Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cesta
wasko (Občasný) - 17.3.2003 > Cesta do nebe, to je krasa, jenom vykrocit.
U příspěvku:...a cousin
wasko (Občasný) - 6.3.2003 > čtenář> Jo, ty usi jsou trochu neprirozene vetsi, ale diky tomu, ze jsem bratranka posledni dobou vidal casto, uz jsem si zvykl. A tak mi to vubec neprislo divne. Ted, kdyz jsi si toho vsiml, vidim to take. Diky za pripominku, mam se stale co ucit.
U příspěvku:soska torzo zeny 2
wasko (Občasný) - 6.3.2003 > Pat0> No jo, to holt zalezi na tom, jak moc se tomu chces venovat. Pokud se Ti nebude chtit uslapat si za dobrou fotkou nohy, vstavat ve tri rano a nebo se tahat se svetly, dokonalosti se ve sve tvorbe ztezi priblizis. Tak si alespon kup difuzer, nebo pokud mas blesk s moznosti nastaveni uhlu svetla, nefot to na vysku, ale na sirku a blesk namir do stropu. Potom uz neni problem to oriznout. Ale jestli Ti nejde o fotografii jako samotnou, tudiz jen o dokumentaci svych plastik, at si tam ten stin klidne je, ale radsi si udelej oble pozadi, hrana, ktera lame stin, nevypada dobre. Jinak jako plastiky se mi Tvoje prace zarucene libi. Hodne zdaru.
U příspěvku:lord of my mind
wasko (Občasný) - 6.3.2003 > Je to zajimava tvaricka....
U příspěvku:na chaloupce
wasko (Občasný) - 6.3.2003 > Lucie>  Bohuzel, nebyla. Takhle to ma alespon nejaky pocit, tedy myslim. V barve je to cele neusporadane, tim, ze to neni aranzovane, pusobi to chaotickym dojmem.
U příspěvku:Fall
wasko (Občasný) - 6.3.2003 >   Citim to same, co uz rekl Gino. Pad, konec neceho. Smutek az ponizeni. Moc hezky.
U příspěvku:soska torzo zeny 2
wasko (Občasný) - 6.3.2003 >  Nelibi se mi ten stin, nejspis je to bleskem. Proc to nezkusit bez blesku? A plati to na celou serii.
U příspěvku:na chaloupce
wasko (Občasný) - 28.2.2003 > Lucie>  Ha, mas pravdu, original je v barve.
U příspěvku:Kristus
wasko (Občasný) - 25.2.2003 >  Ten kriz taky nevidim a jestli ho nekdo vidi, tak sem slepej. Nicmene soska Jezise naznacuje jasne oc se jedna. zajimavy napad, uhel.
U příspěvku:...a cousin
wasko (Občasný) - 25.2.2003 > DeadKennedys>  Ok. Ne ze bych si moc veril, ale stinovani mi nepripada tak hrozny, ale kdyz Kirke rika, budiz. S tou sledovanosti "no coment". Ze jsem Te oslovil "frajere". Proste mi to prislo jako ofrkly gesto, kdyz ani sam nevis. 
U příspěvku:...a cousin
wasko (Občasný) - 24.2.2003 > DeadKennedys&Kirké> Kdyz uz znamkuji tak vysoko, alespon to oduvodnim. Mam zajem o hlubsi kritiku, frajere ....
U příspěvku:Kapka
wasko (Občasný) - 17.2.2003 >  Tak asi nejak takhle bych jednou chtel umet vyfotit zensky prs. Cele mi to pripada dokonale. Hezkej napad, zpracovani, ale to jiz bylo receno. Zabyvas se focenim profesionalne?  
U příspěvku:V maliní
wasko (Občasný) - 15.2.2003 > .....nevim co napsat, tva poezie me stale oslovuje, diky. Jen tak dal, at je takovych "marjanek" hafo, nebo radsi ne........
U příspěvku:strom v poli
wasko (Občasný) - 15.2.2003 > Minerva>    Asi jsem to moc prehnal s kontrastem, jinak jsem nedoostroval, jen jsem to jeste trochu ztmavil, aby mraky vice vynikly..... nejspis jsem to prehnal. Se scanem nic neudelam, ale vyretusovat jsem to mohl, priznavam, je to odflakle....napravim
U příspěvku:Soumrak
wasko (Občasný) - 13.2.2003 > Atmosfera je vyborna. Chudaci lidi tam, hlavne ty rybari, co meli z rybolovu po staleti zivobyti. Fucking oil.
U příspěvku:stromy
wasko (Občasný) - 13.2.2003 > Lucie> 

Fiha, to jsem si opravdu zaslouzil jednicku od prisne Lucie? Presne tak, jsou to ostrihane tuje.

U příspěvku:stanek bozi podruhe
wasko (Občasný) - 7.2.2003 > čtenář> V protestanskych kostelich se nemedituje. Ale budiz, tato architektura nepusobi zrovna pozitivne. Jiny kraj- jiny mrav.
U příspěvku:Ledová krajina
wasko (Občasný) - 7.2.2003 > wasko> Tak jsem si to zkusil oriznout a nehodil.
U příspěvku:Ledová krajina
wasko (Občasný) - 7.2.2003 >

Supr barvy, nicmene, nehodil by se ctvercovy format?

U příspěvku:Playa Los Ingles
wasko (Občasný) - 7.2.2003 >

 

Hezkej nadech. Tonovany? Vetsi verze je pixlikovata, (hodne), ale hezky, jenom furt nevim co znamena playa. Mozna by tam neuskodili nejake posatvicky k oziveni, nebo velbloudi, ale ty vlastne ve Spainu nevedou. Presto pekne i tak.

U příspěvku:Playa
wasko (Občasný) - 6.2.2003 > Que es playa? Es muy bonito.
U příspěvku:Kotě
wasko (Občasný) - 5.2.2003 > Hezka cica
U příspěvku:babočka kopřivová
wasko (Občasný) - 4.2.2003 >

Rekl bych, ze ty fialove kvety jsou tam navic, jinak pekny motylek. Ale ten predesly se mi libi vic.

U příspěvku:Ukrajina
wasko (Občasný) - 4.2.2003 > Hezky, taky bych se tam rad podival.
U příspěvku:Spain I.
wasko (Občasný) - 4.2.2003 >

Jako  z minuleho tisicileti. Mohu vedet kde to je?

U příspěvku:stromy
wasko (Občasný) - 4.2.2003 > Martyfoto> Jo to mas pravdu Marty, z rohu do rohu by to bylo symetricky presne. Ale nekdy je i ta presnost na skodu. Diky za poznamku.
U příspěvku:pohled
wasko (Občasný) - 4.2.2003 > To mi teda vubec neprijde, ze by to nekam letelo, krome toho pana, co leti za kocarkem.  Dost dobry...
U příspěvku:Trpělivost
wasko (Občasný) - 4.2.2003 > Mocna priroda- trpeliva dama
U příspěvku:Jak na AKTY?
wasko (Občasný) - 2.2.2003 > typicky priklad
U příspěvku:Lesní cesta
wasko (Občasný) - 29.1.2003 > Nakloneni asi nevadi, spis to preostreni je horsi. Je to nevyrazne, ale atmosfera by usla.
U příspěvku:BUG
wasko (Občasný) - 28.1.2003 > Wow,  tak to je vyborny, a to jsem si to jeste ani nestacil poradne prohlidnout. Hezka prace a brouk taky (a jestli to neni brouk, tak se omlouvam, zatim tomuto hmyzu nerozumim, ale chystam se na to)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter