Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:o šesté ráno
yenda (Občasný) - 3.2.2010 > to zažije jen ten, kdo píše ;-) znám.. moje ruce levitujou už druhý rok.
U příspěvku:nesmrtelnost
yenda (Občasný) - 3.2.2010 > PS: velká myšlenka by se měla obejít bez naivních mouder typu: "protože KAŽDÁ stopa i ta nejčerstvější  jednou sněhem zapadne" - to mi hodně kazí výsledný dojem :-(
U příspěvku:nesmrtelnost
yenda (Občasný) - 3.2.2010 >

myšlenka.. kterou se kde kdo zaobírá.. strach z nebytí kombinovaný s touhou po "slávě".. možná v kontextu toho, co vím, je to dobré.. ve tvých dnešních očích - přímo velmi dobré..
chce to čas.. a myslím, že ti, kdož zanechali stopy největší a nejtrvanlivější, neměli zanechávání stop jako prvořadý cíl.. a to mě krom velikánů lidstva napadli třeba dynosauři;)

největší, nejstarší, nejtrvanlivější stopy;-) možná se soustředit na něco jiného.. méně prvoplánovitého.. nebo se vrhnout do díla? srovnatelného.. třeba s pyramidami :-D

U příspěvku:rozloučení
yenda (Občasný) - 3.2.2010 > nečesal bych, naopak uchoval.. a možná to bude znít krutě: doprožil.. a dovstřebal pojmy.. už jen ten "po letech".. po třeceti.. to jsou teprve grády. Nečesal bych, naopak uchoval.. a po letech.. při čtení.. začnou do sebe věci zapadat.. a pochopení může být různé.. úsměvné i bolavé. 
U příspěvku:chtěla jsem býti jiná
yenda (Občasný) - 3.2.2010 > nejde snad jen o body..
U příspěvku:cybernetics era
yenda (Občasný) - 31.12.2007 > ticho.. tož aspoň pour féliciter..
U příspěvku:Stroj času
yenda (Občasný) - 26.12.2007 > možná to berte i trochu jako P.F.
U příspěvku:s l o ž i t o s t . b y t í
yenda (Občasný) - 26.12.2007 > ..a dva roky ticho:-)
U příspěvku:Stroj času
yenda (Občasný) - 26.12.2007 > Ještě k tomu mám torzo slov.. že by báseň? Jakože "čas mi tě může vzít a stroj času vrátit zpět... mohl bych to sám sesmolit ale teď raděj nemyslet..." kdo se toho ujme? Básníci...
U příspěvku:Blues horkého klína
yenda (Občasný) - 9.8.2007 >

po letech jsem se tu zas mihnul a..
jsem nadšen.. a vzpomínám..
na hříchy mládí..

ok.. zkusím Ddur

mám novou kytaru:)

 

máš se? snad ano..

sem mi snad ani neodpovídej:))

 

hezký den

jan

 

U příspěvku:Dotýkám se svého těla
yenda (Občasný) - 5.9.2004 > hm..
U příspěvku:d u e *
yenda (Občasný) - 5.9.2004 > proč by zrovna ty dvě měly milovat jenda druhou? milují se herci z filmů, z reklam, aktéři z obrazů? je to jen náznak, připouštím že poněkud "vachrlatý":-) vnější žena ženy a vnitřní žena muže.. ano, to je jedna z akceptovatelných alternativ.. jo a díky, za překlep! A vlastně díky, za pohled.
U příspěvku:d u e *
yenda (Občasný) - 5.9.2004 > Emmet_GAY> co ti na to mám napsat.. dostal jsem od lidiček zde pár mailů, vedle nichž je i tvůj projev ryzí, čistý, slušný..
mé "sračkoidní" texty - to je tvůj názor, ale zbytek mi nepodsouvej.. místní klima je opravdu specifické..
no nic, třeba ti to někdo napíše za mě.
Dokud budu mít pocit, že mám co říct a dokud mě to bude bavit, asi budu tvořit dál, jen v sobě nebudu pěstovat masochismus a zřejmě se budu vracet k publiku, které chce, abych se vracel.. Asi jsem citlivější na projev, kdybys napsal "nelíbí se mi to, protože.." vnímám to lépe, než takovouto parciální vybočující pochvalu s těma žvástama kolem, promiň.. Mír s tebou.  
U příspěvku:N i k é
yenda (Občasný) - 29.6.2004 > budeme utíkat spolu.. :-)
U příspěvku:N i k é
yenda (Občasný) - 29.6.2004 > na svých stránkách mám ukázky několika českých fotografů.. některé galeriie jsem chtěl rozšířit, ale není to jen tak, vystavit cizí fotku bez svolení autora.. pokud to bereš, že "vystavuju společně" s Drtikolem, Šmokem? Kuščynským.. tak pak ANO:-)
U příspěvku:N i k é
yenda (Občasný) - 29.6.2004 > Lucie> proč se sbírají body? pro mně za mně.. nula, ale komentů si cením..
to, že tu zas chvíli nebudu, nesouvisí s místním klimatem.. ale nezávidím vám:-) to tu, věru ne.
U příspěvku:N i k é
yenda (Občasný) - 29.6.2004 > toono> s někým si mne pleteš.. "tys svyho casu tvrdil ze bys chtel vystavovat s tonem stanem" ..hm, raději dokaž, kdy a kde jsem takovej blábol vypustil, než abych se měl hájit.. o sobě jsem dřív slýchal, že kradu fotky, pak že kradu nápady.. bil jsem se hlava nehlava a pak si připadal jako trapák.. dost keců, hezky se tu bavte:-) držím vám palce.
U příspěvku:N i k é
yenda (Občasný) - 28.6.2004 > toono> ne, bohužel právě proto, že si ho "mnozí" opravdu zaměňovali s fabrikami a paneláky.. (dle mne částečně oprávněně) což pro "žáky" znamenalo "nepotěšení":-) ale to je již akademická debata o období socialismu a jeho "demagogie" jako nesmyslu a socialistickém realismu v architektuře, jako snahy těch, co měli "hlavu".. odbočím k tvým komentářům: myslíš, že si je mohu vyložit jinak než "tvoje fotky jsou prostě děsný, seš naprostej břídil?" asi ne:-)  ale díky za názor..
U příspěvku:N i k é
yenda (Občasný) - 28.6.2004 > :-) původně jsem se chtěl "hájit".. ale asi se jen pousměju.. m.j. "social. realismus" se učí do dneška.. jen v době, kdy jsem se hlásil na školu se mu věnovalo až bolestně moc prostoru..
U příspěvku:kytarofka
yenda (Občasný) - 5.4.2004 >

jen nakukuju.. jo, víš že "nám" zbourali tu halu? parchanti:-)

možná sem šoupnu pár fotek z Mozambiku..

a ty se máš...?

U příspěvku:Jsem majitelem nože
yenda (Občasný) - 4.4.2004 >

tak jsem psal nepřihlášen.. a zdá se, že se to ztratilo..

a neztratilo:-)

 

chtěl bych umět

vyřezat si tlukoucí srdce z hrudi..

vždyť je tu jaro:-)

 

nebo tak..

 

 

 

 

 

U příspěvku:s l o ž i t o s t . b y t í
yenda (Občasný) - 3.4.2004 > aret> ano
U příspěvku:Sehrezada
yenda (Občasný) - 14.12.2003 > supr!
možná cítím maličko jinak kompozici (klíďo do 6x6:-), ale kresba je úžasná...
PS:
a tu "mojí" Šeherezádu znáš?
U příspěvku:Iluze 1
yenda (Občasný) - 14.12.2003 >

to je bomba!
m.j. pozdravuji a omlouvám se za opomenutí poslání fotek z dětského večírku... polepším se... snad.

Yenda - Jenda

U příspěvku:Blues horkého klína
yenda (Občasný) - 13.12.2003 >

uzrálas...

básnířko kočičí

a v tobě žena

vyhrává...

neničí

nesvá - poražena...

anebo?

 

U příspěvku:Sex domácí...
yenda (Občasný) - 13.12.2003 >

hm... nevím proč se mi vybavila Plíhalova Magda:


   Ptám se jednou:,,Magdo,
   spáti s tebou má kdo?"
   A odpověď Magdy:
   "To máš těžký, jak kdy."

 


 

U příspěvku:...5
yenda (Občasný) - 13.12.2003 > excellent!
možná mírně říznout spodek... kompozičně "ozlatožezit" nikdy neuškodí.
U příspěvku:Kapka
yenda (Občasný) - 13.12.2003 > Důvodný> ...nechc ti do toho moc kecat, ale původní autorův "záměr" vychází z TVARU... aspoň něco takovýho mi autor blekotal:)) . . . ale díky.
U příspěvku:Sexy woman II.
yenda (Občasný) - 28.8.2003 > fcelkamaja> bohužel - takto vyprahlo tam bylo... ono tam prostě teď neprší... vůbec.
U příspěvku:Andromeda
yenda (Občasný) - 27.7.2003 > mefisto> 

Můžeme vyzkoušet:-)
Třeba svedem i něco lepšího...

Tak se ozvi.

 

...chvilku jsem se toulal po světě, ale už jsem zas tu.

U příspěvku:Chatařka
yenda (Občasný) - 28.4.2003 >

no to je něco...

sem si tě nefšim dříf!

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter