Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
sill
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1145x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Prostě si jen tak občas něco napíšu a do šuplíčku to není ono... Všichni zvědavci viz homepage :-) A doufám, že se "tvorba" bude líbit...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zkoušky na DAMU, JAMU, VŠMÚ - Část druhá - Vítejte v prvním kole!
sill (Občasný) - 8.9.2015 > čtenář> Mám takový dojem, že nikoliv... Po těch letech... Nakonec jsem vystudoval FjFi a divadlo mám jako koníčka... Ale seminářů na tohle téma je už požehnaně, přípravky na zkoušky poskytuje řada herců (doporučím paní Kateřinu Fixovou, domovská scéna - Příbram) a obecně je dostupných informací habaděj. Jo a přijet na Jiráskův Hronov a poptat se, to je asi nejlepší řešení :-) Hodně zdaru!
U příspěvku:Ochotnický web
sill (Občasný) - 15.12.2002 > Andrej Armenov> chyba na strane serveru, kde web je. jiz bylo opraveno. zdravim :-)
U příspěvku:Chladivé osvěžení
sill (Občasný) - 26.11.2002 > Tym> OK, beru te za slovo ;) kam si to mam prijit poslechnout ;))
BTW - co pijete, pane kolego? ;)
U příspěvku:Ruze III.
sill (Občasný) - 27.8.2002 > Růže miluju :-) Ale tahle, i přes barvu, se mi zdá strašně smutná... Ale nafoceno hezky!
U příspěvku:Chladivé osvěžení
sill (Občasný) - 5.7.2002 > Jsem rád, že se líbí, ale zase takové sláva to není - napsané to vypadá zajímavě, ale zkuste si to přednést... Kdo to zvládne, ten má u mne lahvinku "na zahřátí" :-)
Díky.
U příspěvku:Fantastica - Část prvá - úvod...
sill (Občasný) - 20.6.2002 > Hups... Vezmu to popořadě... 1) Ghúl... Jasné, ale vysvětlujte to M$ Wordu... :-) 2) Nu zkameněl, to není přesné, však on se z toho dostane :-) 3) Kulhánek se mi líbí... Ale je pravdou, že občas píšu jako bych připravoval návod pro neurochirurga amatéra - pořád někam odbočuji... 4) Jak říkám, je to jen úvod, spíš pokus, co čtenář snese, takže nehledat hloubku... Jen mi šlo o styl a pár vtipů... 5) Pokračování už dávno je - celkem 38 stran, Shady (ten exhumovaný :) se mi začal líbit, tak se mu věnuji... Jde jen o to, kdy sem dám další díl... A na závěr - speciálně pro farářského - mám rozepsnou vážnou fantasy (snad i s hloubkou a ghÚly :-), ale budu-li mít štěstí (a totem taky :), tak sem ji cpát nebudu :-)) /// Díky všem za názory a uvidíme, kdy sem pronikne další část...
U příspěvku:Růže
sill (Občasný) - 18.6.2002 > Fines> Děkuji za uznání :-))
U příspěvku:Rozpočítávadlo
sill (Občasný) - 13.6.2002 > Nice. :)
U příspěvku:Ztracené sny
sill (Občasný) - 13.6.2002 > Nemám slov! Nádherné!!! Máš rád Ottu Pavla, že? :-) Dočetl jsem jedním dechem a pak znova nahlas.
Dovolím si nesouhlasit s farištou - tedy co se týče 4. sloky (přechodníky má sice pravdu, ale osobně je taky tak nějak "přecházím"...) - ta 4. je velice pěkná, snová, nečekaná. Nevím, co bych víc dodal - Líbí, MOC. (připomíná mi to styl, který jsem kdysi miloval, ale už si nevzpomenu, kdo byl onen básník).
U příspěvku:Cos našel v peněžence
sill (Občasný) - 11.6.2002 >
U příspěvku:Báseň, láska, sex.
sill (Občasný) - 11.6.2002 >
U příspěvku:Překvapení...
sill (Občasný) - 10.6.2002 > langueur> hmmm, hluboce se omlouvám, jdu si pro hrách a budu na něm hodinu klečet s pravidly pravopisu v předpažených rukou a budu si stále opakovat - nepiš spatně přechodníky, dokud z toho nepřejdu... Lepší? A co se týče vtipnosti - tyhle blbinky píšu na odreagování a tak nemají žádnou hloubku - zkrátka pakárny... :-))))))
U příspěvku:Překvapení...
sill (Občasný) - 10.6.2002 > langueur> čestin můj kobil :-))) to mi nějak uteklo, díky. a přechodník by měl končit na ce, ale to už by nevyšel počet slabik :-)) takže básnická licence :-))
U příspěvku:Jednou
sill (Občasný) - 7.6.2002 > liiloo> Dovolím si oponovat - ta třetí se mi líbí nejvíc :) Ale hlavně - milá Anni - moc hezké, jen tak dále.
U příspěvku:Díky Williame
sill (Občasný) - 7.6.2002 > grab-bag> to "svému" ti kazí rytmus :-)
U příspěvku:Na tichou strunu...
sill (Občasný) - 7.6.2002 > bossini> :-)) Hmmm, tak o tomhle mne přesvědčovat nemusíš... Sem dávám jen svojí veselou tvorbu, zbytek je "moc drsný ne veřejnou publikaci" :-) takže o hořkosti, černé a zklamání vím své :-( koneckonců - v černé chodím, mám homepage a žiju, takže - tahle barva k těm slovům sedí :-))
U příspěvku:Na tichou strunu...
sill (Občasný) - 7.6.2002 > farářskej> Ježismarjájosef! Hluboce se omlouvám - jednak to omezení je více než logické, druhak tohle se tu mělo objevit až zítra (nějak si s tím systémem ještě netykám...) a třeťak už se mi tohle povedlo několikrát... Takže hluboká omluva všem a slibuji - už se to nestane (doufejme)
U příspěvku:Studánky v nás...
sill (Občasný) - 7.6.2002 >
U příspěvku:Díky Williame
sill (Občasný) - 7.6.2002 > čtenář> ;-) dobrá, nu. každopádně v ničem od Wilda jsem si nezahrál :-)) takže Shakespeare je Shakespeare :-)
U příspěvku:transformační
sill (Občasný) - 6.6.2002 > skvěle řečeno, doufám, že se tohohle stavu nedožiji :) kam na to chodíte? :-))
U příspěvku:Rychlokurz Prof. PhDr. Poety CSc.
sill (Občasný) - 6.6.2002 > Hezké, akorát teď nad tím začnu přemýšlet a to co jsem dříve psal automaticky mi nepůjde... Hmmm, takže na to raději zapomeneme, ju? :-))
U příspěvku:Važ si všeho
sill (Občasný) - 6.6.2002 > smrk... jsem dojat :-) moc hezky napsané (můžete s tím názorem nesouhlasit, ale to je vše :-)) Líbí, ale rozplakalo...
U příspěvku:Pracovní...
sill (Občasný) - 6.6.2002 > Cavalera> spíše lehký foťák :-) Ale na druhou stranu - kdyby tam měly být komplet cigárka, tak už jsem si na tu židli musel stoupnout (posunout nejde...) - a servírka na mne už takhle koukala lehce "překvapeně" :-)
U příspěvku:A dáme si sonet...
sill (Občasný) - 5.6.2002 > Erikk> dik za upresneni, mam se co ucit ;) ja to bral podle Sonetu Laure... ale ta slabika je tam asi vazne navic.
U příspěvku:Zkoušky na DAMU, JAMU, VŠMÚ - Část prvá – obecné základy, příprava a mýty (a příprava)
sill (Občasný) - 5.6.2002 > nana> kdyby jenom hlásil... já tím teď (po letošním neúspěchu :-) žiju 38 hodin týdně... Za rok jsem pevně odhodlán dokázat, že text Slovenské hokejové hymny "my na to máme" se týká i mne a divadla :-)) A víš na co jsem dojel? Na překvapení! Takže se snažím tohle rozšířitt mezi lidi, aby těch "překvapených" bylo napřesrok co nejméně :-) Jo - a není to složitý, je to bláznovství :-))
U příspěvku:POTŘEBUJI TĚ..
sill (Občasný) - 5.6.2002 > Jako vyznání by to mohlo být hezké - jen ještě zjemnit a odlehčit jazyk. Zpívat bych to nedokázal, ale věřit tomu možná ano. Ohánět se slovy jako - kýč či umění nehodlám, protože k tomu nejsem povolán - každopádně barevné ladění neladí :) a to nemluvím jen o viditelné barvě na stránce, ale i -a hlavně- o té ve slovech. Vydržet!
U příspěvku:Krátká
sill (Občasný) - 5.6.2002 > Až k té něze je to moc hezké, kéž by to stejně pokračovalo. Ty poslední čtyři verše?řádky? mne vysloveně zabolely do očí, nevím proč.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter