Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Troplis
(muž)
Občasný
Na Totemu: 7245x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
Ahoj, všechny zdraví starý rocker!
Už pár let běhám po světě a snažím se využít dny mi dané. Jestli vás zajímá, co mne baví, navštivte laskavě moji rozsáhlejší prezentaci na osobním webu (fotografie, obrázky, hudba, texty)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hodějovský rybník
Troplis (Občasný) - 12.8.2004 > Flegmatik> Dík, trávím v okolí celé období prázdnin /ne že bych na nějaké měl ještě nárok/, je tu nádherně.
U příspěvku:Krajiny mé mysli 1
Troplis (Občasný) - 7.5.2004 > Vím kudy bloudí tvá duše, ten kraj dobře znám...
U příspěvku:Hodějovský rybník
Troplis (Občasný) - 6.5.2004 > X-man> mraky jsou součástí původního snímku, pochopitelně barevně upravené následnou manipulací
U příspěvku:Kouzlo Olšanských hřbitovů
Troplis (Občasný) - 7.4.2004 > aret> Jak malý? Tohl je náhled, stačí na něj jen kliknout.
U příspěvku:Kouzlo Olšanských hřbitovů
Troplis (Občasný) - 6.4.2004 > Přeslička> Potěšilas mne, věřím, že snad i já tebe někdy potěším...
U příspěvku:Kouzlo Olšanských hřbitovů
Troplis (Občasný) - 6.4.2004 > Blamáž> vlasy rozhodně ne, ony tam rostou totiž stromy - stíny jsou přímo v textu, ba to o nich a světlu má přímo být...
U příspěvku:Klec
Troplis (Občasný) - 5.4.2004 > Tak mně z jednou chmelu vyhodili za sabotáž socialistického hospodářství, jindy jsem pro změnu jezdil na večeře v kočáru vyhrabaném ze stodoly a s mladým Štrougalem zapřaženým do opratí, zatímco profesor literatury, zapáleně přednášející o nepokořených vlastencích, mu lezl do prdele a platil mu pivo...jó to bejvávaly na chmelnici /v Praze žijící budou pamatovat i Na Chmelnici/ časy...

Nejen za tu evokaci

U příspěvku:kytarofka
Troplis (Občasný) - 5.4.2004 > Dlouho jsem tu nebyl, ale mám pocit, že totéž platí pro tebe. Jako starej kytarista a ctitel jistých křivek nemůžu mít výhrad...
U příspěvku:Sníh v korunách
Troplis (Občasný) - 5.4.2004 > kayman> Pěkný večer krokodýle, dobrou noc kaymane /22:03/ - kdes to po takové době vypátral? Většinou "vykopávky" nikdo už nenavštěvuje.
U příspěvku:Po Karnevalu
Troplis (Občasný) - 3.2.2004 > Tak tady mám radost i z nabídky obrázku ve větším rozlišení pro uložení...
U příspěvku:Exodus
Troplis (Občasný) - 3.2.2004 > Bez výhrad, opět skvělý. To hovado, co se dovolává Boha, je asi dost jednoduchý, hovoří o tom sračky, které vypuští ze své netolerantní a povýšené mysli.
U příspěvku:Krajina
Troplis (Občasný) - 3.2.2004 > Jako vždy...
U příspěvku:Spící lodě
Troplis (Občasný) - 29.12.2003 > Kimmer> Je to na Hvaru - městečko Jelsa
U příspěvku:Proměny dne: soubor snímků
Troplis (Občasný) - 29.12.2003 > Dommi> Tak to žasnu-po takový době sem ještě někdo zabloudil!
U příspěvku:Ve stříbrných kruzích
Troplis (Občasný) - 14.11.2003 > Důvodný> ale kdež, je to pavouk na pavučině v "luftu"
U příspěvku:Noční zastavení po dešti
Troplis (Občasný) - 31.10.2003 > Lian> Dík.Jak ses sakra dostala na tak dávný příspěvek?
U příspěvku:Zelená princezna
Troplis (Občasný) - 13.10.2003 > xmark> Vidíš, a my máme tu kliku, že žije u nás na zahradě na dvoře. Viděli jsme ji ale znovu až po roce!
U příspěvku:Obloha
Troplis (Občasný) - 8.10.2003 > Ta technická kvalita snímku nic moc, ale muselo být hezké tam být
U příspěvku:Sám
Troplis (Občasný) - 7.10.2003 > Pěkný mraky, a když už tam visí ten člobrda, trochu mi vadí, že je tak hezky uprostřed. Snesl bych ho víc v rohu.
U příspěvku:pavouk #1
Troplis (Občasný) - 7.10.2003 > Je dobrej, pavoučky já můžu
U příspěvku:"Na čekané" MAKRO
Troplis (Občasný) - 7.10.2003 > Super - vím o čem mluvím, taky už jsem jich pár fotil
U příspěvku:Hadí pohled?
Troplis (Občasný) - 6.10.2003 > ziravina> Trochu více pozornost i u titulku, prosím! Myslím, že z toho jasně vyplývají mé alespoň elementární znalosti o zařazení slepýše. Jinak jsem též amatérský terarista, takže o ještěrech dost vím.
U příspěvku:Zelená princezna
Troplis (Občasný) - 6.10.2003 > xmark> A víš sám, že v reálu v přírodě je to úplně jiný zázrak...
U příspěvku:Zelená princezna
Troplis (Občasný) - 5.10.2003 > xmark> Ty si teda žiješ! Já sedím v sychravé Praze a rosnička zaručeně tuší, že už líp letos nebude...
U příspěvku:Král tůňky
Troplis (Občasný) - 4.10.2003 > xmark> Taky jsem měl trochu strach z mnoha prvků v obraze - úplně mne odradil náhled, ale pak jsem to nakonec nevyhodil. Viděl jsi tu předešlou rosničku?
U příspěvku:Král tůňky
Troplis (Občasný) - 3.10.2003 > Dommi> Teď je to asi jedno, stejně se už někde touhle dobou nejspíš v hloubi země chystá na příchod zimy.
U příspěvku:Zelená princezna
Troplis (Občasný) - 2.10.2003 > Dommi> Na chalupě poblíž Písku. Ale je to ženská - neříkejte mi, že jsem se líbal s chlapem!!! Když už nic jiného, tak TA rosnička, TA žába, prosím...
U příspěvku:Copak si šeptají?
Troplis (Občasný) - 2.10.2003 >

Jako u mnoha jiných příspěvků - škoda že to nemáš i větší. Líbí se mi to totiž jak tónovým podáním, tak kompozicí. Jen ta mírná neostrost u takhle malého snímku to trochu shazuje. Jinak není zas takový problém umístit i doplňující podobrázek.

Hezcí koníci - íha háá

U příspěvku:Domov č.11
Troplis (Občasný) - 2.10.2003 > Je to pěkné, ale nebuď líná a vyvolávej sama, dá se toho spoustu ještě v komoře dotvořit /nechceš dát nějakou lekci?/
U příspěvku:Posledni Rusalka
Troplis (Občasný) - 2.10.2003 > Konečně v časovém skluzu se dostávám k návštěvě příspěvků, které mne nikdy nezklamou.
U příspěvku:Lothlórien
Troplis (Občasný) - 2.10.2003 > Kdo jiný je doma v říši elfů, než věčný fantasta a snílek...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter