Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Válka proti Drakoniánskému NWO - Můj vývoj vztahů ke Galaktické federaci
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 24.1.2021 > čtenář> Ale julu si dáváš, což? Takže až ti bude líto mě (jedině mě!), pak se možná smiluji. Spravedlnost prostě musí bejt zmrde, pamatuj si to!
U příspěvku:Válka proti Drakoniánskému NWO - Můj vývoj vztahů ke Galaktické federaci
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 24.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Je to zaplacený, celý je to zaplacený:))) Šikanovat ambasadorku ufonů, to můžou dělat jenom tamti, ti iluminohnáti. To oni to jsou, kdo ubližuje Jíťe. Pryč s nima, pryč! A ufony sem!
U příspěvku:Válka proti Drakoniánskému NWO - Komunikace a působení Drakoniánů na člověka
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 21.1.2021 > Nezasloužíš si to, trochu jakobych slyšela v textu posměch, ale vyhovím ti: draci komunikují jako zendrich, to znamená pomocí speciálních, kódovacích obrázků. Je to něco jako morseovka - pytlík je například tečka a maklík čárka. pak už lze rozšifrovat vše. stačí už jen pochopit stav romanova mozku a řeč mě, mimoňky jíťi a... Tak je ti to už jasný?!
U příspěvku:Piklík a Maklík: Ovečky
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 19.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Tak tobě je málo dostat deset bodů od jednoho jedinýho ufona? Ani zabučet tě nenapadne? Co jsi ty za sprostého člověka!
U příspěvku:Válka proti Drakoniánskému NWO - Význam Česko Slovenska v tranformaci
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 15.1.2021 > čtenář> Pozdě Júdyth, teď už budeš muset prcat s judlošem. Ty sexuálně obtěžovaná:))). Přání otcem myšlenky, což? A judla ti ukáže! Ten se vyzná. Kundu sice nenajde, ale ufonky maj stejně otvory ledaskde, zvlášť nejžádanější a sexuálně nejnejnejobtěžovanější pro svojí krásu a litiovou vůni.
U příspěvku:Válka proti Drakoniánskému NWO - Význam Česko Slovenska v tranformaci
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 15.1.2021 > Ahoj děti. Tak už jste se dočkali, jsme tady. Ano, my, vopravdický ufonové. Jak někteří z vás poznali, není to jen tak, prosadit se mezi vás. Ale my jsme zkušení ufoni, leckde už jsme byli, známe to, takže jasně, jasně? Mezi lid se nejlépe dostat skrze umělecké servery pro podřadné. To už dneska ví každej ufon. Dále je nutné najít na každé obydlené kouli Čechy. protože ty jsou veprostřed a proto se odtamtád vše nejlép šíří. A taky jsou nejlepší, všechno tam začíná. A mezi Čechy jsou i nejlepší propagátoři nových zítřků, zvláště těch ufounských. Češka je i Judith a Judith už to leta ví, že přiletíme, protože je Češka acpou už do ní leta tolik prášků, že se stala vidoucí. Vizionářkou. Myslím, že ji za odměnu odměníme odměnou. Seženeme jí kvalitního partnera. Ale musí to být fakt borec! Chlapák jako jula s egilem, básník jako kladífko s análem, mudřec jako zedník a diaz, prostě chlap dokonalá. Jiného si judith-ufon nezaslouží a po zásluze ho dostane. A vrcholný pak jejich sex bude natočen a zveřejnován na mezigalaktických porno stránkách společně s nejsmyslnějšími sexuálními básněmi předních českých klepáčků do šutrů. Nechť! Ať! Tak.
U příspěvku:A víte, do čeho dete, pane Juliáne?!
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 13.1.2021 > čtenář> Klíd jíťo, tohle je rýp, ten je hodnej. Teda, hodnej, on by vlastně chtěl bejt užitečnej, takže (jak ty řikáš ZLEJ), ale neumí to. A já jsem bohunka, já ty předpoklady mám, k drobánko poboření světa, ale já přemáhám a tůze jen druhým pomáhám. A jen aby se ve mně to nevyužité přirozené zlo neakumulovalo, dávám mu trošku popustit na fašouncích a lidech, kteří si jako ty třikrát čtyřikrát ročně nechávají platit ozdravné pobyty na kopečku za Prahou.
U příspěvku:Válka proti Drakoniánskému NWO - Vesele obludné historky z podsvětí 1
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 9.1.2021 > Přijdete mi trochu dezorientovaní. Čím to?
U příspěvku:Co nepatří do nového věku 2. díl + 1. díl
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 29.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> A je tu ještě jedna věc, která podporuje moje vize. Totiž to, že začínám psát jako Zendrich. (...) Chápete to? To by jinak možné nebylo...


protože já gr gr, nejsem zendrich, nebo možná jo, grr - nešahejte na mě ufoni, tak já tedy pujdu sama, ale musíte mi řikat judith, dneska mám svátek - a co zejtra bude k obědu? zase hovězí a knedlík - to nevidim dobře, ale jak jsme řikala, mám zase pravdu, můžou za to ufoni
U příspěvku:Detektiv Šmerda ve Vladivostoku
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Kvalita díla převýšila představitelnou normu. Tedy uděluji i druhý tip, neb roman z brna si to zaslouží.
U příspěvku:Emancipace člověka
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > čtenář> Přesně! Já redaktorka Petula přicházím. A teď něco uvidíte. Moji kundu uvidíte. Z toho se i panic jula udělá třikrát rychle za sebou. JDEM NA TO!
U příspěvku:Emancipace člověka 2
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > čtenář> Nic o tom nevíš. Na oddělení č 10 jsme měli dneska hovězí s knedlíkem. To tobě by nedali ani v diagnosťáku. Takže zase musim živit další socku v blázinci? Ufoni, Napoleoni, kurňa, kolik vás tam je?
U příspěvku:Emancipace člověka
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > čtenář>  Kdo je nudla? Kdo je ufonka prokopová? odkud je zendrich, koho políbil martin? Kolikrát bohunka a kolikrát rýp? Miluju to tady.
U příspěvku:Emancipace člověka
PřiIítIiMimozemšťani (Občasný) - 27.12.2020 > Jediná opravdová ufonka jsem tady já a doufám, že od teď už o tom nebude nikdo pochybovat. Ufonka kočička, jak jinak by mohla vypadat opravdická ufonka, to snad každe ví, ne?
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter