Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na pláži
Jiří Hlavinka (Občasný) - 27.6.2022 > Je tam cítit jemnost plážového písku :)
U příspěvku:Podivuhodný zážitek majitele pohřebního ústavu
Jiří Hlavinka (Občasný) - 27.6.2022 > Nejvíc mě bavila havranova profesionální deformace. Nebylo poznat, zda se tak havran chová z dobrého rozmaru nebo je jeho záměrem policistu vykolejit. Havran tak působil, pro mě, tajemně a nevyzpytatelně. Pěkně napsáno, jakoby Poláčkovsky. Klidně by se na tom dal postavit nějaký hlubší psychopříběh.
U příspěvku:O rytíři, který přes les stromy neviděl aneb ne tak zcela hrdinná výprava do Města Zahrad
Jiří Hlavinka (Občasný) - 2.6.2022 >
U příspěvku:Dva a ten třetí
Jiří Hlavinka (Občasný) - 2.6.2022 > Čistě ze zlomyslnosti mě to pobavilo. Takovým plemenům já říkám "terarijní psi." :)
U příspěvku:Panoptikon
Jiří Hlavinka (Občasný) - 2.6.2022 > Práce je jako tai-či, evidentně, jinak se nedostaneš do správného flow :)
Ty na to jdeš přes čaje a můj kolega zase přes hořké čokolády.
U příspěvku:Vlak dětství
Jiří Hlavinka (Občasný) - 19.5.2022 > Za mě ano :)
U příspěvku:Dnešní mlhavé ráno.
Jiří Hlavinka (Občasný) - 19.5.2022 >
U příspěvku:Ryma
Jiří Hlavinka (Občasný) - 19.5.2022 >
U příspěvku:Malá...Velká...Hradební...
Jiří Hlavinka (Občasný) - 19.5.2022 >
U příspěvku:...
Jiří Hlavinka (Občasný) - 18.5.2022 >
U příspěvku:Proč nebýt
Jiří Hlavinka (Občasný) - 18.5.2022 >
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Jiří Hlavinka (Občasný) - 14.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Za slovo ,,Bůh" si dosaď ,,láska". A máš to. Lidí se bát nemusíš. Když v té duchovní hierarchii vyletíš na ďábla a podíváš se na něj z výšky, pochopíš, kdo to je a jak je ve skutečnosti slabý.

Máš mnoho přírodních sil, elektřinu, magnetismus, gravitaci, to ovlivňuje přírodu i nás a naše myšlení. Ďábel je síla uvězněná tady na Zemi, v prostoru ,,mezi nebem a zemí,'' on má zákaz do nebe.

Byla jsi ve vesmíru? Možná že jo v astrálním cestování. Je to bomba. Úžasný zážitek. A kde máš jistotu, že to není výplod tvé fantazie? Rozpínat se v nekonečnu a pak potkat i bytosti, co tam žijí? Oni ti udělají v hlavě krásný film. Nemůžou tě hned strašit. Žádný správný parazit si nezabije svého hostitele hned. Musí si ho vyučit ve lži, aby pak ten hostitel i zemřel ve lži, oddělen od Boha.

Mysl sebere všechny naše emoce, strachy, přání, všechny obrazy z minulosti i současnosti a udělá z nich chaoz. Ten chaoz se pak snažíš rozumově utříbit.

Ona je celkem nuda vysvětlovat to jednoduše existencí démonů. I Kristus je nuda, když je to ,,pouhá'' láska.

Diabolo znamená ,,ten, který je oddělený od Boha.'' Jsou to ale čistě duchovní záležitosti. Že pohané lásku znečistili modlami a kříži a opakováním manter, vším tímto svinstvem, jen ukazuje, jací jako lidstvo jsme. Společenský kredit je pro nás víc než láska.

Elity znají lidské pudy a řídí tak lidstvo, farmakorporace, lobisti, mafiáni, apod. Řídí války, revoluce, finance, co si máme myslet, média, otravují potraviny, ze kterých jsme nemocní, řídí počasí, otravují vzduch. A proč? Aby v nás navzájem vznítili nenávist.

Bůh stvořil ďábla, abychom si uvědomili, o co přicházíme, když neustále zabíjíme lásku.

Chtěla sis dát dovolenou od netu. :) Tak s chutí do toho.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Jiří Hlavinka (Občasný) - 13.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Léta jsem hledal vysvětlení, proč se mi to děje. Hledal jsem cestu ven. Moji démoni na to šli přes mimozemšťany, paralýzy, bolesti a super vizuální efekty. Cesta ven byla tvrdá, dali mi to pěkně sežrat. Zprvu byli rádi, že ve mě rozdmýchali nenávist vůči lidem. Lhát lidem a tím je rozdělovat je jejich zaměstnání a cíl. Maskovat se za něco jiného, v tom se přímo vyžívají. Jsou chytřejší než člověk. Umí ovládat veškeré pudy i všechny smysly. :)

To jen konstatuju. Každý má svobodnou volbu se rozhodnout.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Jiří Hlavinka (Občasný) - 12.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mým pánem je Ježíš Kristus, který přišel v těle.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Jiří Hlavinka (Občasný) - 11.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Každý podle svého srdce...
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Jiří Hlavinka (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Prověřuj své zdroje. Kdo to je? Odkud to opravdu pochází? Jaké jsou reálné výsledky promítlé do tvého života? Trpět nemusíš. Já mám na to jednoduchou pomůcku: Pravda je jedna, ale lež je variabilní, má mnoho podob, přetvařuje se a mate lidi, to je její zaměstnání, svádět lidi z cesty za každou cenu.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Jiří Hlavinka (Občasný) - 10.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Pořád hledáš pochopení. Já kdysy vídal ve snech různé věci, vč. emzáků. Ono... jak to říct? Už v ně nevěřím, protože nemusím. Informační síť nevede jen přes kabely nebo wi-fi. Je to prastarý nástroj, dost unavující, živý a zlý. Zlý, i když se na první pohled projevuje přátelsky. A je jedno, jestli vrazí klín mezi 2 lidi nebo mezi 2 národy. Na to si každý může dát bacha, když chce. Pokud má na své straně někoho silnějšího.
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Jiří Hlavinka (Občasný) - 10.4.2022 > Eaea> Když ona je ty a ty jsi ona a ty jsi ty, su já furt já? :)
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Jiří Hlavinka (Občasný) - 8.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Máš z toho špatné spaní? Neměj. Já tu degradaci národa pozoruju, ale musíme si uvědomit, že mediální masáž je jen hra - iluze. Amerika nás zpracovávala 30 let. Vůbec nejsem hrdý na to, že mě formoval Stalone a Švarcenégr. Přijali jsme kapitalismus, pouhé hromadění majetku, teď vidíme, jak to v nás Slovanech zabilo empatii. Jsme jen těla bez duše, bez historie. Nemáme na co navázat. Stali jsme se kolonií vetřelců. Slovanům to nesvědčí.

V tomto vycházím z knihy Hadi v oblecích. Jsou lidé bez části mozku, zodpovědné za empatii. Mám dojem, že tato disfunkce se týká právě těch křečků ze západu. Naopak ti, co si své duchovní hodnoty chrání (Slované) a ví proč, jsou vysmívaní za svůj konzervatismus.

Myslím, že západ v nás cíleně vyvolává pocity méněcennosti. Pak se s námi dobře manipuluje, viz očkování proti vymyšlené nemoci, řízené strachem a pocity nesvéprávnosti. Naše národní uvědomění šlo do kytek.

Ovšem kdo je na západní straně barikády, je teď hecován propagandou a cítí štěstí. Jak mu to vymluvit? To moc nejde. Je to jeho svobodná volba. Brečet bude až pak.
U příspěvku:Dnešní duha.
Jiří Hlavinka (Občasný) - 8.4.2022 > Taková se málokdy povede :)
U příspěvku:Smí učitelé ještě učit Národní obrození a "Slávy dcera" v pravdivém významu?
Jiří Hlavinka (Občasný) - 7.4.2022 > Obávám se, že tohle ukáže až čas. Že je kovid hovadina mi bylo podezřelé už jen kvůli tomu, že popírala samotnou přírodu, nehledě na to, že samotná existence virů je víc než sporadická. Ale byl to jen tréníng, kolik fašismu jsme schopni snést. Ukrajinská krize je jen jinou maskou koronafašismu. Málokdo se pozastavuje nad tím, že je v UA takový bordel už hodně dlouho. Podle mě je to jen realityshow, podobně jak Hunger Games. Televizní zábava už dosáhla svého maxima. Lidi jsou přesycení soutěžema, o kterých ví, že je to jen soutěž. Tak se udělá megasoutěž. Že se Amíci serou všude, kde jsou zdroje energie, taky nikomu nepřijde divné? Že těžba břidlicového plynu zničí Američanům krajinu? Proč nám doteď Putinův plyn nesmrděl? Už to dokonce vypadá, že z nás bude další UA. Prý nám to už hrozilo dávno. Amíci pohrozili, že u nás vyburcují občanskou válku se Slovenskem (nebo tak nějak) Tuším, že to bylo za premiéra Klause (1992). Ale dopadlo to rozpadem Československa, které ostatně právně trvá dodnes. SSSR se rozpadlo taky v té době (1991). A někteří Rusové se stali Ukrajinci. Pro Ameriku je UA ideální strategické území. Ale Putin jim Očakovo vybombardoval ještě než se stihla dostavět. A taky bylo nutné UA rozdělit a přitom běžní Rusové s Ukrajinci v pohodě vycházeli. Nakoupili se žoldáci a udělala se občanská válka. USA se snaží všechny ekonomicky slabší krajiny rozdělit, viz Jugoška. No :) je tam mnoho souvislostí, ale lidem to necvakne.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter