Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Weronika
(žena)
Občasný
Na Totemu: 742x
Napsat zprávu

naprosto netusim, co sem napsat, ale treba jen tak pro predstavu o mne: povazuji se za vcelku normalniho cloveka, studuji gymnazium, mam tri sestry a rada pisu.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kateřino...
Weronika (Občasný) - 23.6.2006 > Márty> Uz prvni veta me nuti reagovat. Ja jsem vubec nekomentovala proti cemu protestovala, a i kdyby to byl protest treba proti lovu velryb, neznamenalo by to, ze muze prestat dodrzovat zakony a bude se chovat jako silenec, ktery je zbaven svepravnosti. Pokud ona zada, aby se s ni jednalo lege artis, mela by tak jednat take. Ona toho policistu proste neuposlechla, on ji mel zatknout nebo minimalne pokutovat, samozrejme ji nemel pravo mlatit. Zakon tedy porusili oba, potrestan byl ovsem jen policista a bohuzel i jeho nadrizeni. To, ze jsou povoleny pochody extremistickych skupin, je uplne jina zalezitost, ktera by nemela mit vliv na posuzovani opravnenosti ci neopravnenosti jejiho chovani. Jejich pochod byl legalni, jeji chovani ne. Btw> Pred timto incidentem jsem mela v planu volit stranu zelenych, po tomto skandalu, za ktery se nejen ze neomluvila, ale jeste se pokusila vytezit par hlasu navic za svou "statecnost a nebojacnost", jsem zmenila nazor. Jinak to o tech ovcich docela sedi, ale to je zas jina pohadka :o)
U příspěvku:Kateřino...
Weronika (Občasný) - 16.6.2006 > Martin> 

A vsiml si vubec nekdo, jak se ta "dama" chovala? Ze si sebou vzala deti a pred jejich zraky dokazala desitkam lidi okolo a dalsim tisicum u televiznich obrazovek, ze respekt k policii se ji osobne vubec netyka, ze ona poslouchat nemusi, protoze je zrejme asi neco vic. To, ze ji ten policista (po predchozi vyzve k umirnenejsimu chovani) zmlatil, mi osobne zadnou radost neprinasi, a je spravne, ze za to bude potrestan. Na druhou stranu nechapu, proc nebyla schopna uposlechnout slovni vyzvu a proc za sve chovani nebyla potrestana tez (zakonnou cestou samozrejme). Z tohoto duvodu mi tato basen moc nerika, takze ji nechci bodove hodnotit.

U příspěvku:Dokonalá máma
Weronika (Občasný) - 9.8.2003 > neco na tom je, jenom si to musim precist jeste jednou, abych to nasla
U příspěvku:TOUHA
Weronika (Občasný) - 13.3.2003 > Jo jo, tohle se mi líbí. Jednoduchý. pravidelný a má to co říct
U příspěvku:chr;;
Weronika (Občasný) - 13.3.2003 > Hm, opravdu se ti povedlo donutit poměrně dost lidí, aby se (ty se silnějšim žaludkem i vícekrát) podívali na tvé "lovely photo". Nemyslím si, že by to bylo tak šokující, ale rozhodně to není pohled právě nejpříjemnější. Navíc ani umělecká kvalita fotografie není nijak vysoká. Aspoň oceňuji tvojí "krvavou" oběť (nebo je to kečup? )
U příspěvku:čest pana bergmana
Weronika (Občasný) - 4.3.2003 > Prekvapujes me
U příspěvku:Napoleon
Weronika (Občasný) - 28.2.2003 > Venuše> Máš pravdu, dělám přírodovědnou větev. Faktem je, že jsem to psala asi před třemi roky a to jsem toho o Napoleonovi Vážně moc nevěděla...
U příspěvku:první příspěvek do sekce odpadkového koše (chci se stát reaktorem!)
Weronika (Občasný) - 24.2.2003 > Ha Ha, obrázek je fakt pěkný.
U příspěvku:Věci, které nikdy nevyslovím
Weronika (Občasný) - 20.2.2003 > Já to vyslovím: Je to pěkné!
U příspěvku:Podzim
Weronika (Občasný) - 15.2.2003 > Asi vím, co chceš říct, jen by to chtělo trochu víc rytmus.
U příspěvku:Babičce
Weronika (Občasný) - 5.2.2003 > Když rozkvete, než přijde jaro, zmrzne - jako ty víly...
U příspěvku:Co mi vyprávěl strom
Weronika (Občasný) - 2.2.2003 > centaur> Tva odpoved se mi zda pomerne logicka, i kdyz se musim priznat, ze s tim vekem si se netrefil. Ale jak chces
U příspěvku:Zbytečně
Weronika (Občasný) - 1.2.2003 > Hezky napsane a smutne.
U příspěvku:Promiňte,omyl!
Weronika (Občasný) - 1.2.2003 > Me se to taky libi, vers je hezky pravidelny, obsah je originalni a smysluplny...
U příspěvku:Co mi vyprávěl strom
Weronika (Občasný) - 1.2.2003 > >centaur> Sartrovu nevolnost jsem opravdu necetla, za coz se vam vsem opravdu velmi omlouvam. Popravde, cele te tve poznamce tak trochu nerozumim, taky nevim, proc me nechces hodnotit, pokud se ti to zda blby.
U příspěvku:Polopatická aneb Co se dá dělat s lopatou
Weronika (Občasný) - 30.1.2003 > Myslím, že je to dost hrubé, ostatně už to téma je přímo "nepoetické". Mramorová holoubata na hrobech jsou možná krásná, smutně krásná, ale NIKDY bych o nich neřekla, že je miluju, Je to můj názor, kterým ti nechci pokazit celkové hodnocení, takže hodnotím pouze slovně. Ale jinak se mi tvoje tvorba líbí.
U příspěvku:Na balkónu aneb Everybody need Somebody to LOVE
Weronika (Občasný) - 30.1.2003 > Fakt je to trochu studený. Ale neda se ti uprit, ze jsi sikula...
U příspěvku:Hadrová panenka
Weronika (Občasný) - 30.1.2003 > Je to depresivní  ale dává to naději, tu potřebuju, takže dík.
U příspěvku:Lesní cesta
Weronika (Občasný) - 29.1.2003 >

působí to pozitivně.

U příspěvku:Podzim
Weronika (Občasný) - 23.1.2003 > Naty> Vysvětlení: mám ráda plynulý tok básně, pravidelný rytmus, melodii. Taky mám ráda rázný konec, takový, kterého si všimneš. Možná sis všimla, že tak uzavírám většinu svých přízpěvků. Občas se mi stává, že něco čtu a ani si "nevšimnu", že už to skončilo, klidně by se k tomu dalo dopsat ještě půl odstavce a čtenář by nenašel původní konec. Tahle je myslím nepřehlédnutelný - slovně i rytmicky.
U příspěvku:Rozpravy
Weronika (Občasný) - 23.1.2003 > Kapucín> tak si vem třeba tu část, kde se píše, že si člověk bere hodně, protože umí dobře žít... Přijde ti to pravdivý. já si spíš myslím, že si člověk bere hodně, protože je chamtivý a sobecký. a rovněž si trvám na větě "navozuje to ve mě příjemné pocity", třeba nejsem expert přes mluvnici, ale tohle spojení se podle mě běžně používá.
U příspěvku:Rozpravy
Weronika (Občasný) - 23.1.2003 > barlach> samozřejmě je to kritika i na mě, podle sebe jsem ji psala. trochu nerozumím na co se ptáš. ve větě "nepovyšuji se a nedělám rozdíly" nachazím sdělení, že smrt si bere staré a nemocné i mladé a zdravé, chudé i bohaté, černé i bílé, dobré i špatné. Věta "neberu si, co mi nepatří" má být spíše jakousi narážkou na osud, zjednodušeně: je kdesi psáno, kdy a pro koho si přijde. a ona přijde, ne dřív, ne později, bere si jen to (toho), co ji patří. I Veronika zemřela, mladá , asi ne bez hříchů, ale rozhodně ne špatná. možná, že to tak mělo být, byl "její" čas, možná to BYL osud. nevím, ale od toho je to úvaha
U příspěvku:Půl vola
Weronika (Občasný) - 22.1.2003 > pekne, zvlastni a zase pekne...
U příspěvku:Rozhoupaná noc.
Weronika (Občasný) - 22.1.2003 > Originalni a ... aspon to neni depresivni
U příspěvku:Naděje umírá předposlední
Weronika (Občasný) - 22.1.2003 > Kelly> "Veronice" je predchozi prispevek. nejde ani tak o ciselne hodnoceni, jako spis o to slovni, ktere se kvality prispevku nikterak netyka.
U příspěvku:Naděje umírá předposlední
Weronika (Občasný) - 19.1.2003 > DeadKennedys> Vis co, asi to ma trochu patosu, mozna trochu moc, proste to vyplynulo z nalady. Posledni dobou mam dost zvlastni naladu, ale vzdycky se najde nejakej vul, co se touzi zviditelnit, nejakej extremista, co chce sokovat a vetsinou spis v negativnim slova smyslu, co me vrati spatky na zem, nastesti ma vetsina lidi mozek, takze se na takovy, jako ty muzu vykaslat (tim myslim hlavne tvou poznamku k Veronice). Zamysli se nad sebou a zvaz sve pusobeni v Totemu, bud tak laskav
U příspěvku:Oni-my
Weronika (Občasný) - 18.1.2003 > hezký...
U příspěvku:Hra stínů
Weronika (Občasný) - 18.1.2003 > hmmm.
U příspěvku:n/a
Weronika (Občasný) - 16.1.2003 > Presne takhle se poznava svet
U příspěvku:U rybníka
Weronika (Občasný) - 16.1.2003 > Pusobi to na me depresivne, perfektni, cloveku by se chtelo umrit
U příspěvku:STMÍVÁM
Weronika (Občasný) - 16.1.2003 > Krasny a smutny, jako vsechno v tomhle svete.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter