máš u mě lupen na strip zdarma! Díky že jste se zas rozjeli-julián má u básně Mí mrtví už jen 250 zhlédnutí náskok!
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > Podobné nesnášenlivé reakce pod publikovaným dílem bohužel, ničí původní záměr pro vznik a samotnou existenci současných literárních časopisů nebo webů. Neslušnost a útoky kterých je možné se zde dočíst, jsou především projevem neúcty k zakladatelům a provozovatelům zdejšího portálu.
U příspěvku:HLÍNA NEW - blíží se 13500!! díky Inko, máš u mě lupen na strip zdarma! Díky že jste se zas rozjeli-julián má u básně Mí mrtví už jen 250 zhlédnutí náskok!
posledni_inka (Občasný) - 9.1.2019 > Pokud se má jednat o verš vázaný, je třeba si nastudovat trochu více o básnických prostředcích a následně cvičit. Rýmy, rytmus, technická stránka - velmi slabé. Mnozí autoři mají tendenci si myslet, že básničku básničkou dělá rým. Ale není tomu tak. Obsahovou stránku strhává přílišná snaha o formu. To mému čtení také příliš neprospívá.
U příspěvku:VIDĚT
posledni_inka (Občasný) - 9.1.2019 > No, nejspíš si takhle poezii nepředstavuji. Ale závěr mě pobavil - zelí, výkop...
U příspěvku:Afirmace
posledni_inka (Občasný) - 9.1.2019 > Není mi nejspíš úplně zřejmá návaznost názvu s předkládaným obsahem. Není mi vlastně jasné ani obsahové sdělení.

Od laskavosti k odvaze a dál skrze zákeřnost k vraždě...od laskavého míjení k odvážené čistotě k zákeřné jízlivosti k vražednému násilí v překroucení. Ta posloupnost a připojení obrazových podkladů mi nedává širší smysl. Snad jako svého druhu jazykové cvičení, které má snad za účel uvolnit tlaku za čelem...nevím.
U příspěvku:Karmínová
posledni_inka (Občasný) - 9.1.2019 > Není to příliš objevné nebo netradičně vyjádřené sdělení. Avšak čte se vcelku příjemně přirozeně. Tedy pokud si odmyslím provedení vizualizace, které textu ne, že neprospívá, ale spíše škodí.
U příspěvku:v době ptačího křiku
posledni_inka (Občasný) - 3.1.2019 > Obsahově je mému čtenáři pozoru-hodná. Možná by důraznějšímu vyznění mohlo pomoci uvážlivější frázování, výraznější provázání s názvem a krapet otevřenější závěr. Takový ten bez věčné snahy nás autorů pokaždé dopovědět. Avšak můj pohled je dozajista podmíněn pouze mým vlastním vnímáním.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter