Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Snad i chci
Ripper (Občasný) - 15.11.2005 > Četl
U příspěvku:GOPHRY
Ripper (Občasný) - 15.11.2004 > Celá Gophry, tvář výstižná, hned jsem jí poznal. Co bych vytknul? Snad jen postavení těla - Gophry chodí shrbená, houpavým stylem, s rukama v kapsách. Nakraslený je to dobře, až na ten klobouk - jináč v pohodě.
U příspěvku:autoportret
Ripper (Občasný) - 15.11.2004 > zajímavé, lehce erotické...
U příspěvku:Vodítko
Ripper (Občasný) - 7.10.2004 > Musím říct, že je to velmi dobře napsané. Řekl bych, že je to dokonce jedna z nejlepších věcí, které jsem od tebe četl.
Ohledně dialogu - snad až na přísně dodržovanou spisovnost jazyka, si tento rozhovor umím docela dobře představit...Neseděli mi v textu spíše jiné věci, například označení "zmíněná osoba", "zmíněné dívky" znějí tak trochu křiklavě, k textu tohoto typu se nehodí. Dále: "Pamalu sesychal, protože ho Eva často zapomínala zalévat, jelikož byla zahleděná..." - spojky "protože" a "jelikoš" sice jinak znějí, ale význam mají stejný. Bylo by vhodnější toto souvětí rozdělit na dvě samostatné věty....Ale to jsou jenom takové drobnosti. V textu je spousta krásných metafor, myšlenka je srozumitelná a chytrá. Vžádném případě nemohu říct, že bych se při čtení nudil!
U příspěvku:Nápad
Ripper (Občasný) - 21.5.2004 > První strofa výborná, pokračování už o něco méně... Je zvláštní že sis tak "brzo" vytvořila svůj vlastní rukopis. Tvé texty bych poznal, i kdyby nebyly podepsány. Bude zajímavé sledovat, jakým směrem a kam se bude "tvůj styl" odebírat v budoucnu.

Z těch třech posledních básní, které si na Totemu publikovala, se mi nejvíce líbila báseň Výlet. Vím, že se neustále opakuji, a už tím snad začínám být nudný, ale přecejenom si nemohu pomoc: máš vlohy pro prózu - prózu prostoupenou poesií. Verše, mám ten dojem, tě příliš svazují, nabízejí ti jen velmi stísněný prostor...
U příspěvku:Výlet
Ripper (Občasný) - 21.5.2004 > ................
U příspěvku:Dubnová romance
Ripper (Občasný) - 21.5.2004 > .............
U příspěvku:Tunel
Ripper (Občasný) - 3.3.2004 > Platónský dualismus, schizofrení rozpolcení ... opět krásné obrazy a trefné postřehy, dobré nejen pro školní literární soutěž. Snad jen trochu méně přímočarosti a ten sebevražedný konec a bylo by to velice dobré. Možná bych také text slil v jeden celek, takhle to je dost rozkouskované. Každopádně sis vytrořila svůj osobytý rukopis a to se cení. Řekl jsem ti to už vícekrát, máš slušný "literární potenciál", máš na čem pracovat a to je supr!
U příspěvku:Modrý lidi
Ripper (Občasný) - 17.2.2004 > Supr!
U příspěvku:Komix LVI.
Ripper (Občasný) - 17.2.2004 > Prohlédnul jsem si od tebe všechny příspěvky a musím ocenit tvůj originální styl, rukopis. Nemá chybu! Něco je lepší něco horší, ale celkově se mi tvé "minimalistické" komixy líbí.
U příspěvku:O lásce
Ripper (Občasný) - 29.1.2004 > Naty> Jé díky! ...jen bych si dovolil poznámečku: Ačkoliv toto čtyřverší působí zcela záměrně naivisticky a možná i trochu (tragi)komicky, je to básnička ze života... a to není legrace! Ale jinak dík za pětku.
U příspěvku:Méďa
Ripper (Občasný) - 28.1.2004 > Pěkná pop-artová věcička..
U příspěvku:ako Opak a Zbytek stretli karatekapustu
Ripper (Občasný) - 28.1.2004 > Překrásné...
U příspěvku:Ohně někdy chodí v kruhu
Ripper (Občasný) - 28.1.2004 > Egile, musím se přiznat, svůj čtenářský bojkot Tvých veršů jsem dnes po dlouhé době porušil, poněvadž mě zaujal název, a také jsem dostal neodolatelnou chuť si od Tebe něco přečíst. No,...
každopádně je smutný pohled (to myslím obecně) na současnou poesii, nemyslíš? Ta všudypřítomná impotence a nihilismus (např. u výtvarného umění to není tak evidentní). S poesií je to zkrátka špatné! Čeká jí zřejmě stejný osud jaký potkal vážnou hudbu nebo toho neznaboha Lenina, kterého ještě osmdesát let po smrti vystavují... Asi jediný způsob, jak z toho vyjít se zdravím, je být otevřeně (tj. demonstrativně a nezakrývaně)dekadentní. Ale ani to se neděje. Současná poesie je úpadková naprosto naivně a neúmyslně. A to je smutné.
U příspěvku:Jak se píše špatná báseň
Ripper (Občasný) - 28.1.2004 > Vzhledem k tomu, že Egil nadělil tomuto dílku čtyry bobky, bude to asi za pět.... Každopádně počet déček nevypovídá o kvalitě básně, to je jasné...Například já - takový geniální věci sem dávám a déček pomálu! )))...
U příspěvku:O lásce
Ripper (Občasný) - 28.1.2004 > Naty> Myslím, že zařazení do rubriky klasické se dá brát trochu s nadhledem (při slově "všehochuť" se mi ježí chlupy na těle). Ale když už jsme u toho..., vysvětli mi tedy, jaká poesie by se do této rubriky měla zařazovat? Předem děkuji za odpověď.
U příspěvku:Absolut Ripper
Ripper (Občasný) - 28.1.2004 > Kelly> Ó, díky za kompliment!
U příspěvku:Zimní výprodej autorských práv
Ripper (Občasný) - 20.1.2004 > Emmet_RAY> To víš, za takovou cenu nemůžeš čekat zázrak. Chtěl jsem, aby se úroveň básní pokud možno co nijvíce přiblížila úrovni a kvalitě zboží v hypermarketech...
U příspěvku:Zimní výprodej autorských práv
Ripper (Občasný) - 20.1.2004 > Lei> OK! Máš smysl pro experiment. Díky!
U příspěvku:VĚTNÁ STAVBA
Ripper (Občasný) - 20.1.2004 > ...
U příspěvku:Zimní výprodej autorských práv
Ripper (Občasný) - 20.1.2004 > zmichaela> Je Tvoje, a k tomu s deseti procentní slevou!!!
U příspěvku:Absolut Ripper
Ripper (Občasný) - 20.1.2004 > zmichaela> Protože mi to z diskety nešpo okopírovat pořádně. Tak jsem se rozhodl, že se tím nebudu zatěžovat a nechal jsem to tak....Možná to teď vypadá zajímavěji - To víš, z nouze ctnost!
U příspěvku:Tváři v tvář
Ripper (Občasný) - 19.1.2004 > Kde to je? V Bruselu?
U příspěvku:..n.t.oosvo..
Ripper (Občasný) - 19.1.2004 > ...
U příspěvku:itissunny
Ripper (Občasný) - 19.1.2004 > Mírně úchylný ale propečený, to jo...
U příspěvku:Smějící se Kristus
Ripper (Občasný) - 19.1.2004 > Připomíná mi to kresby Johna Lennona.
U příspěvku:Břestovec
Ripper (Občasný) - 19.1.2004 > Originální!
U příspěvku:Zdi - kresba
Ripper (Občasný) - 19.1.2004 > Kdyby dnes žil Vladimír Boudník a Emila Medková fotili by něco podobného. Je to povedené...Myslím si, že se ale dají najít i lepší stěny, například na Kampě - oprýskané omýtky se starými graffity - jejich části, vytržený z kontextu, dělají dojem jakýchsi divokých pop-artových či abstraktně expresionistických obrazů.
U příspěvku:Notová osnova na obloze
Ripper (Občasný) - 14.1.2004 > Jó, bez těch ptáků je to nuda...Tak je tam alespoň dokresli - bude to perfektní!..
U příspěvku:..new.era..
Ripper (Občasný) - 14.1.2004 > Zvláštní atmosféra...
U příspěvku:co dřív..?
Ripper (Občasný) - 14.1.2004 > ...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter