Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jsem chytrá jak Greta
Otylá Bohuna (Občasný) - 15.3.2020 > kdo je ochoten mě naládovat tlustym, křivym a černym totémem? Zaplatim tzv. polykačkou v šestibloku, že tomu cápkovi slezou důchodcovský ponožky!
U příspěvku:Korona
Otylá Bohuna (Občasný) - 15.3.2020 > tady sis cintal smetanu koukam! ty rýmy jsou fakt urputný, je vidět že jsi přirozený rýmař jak u nás na odvykačce pan primář
U příspěvku:Jsem chytrá jak Greta
Otylá Bohuna (Občasný) - 15.3.2020 > Romeo> Jsem rozená jedničkářka-všude!
U příspěvku:Moje balada
Otylá Bohuna (Občasný) - 13.3.2020 > kolik ti je?
U příspěvku:Kdosi
Otylá Bohuna (Občasný) - 13.3.2020 >
U příspěvku:Jsem chytrá jak Greta
Otylá Bohuna (Občasný) - 12.3.2020 > ekoložko, mohlo by to být hard a bet a co je zo #prtka, že ty jsi myslela šprcka?
U příspěvku:Jsem chytrá jak Greta
Otylá Bohuna (Občasný) - 10.3.2020 > myslíš o tobě demente? ty mi nestpojíš ani za odplivnutí ani za to abych si strčila vobě ruce do prdele a udělala tam holubičku!
U příspěvku:Má NEJ BOMBA
Otylá Bohuna (Občasný) - 1.3.2020 > patrně ano, jsem kurvyzána i když mi tak ještě nikdo nepojmenoval a i do tý prstovačky bych šla, jestli vám, šmejdi neva že s ní stříhám v dílnách plech?!
U příspěvku:Má NEJ BOMBA
Otylá Bohuna (Občasný) - 27.2.2020 > ty mámino vemínko, je to přesně tak, v podstatě se mi na stydlivých retech udělal uzel
U příspěvku:Má NEJ BOMBA
Otylá Bohuna (Občasný) - 21.2.2020 > drž řiť ty bílá chátro, rozumiš, ty diliňák umachtěny?!

https://youtu.be/8edhIqIa8a0
U příspěvku:Má NEJ BOMBA
Otylá Bohuna (Občasný) - 21.2.2020 > vyste prostě ubožáci bez vkusu! juliáne, maďarsky neumíš! chtěl si asi poděkovat, ale napsal si mi prase... počkej, ty hurvajsi, počkej!!!!!!!!!!!!!
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
Otylá Bohuna (Občasný) - 17.2.2020 > Řiťáku já se ti omlouvám že jsem tak rozpolcená a trapná, pochop mě, POTŘEBUJU SI ZAMRDAT!
Mám jí furt vyšpulenou, každýmu jí vnucuju, ale nikdo nechce tu mou oteklou housku vojet, soráč, i ty a julián!
U příspěvku:ZBODAL mě debil
Otylá Bohuna (Občasný) - 7.2.2020 > was who is egil? zbodal mě debil!
U příspěvku:ZBODAL mě debil
Otylá Bohuna (Občasný) - 6.2.2020 > Místyflus> jsi poeta
U příspěvku:Modrý motýl
Otylá Bohuna (Občasný) - 14.1.2020 > krása, kerá nemá daleko od mý můry!
U příspěvku:Co vy víte...
Otylá Bohuna (Občasný) - 13.1.2020 > asi bys mi to chtěl udělat tak, že by mi vypadaly chlupy, vlasy i nehty, což, ty malý rozkošníku ze základky...
U příspěvku:Co vy víte...
Otylá Bohuna (Občasný) - 13.1.2020 > Floutkové, až se mi vzepřel prut!
U příspěvku:Zabij mě něžně
Otylá Bohuna (Občasný) - 3.1.2020 > https://youtu.be/aCLFlvsr8Vk
U příspěvku:Zabij mě něžně
Otylá Bohuna (Občasný) - 3.1.2020 > HEHEHE MUHEHE
U příspěvku:Přáníčka SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020
Otylá Bohuna (Občasný) - 30.12.2019 > jestli jsi tlusta jako já, tak tě chápu, ale udělat si ze sebe srandu umí jen člověk-žena s nadhledem + jsem shemale, tak jsem lhala v čem?
Jedu v chlastu, drogách, tak vo co ti go?!
U příspěvku:Přáníčka SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020
Otylá Bohuna (Občasný) - 28.12.2019 > Místyflus> Tak to bych si vyprosila, ty mamrde ze skládky ze z Plzně.
Můj původ je nejasný, zřejmě matka nebo její teta mě prý zanechali na náměstí v Černošicích, tam jak teď starostuje ten tlouštík šišlavej a přidali prej návod k použití.
Já nežeru jako ty, zmetku, ale mám ráda bramborový šišky a škubánky, všechno s mákem!
Mák, my sluníčkáři, máme ze všeho nejraděj!Chtěli bysme ho mít na polích místo řepky toho esesáka! Vlastně asi estébáka, vím hovno, co to je za titul!
Tak bacha na hubu, nebo přijde FACKOUN Kalousek a ten ti vybere stoličky! Zežranej!
U příspěvku:Přáníčka SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020
Otylá Bohuna (Občasný) - 27.12.2019 > Díky, mí věrní fanoušci.
Ano, jsem děvka i když jsem vlastně ještě nešprcala.
Ale rozhodně bych jí jednou chtěla být na plný úvazek!!
Vydělat hodně kaček, abych si mohla kupovat módu, mám totiž vybranej vkus, vy mamrdi!
zATÍM JEN LÍŽU KOULE TOMU NAŠEMU DEBÍLKOVI, CO NÁS PŘIVAZUJE DO KLECE, KDYŽ DĚLÁME BUGR A VŽDYCKY NA MĚ VYLEJE ASI LITR SEMENE.
Já si ale představuju, že to lížu Juliánovi, druhej v pořadí je Sagvan a třetí je Minář.
Někdy mám zvrácený sny o Fialovi s Kalouskem, že mi to nandávaj na trojici...
Ok, jdu se vymrskat, protože sem se docela slušně rozdělala už jenom tou představou jak Julda dělá LÁDO LÁDO!
U příspěvku:JSEM HOVADO, VÍM!
Otylá Bohuna (Občasný) - 9.12.2019 > TAK JAK DLOUHO BUDU JEŠTĚ ČEKAT NEŽ MĚ NĚJAKEJ FERDA POPÁRÁ?
U příspěvku:O poézii, Čítanie poézie
Otylá Bohuna (Občasný) - 24.11.2019 >
U příspěvku:JSEM HOVADO, VÍM!
Otylá Bohuna (Občasný) - 31.10.2019 > Já sama bych chtěla vojet toho Zeandricha, ten se zastal stalkerky, to bude chlap...
U příspěvku:To ..nejkrásn.ěší, co můžeš ..dneska ..tady potkat,je ..hlídač v parku
Otylá Bohuna (Občasný) - 31.10.2019 > Prý si po mně zatoužil...

http://www.totem.cz/enda.php?a=348526
U příspěvku:JSEM HOVADO, VÍM!
Otylá Bohuna (Občasný) - 30.10.2019 > čtenář> Nadávat mně nebudeš, bramboro!
U příspěvku:To umim taky, vágusové
Otylá Bohuna (Občasný) - 24.10.2019 > čtenář> Talent se pozná, já ti, ty vágusi děkuju, vylepím si to na ledničku vedle krtečka a juliánka, mé lásky!
U příspěvku:To umim taky, vágusové
Otylá Bohuna (Občasný) - 22.10.2019 > Anále, ty budeš první komu dám lekci!
Udělám ti to tak, že ti sleze to tetování s kterym se vytahuješ na striptýzu, tygře!
U příspěvku:To umim taky, vágusové
Otylá Bohuna (Občasný) - 22.10.2019 > Bohuno, ty jsi PIČUS!!! KDO si dovolil???
U příspěvku:To umim taky, vágusové
Otylá Bohuna (Občasný) - 21.10.2019 > CHTĚLA BYCH SE TAKY ZADARMO PODÍVAT DO AMERIKY, ASI SE PŘIVÁŽU K VELRYBĚ!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter