Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Stan
netWoor (Občasný) - 27.2.2020 > Místyflus> Tak to už jsem nepochopil, v čem přesně jsem sprostej?
U příspěvku:Stan
netWoor (Občasný) - 26.2.2020 > Místyflus> :)))))

Rým je zvuková shoda koncových hlásek (v českém verši obvykle od samohlásky poslední rytmicky důrazné slabiky) na konci veršů nebo půlveršů.

Už jsem tady potkal pár zajímavých lidí, jsi jistě jedním z nich. Já jsem jen učedník, jen vypravěč vtípků. Omlouvám se, jestli jsem ti zlomil jazyk hned v úvodu. Můj blábol evidentně produkuje bláboly další, proto jsem raději vložil definici rýmu... A děkuju za návštěvu.
U příspěvku:Do věčnosti
netWoor (Občasný) - 24.2.2020 >
U příspěvku:Andělská
netWoor (Občasný) - 24.2.2020 >
U příspěvku:Ve vlaku
netWoor (Občasný) - 24.2.2020 > Miroslavek> však je to jen vtípek, snad ses i tak zasmál :)
U příspěvku:Dva světy
netWoor (Občasný) - 24.2.2020 > Miroslavek> drahý, napsat "prosím nepiš" tak ta protichůdnost dvou světů tak nevyzní. Nicméně i tak děkuju za reakci :)
U příspěvku:Koberec
netWoor (Občasný) - 21.2.2020 >
U příspěvku:Náklad života
netWoor (Občasný) - 21.2.2020 >
U příspěvku:Zatím
netWoor (Občasný) - 21.2.2020 >
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
netWoor (Občasný) - 18.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> Jasně, to má každý jinak. Já jsem na ty melodie. Přirovnal bych to k anglický písničce. Napřed se mi musí líbit melodie, abych zkoumal, o čem vlastně zpívají. Mně se tvoje básničky líbí, máš cit pro rytmus i hezký rýmy (pominu, že téma je na jedno brdo). Určitě si rád přečtu cokoli dalšího.
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
netWoor (Občasný) - 18.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> ))) OK. Já jsem na rytmus. Nevadí mi, když se v průběhu mění, ale jsem rád, když se tak děje pravidelně.

Vždyť, kdo tě MRDÁ, lásko má?
Tvá kunda, tolik úslužná, mě objímala „ušima“...

Fajnové. Nevím, jestli je rým lásko má/úslužná, ale líbí se mi lásko má/ušima. Rýmy končí na „a“ a díky tomu a díky počtu slabik to hezky ladí se spodkem:

Koho dnes MRSKÁŠ, důro zlá,
zadnice tvá, tak neskromná, dojala mého kozáka,

Zase, hezkej rytmus, podobnej styl rýmování, ale nesedí mi zlá/kozáka (vím, že to nejspíš rýmuješ se spodními řádky, ale mě by se víc líbilo rýmovat to tak jak nahoře).

kolikrát jsem ji krutě zbil;
přisála ses mi na PTÁKA!

Vsuvka, kde rýmuješ kozáka. Fajn, ale jak už jsem řek, líbilo by se mi víc, kdybys udržel melodii výš.

Kdo PRSTUJE tě, milená,
stříkalas jako Anna K.,
jsi jenom koza cvičená,
komu teď saješ ČŮRÁKA?

Bývalas hodně odulá,
přesto ses občas vohnula,
kdo ti ho vráží do řitě,
užíváš si to dvojitě?!

Změna rytmu, ale fajnový. Líbí se mi.

Vzdor vaginálnímu funění
nepřijde mé odpuštění,
já vím že samota tě bolí...
však poženu tě SVINSKOU HOLÍ!

Tady máš chybku v přízvuku (funění/odpuštění). Jinak super.

Obtloustlá BOHUNO,
mateří douško,
mě vzruší jenom SHARLOTA!

S tebou mi bylo pochmurno;
toť vzkaz i tobě, ZKOUŠKO!
VYKUŘ SI SVÝHO KOKOTA!!!

Poslední řádky strof super, ale to nad nimi … ať se snažím to jakkoli rozdělit, stále mi to přijde nemelodické. Když nechám samostatně řádek S tebou mi bylo pochmurno; pak mi stejně řádek toť vzkaz i tobě, ZKOUŠKO! s ničím neladí (je jedno, že se rýmuje).

Proto 3 body.
U příspěvku:Na Valentýna
netWoor (Občasný) - 18.2.2020 > j.f.julian> Děkuju za reakci. Mým přáním je zejména spíš rozesmát, většinou se snažím zveršovat nějaký vtípek, co jsem si buď sám vymyslel nebo někde čet.
U příspěvku:Na Valentýna
netWoor (Občasný) - 18.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> Sorry, já sem moc nechodím a nějaký ty svoje blbiny sem vkládám jen sporadicky (denně dávám nějakou kokotinu jen na Liter), nějak se mi tady blbě orientuje. Du najít, kde ses na co ptal.
U příspěvku:AŽ - Bohuně z Totemu
netWoor (Občasný) - 17.2.2020 >
U příspěvku:Co vy víte...
netWoor (Občasný) - 17.2.2020 >
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
netWoor (Občasný) - 17.2.2020 >
U příspěvku:Na Valentýna
netWoor (Občasný) - 17.2.2020 > zkouška> :))) děkuju. V posledních dvou strofách měním styl rýmů a pleskám tam relativně básnický výrazy (kol atd.), aby to znělo romanticky, než přijde rozuzlení. Tvé hned by asi zní líp, ale znáš to, člověk se na něco upne ... :)))) navíc, nejsem básník, jen vypravěč. A za kritiku moc děkuju ...
U příspěvku:Nahoru
netWoor (Občasný) - 7.2.2020 >
U příspěvku:Kýč
netWoor (Občasný) - 7.2.2020 > zkouška> :))))) rozumím ti. Ale jde o to, k čemu to melodicky vážeš. Já k prvnímu řádku druhý strofy. Tvoje verze má míň slabik. Teoreticky bych samozřejmě moh už v prvním řádku přidat dvě slabiky, aby začátky byly dycky stejný, ale tam se mi nechtělo, bo to má být jen takový rozběh. Ale děkuju moc za reakce. Kde můžu přečíst něco tvého?
U příspěvku:Kýč
netWoor (Občasný) - 6.2.2020 > zkouška> Želbohu básničky klasiků nečtu a tedy to neznám. Vpodstatě kýčovitě popisuju krajinu, aby si čtenář řek, no to je ale blbina. Takovej pohodovej kýček. V předposledním dvojverší jsem chtěl, aby bylo zřejmé, že někde je něco jinak. Dotyčnej je mladík, ale oči mu zestárly tím, co viděl. Má touhy, ale ví, že se mu nenaplní. Pořád ale čtenář by neměl tušit, oč jde. To zjistí až v posledních dvou řádcích.
U příspěvku:Kýč
netWoor (Občasný) - 4.2.2020 > Zeanddrich E.> :)))) vim prd co tím myslíš :))))
U příspěvku:Miminka
netWoor (Občasný) - 3.1.2020 > čtenář> když mi povíš jak ... nějak se v tom tady neorientuju, dej mi odkaz na nějakou tvojí básničku ...
U příspěvku:Lednice
netWoor (Občasný) - 3.1.2020 > čtenář> ale já nevidím žádný nový básničky, který bych moh bodovat ...
U příspěvku:Lednice
netWoor (Občasný) - 3.1.2020 > čtenář> ale já nevidím žádný nový básničky, který bych moh bodovat ...
U příspěvku:Jakoby
netWoor (Občasný) - 3.1.2020 >
U příspěvku:Lednice
netWoor (Občasný) - 30.11.2019 > No koukám, tady to moc nežije a vkládat sem ty moje hovadiny asi nemá smysl ... ale tobě i tak děkuju ...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter