Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
čaro
(žena)
Občasný
Na Totemu: 5896x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Píšu články, básně a povídky. Fotím, hraji divadlo... Baví mě jazyky, cestování, zimní sporty, společenský tanec, nejvíce však okultní nauky. Jsem žravá, pokud jde o žampiony. Ráda se procházím v dešti. Jinak jsem nositelkou různých obzvláštností (až deviací???), které zde raději nebudu uvádět :-)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pohřební ústav
čaro (Občasný) - 16.6.2005 > Joj, pohřební ústavy, to je moje... Málem jsem v něm pracovala jako sekretářka. Tak jsem se tou atmosférou zabývala dost.
U příspěvku:pranostika
čaro (Občasný) - 13.5.2005 > Jojojo :-)
U příspěvku:Pavarotti jr.
čaro (Občasný) - 7.5.2005 > Kde ty děti pořád bereš???
U příspěvku:těžkej den
čaro (Občasný) - 6.5.2005 >
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
čaro (Občasný) - 25.4.2005 > Peintre> V pohodě. Já si dělala legraci.
U příspěvku: MALÁ ABSURDNÍ SLAVNOST
čaro (Občasný) - 25.4.2005 > Námět na více básní... Mám v tom guláš.
U příspěvku:Malé pojednání o kostelu na periferii města
čaro (Občasný) - 25.4.2005 > Líbí se mi pojetí, samotný název odpovídá obsahu. Kostely na periferii města takové jsou. Atmosféra je zachycena, jako kdybych to už viděla na fotografii. 4-5 bodů
U příspěvku:Nánosy
čaro (Občasný) - 25.4.2005 > Tak tohle se Ti povedlo.
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
čaro (Občasný) - 25.4.2005 > Peintre> TA prsa to potvrzují :-)
Ale jinak máš pravdu.
U příspěvku:TOTEM NATURAL POČTVRTÉ
čaro (Občasný) - 24.4.2005 > Jdu do toho. Jsem děvče z Beskyd a poznávání světa se nebojím. Věřím, že budu v milé společnosti :-)
U příspěvku:Inspirace
čaro (Občasný) - 24.4.2005 > To je skvělý nápad, líbí se mi text i grafické zpracování.
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
čaro (Občasný) - 23.4.2005 > katerina seda> Díky, to mě potěšilo.
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
čaro (Občasný) - 23.4.2005 > Je to zajímavé, sochy jako kdyby patřily mužskému aktu, obrazy a fotografie ženskému.
Ta druhá hnědobílá fotka je klasika - a nikoho nepohorší ani neurazí. Jako do dívčího kalendáře :-)
Trmane, jestli nějaké pánské akty máš, publikuj!
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > No nechci to zobecňovat, ale ženy jsou foceny častěji. Tady na Totemu nemůžeš vyvodit, že celý svět je Totem.
Ta podobnost - ono bychom mohli jako v literatuře či i ve fotografii narazit na problém "to už tady bylo" takhle zpracováno. Pravda je, že ČASTO muže fotí zrovna fotograf homosexuál.
Souhlasím, že tahle fotka tu už v jakýchsi podobách byla mnohokrát, a tak nepřichází s ničím novým, je to "jen" hezká, technicky povedená fotka ženy.
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > Emmet_RAY> DÍKY ZA FOTKY, KTERÝMI JSI OBOHATIL TUTO MILOU DEBATU. STEJNĚ (ZNÁLÁ VANA JSEM) SI MYSLÍM, ŽE VÝCHOZÍ MOŽNOSTI JSOU U ŽENY VĚTŠÍ!!! A PAK - TA BEZRADNOST FOTOGRAFUJÍCÍHO MUŽSKÝ AKT SICE JE, ALE NEZNAMENÁ, ŽE JSEM NEVIDĚLA DOBRÉ VÝSTAVY MUŽSKÉHO AKTU. JE JICH MÁLO, MÁLO.
U příspěvku:Za soumraku
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > toyenka> Vždyť jo. Zachycuj a pokračuj dále.
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > MPosp> To jsem přesně tak myslela, jen napsat to naplno se mi nechtělo. Prostě ten nahatý chlap nic moc, žena z toho vždycky vyjde lépe. Jenže ženy by si taky zasloužily pastvu pro oči :-)
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > ziravina> Vždyť jo. Nadnesla jsem téma "pánský akt", který je ve fotografii mnohem vzácnější. Ono ženské tělo skýtá větší možnosti...
U příspěvku:ŽÁDNÝ STRACH
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > Rada-říkanka, ne básnické slovo. Ale je to pravdivé.
U příspěvku:Za soumraku
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > Klasika. Zůstanu netuše, oč běží - by si mi líbilo více.
U příspěvku:Skáču, letím....
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > Výborná momentka.
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > JSOU. Ač nejsem znalkyně ženské krásy (ujíždím na velkých, huňatých a macatých psech; jo, taky jsem na chlapy). Ale teď vážně - co pánský akt??? Těch je jako šafránu, kdyby byl poetický, ráda bych to hodnotila :-)
U příspěvku:CHCI SI ZAPÍCHAT, CHCI SI ZAHULIT; CHTĚL BYCH DÍTĚ
čaro (Občasný) - 22.4.2005 > Je to osobní a přímé.
U příspěvku:klavírista
čaro (Občasný) - 9.4.2005 > Emila neznám, ale fotka je slušná :-)
U příspěvku:Snílek
čaro (Občasný) - 23.3.2005 > No prostě jsi klasik, tak se to tak taky musí posuzovat :-)
U příspěvku:Roose
čaro (Občasný) - 23.3.2005 > Pěkná, taková pohlednicová. Oceňuji tedy místo námětu technické provedení.
U příspěvku:Vzpomínka na Paříž
čaro (Občasný) - 17.3.2005 > :-)
U příspěvku:Harlekýna (olej-plátno) 100x70
čaro (Občasný) - 17.3.2005 > Mi to připomíná návrh na určitou kartu.
U příspěvku:Podzimní báseň
čaro (Občasný) - 17.3.2005 > Díky, to potěšilo. Právě cukrovou vatu jsem jako dítě šíleně jedla, později už vůbec.
U příspěvku:Čím to je?!
čaro (Občasný) - 16.3.2005 > Žádné nové sdělení, vypadá to jako (zde na Totemu oblíbená kategorizace) "školní básnička". Vadí mi i málo rozmanitá slovní zásoba.
U příspěvku:Souložící semafor
čaro (Občasný) - 16.3.2005 > Mi se líbí "souložící semafor" a "V železných ňadrech duní hrom"... to se povedlo.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter