Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nová známost
balsiker (Občasný) - 1.6.2013 > Ale jo, není to po slohové stránce nějak špatné. Ale ten pravopis vážně potřebuješ hodně potrénovat. Největší problém je s/z (ztékají, zkutečnost, srdcující!). Ještě pár chybějících písmenek a několik do očí bijících i/y.
U příspěvku:Hladová Tea
balsiker (Občasný) - 1.6.2013 > Inu, tohle je přímo mistrovské vykreslení scény. :0D Harlekýnky se můžou jít zahrabat.
U příspěvku:Ach ta nostalgie...
balsiker (Občasný) - 6.12.2009 > cvakal> Tady jde tak nějak o všechno vcelku. Mám i foto s bližším záběrem hlavně na čičinty. :0)
U příspěvku:Ach ta nostalgie...
balsiker (Občasný) - 5.12.2009 > sempull tampush> Tedy, kdybych věděl, že to někoho dokáže tak usilovně otravovat, tak fotím o stosedm a házím to sem, jak na běžícím pásu. Děláš mi velkou radost, koho by to jen bývalo napadlo...
U příspěvku:Ach ta nostalgie...
balsiker (Občasný) - 5.12.2009 > Buran> No ne, už jsem se skoro obával, že mi tu nějaký ten extrémní inteligent a jistě naprosto dokonalý fotograf bude chybět. Ó díky, ty veliký a všemocný, že jsi zabloudil mezi nás smrtelníky. Jinak by mi ta jednička chyběla. :0D
U příspěvku:Ach ta nostalgie...
balsiker (Občasný) - 5.12.2009 > sempull tampush> Mno, podrobnější vysvětlivky k tomu dávat nehodlám, tak doufám, že tě to nebude příliš tížit, ta nevědomost přesných detailů. Ale ne, nikdo a nic utopeno nebylo, pokud se tedy nepočítá, že už to dávno odplavil proud času. :0)
U příspěvku:Zátiší
balsiker (Občasný) - 6.7.2005 > A už mám zase jedničku. Já se ale mám.
U příspěvku:Anténa?!?!?
balsiker (Občasný) - 6.7.2005 > Hlavně to ale byla dokonalá anténa. Chytal jsem na to slovenský, maďarský i rakouský rádia. A jedno český!!!
U příspěvku:Kaplička
balsiker (Občasný) - 6.7.2005 > Minerva> Je mi potěšením, že aspoň někdo v těch fotkách nevidí šunt. Ale až tak moc mě ta kritika nebere, protože já jsem je dělal pro radost z toho je dělat. Jsem doufal, že hlavně to z nich bude cítit. Tak díky moc. Já sem asi tedy něco přidám, protože na psaní teď sílu nemám, ale tohle by šlo. Snad.
U příspěvku:Prsten moci(8.pokračování)
balsiker (Občasný) - 30.6.2005 > fungus2> No jo, tohle nebylo nic moc, ale slibuju, že aspoň to příští by mělo být dost napínavé.
U příspěvku:Prsten moci(7.pokračování)
balsiker (Občasný) - 28.6.2005 > Rony Rubinek> No, já se za žádný názor každopádně neurážím. Sice si nemyslím, že by to bylo až tak moc inspirované, jak říkáš. Nepopírám, že nevědomky je to možné, tím spíš, že tohle píšu bez přípravy a hodím na papír, co jen mě v té prázdnotě myšlenek napadne. Další věc je, že vždycky to bude vypadat jako něčím inspirované, ale dostkrát jsem se s tím, čím to má být inspirované, nikdy nesetkal. Ale já to beru. Ještě něco - 2.pokračování jsi přeskočila, nebo ses k němu radši jenom nevyjadřovala? Díky moc za hodnocení.
U příspěvku:Prsten moci(4.pokračování)
balsiker (Občasný) - 28.6.2005 > Rony Rubinek> Nechci ti brát iluze, ovšem když vidíš kopii i v tom, jak se někdo propadá do temnoty, tak to je fakt těžký. Neboj, taky si nedokážu představit, že by mi to někdo vydal knižně. Ale to ani rozhodně nebylo mým cílem.
U příspěvku:Prsten moci(7.pokračování)
balsiker (Občasný) - 27.6.2005 > Rony Rubinek> Já už jsem toho vydržel.
U příspěvku:Prsten moci(7.pokračování)
balsiker (Občasný) - 27.6.2005 > Rony Rubinek> Tak to doufám, že se u tebe nakonec ten čas najde. Protože za každý názor jsem rád. Ale nějak skoro žádný nejsou.
U příspěvku:Prsten moci(7.pokračování)
balsiker (Občasný) - 27.6.2005 > fungus2> 

No jo, aspoň někdo. Ale díky.

Já už to nebudu řešit a budu tady pokračovat, dokud tedy aspoň deset lidí se na to aspoň podívá. A když si to navíc ty dokonce i přečteš, tak co víc si můžu přát.

U příspěvku:Tož, bílé já nejradši...
balsiker (Občasný) - 27.6.2005 >

Jé, to je ale keců. Nicméně jsi silně mimo. A je mi jedno, jestli si to přečteš, a proto zase nedávám reagovat.

A už mám dvě jedničky.

U příspěvku:Tož, bílé já nejradši...
balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > lennelka> A já to beru jako jedničku, heč.
U příspěvku:Tož, bílé já nejradši...
balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > Já se asi rozbrečím.
U příspěvku:Tož, bílé já nejradši...
balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > nečekaná> Copak?!
U příspěvku:Tož, bílé já nejradši...
balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > No, jak jest tvůj ctěný názor. Mně se to líbí. Navíc bych docela rád viděl někoho, kdo by měl až tak moc kvalitnější fotku a při tom ji taky fotil mobilem. Ale co, stejně to dělám pro zábavu. Takže mě nějak zvlášť ta ztrhující kritika nebere.
U příspěvku:Tož, bílé já nejradši...
balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > Proč ten nesouhlas?
U příspěvku:ma osoba
balsiker (Občasný) - 26.6.2005 > Jako to bych zakázal, aby byl někdo tak krásnej. Jak deprimující.
U příspěvku:Kaplička
balsiker (Občasný) - 24.6.2005 > Vida, tak o tom nevím. Tak Anarella. No, popravdě mě prostě uchvátilo fotografování jako takové. A zítra sem hodlám dát fotografii, která ukáže, že fotím vše možné i nemožné.
U příspěvku:Prsten moci(6.pokračování)
balsiker (Občasný) - 2.1.2005 > jelen> Tak promiň.Přišlo mi,že tu o to přestal být zájem.Ale i jen pro dva čtenáře budu pokračovat dál.
U příspěvku:Prsten moci(6.pokračování)
balsiker (Občasný) - 10.8.2004 > fungus2> No,jsi bohužel asi sám,koho zajímá,jak to bude pokračovat.No,asi počkám do konce prázdnin.Teď je to tu prostě vylidněný.Díky moc za hodnocení.A pokud to bude někdy špatný,doufám,že mě taky upozorníš.
U příspěvku:VEČERNÍ ATMOSFÉRA
balsiker (Občasný) - 7.7.2004 >

Hezký je to!!!

Jo,ten kus stromu nalevo tam vypadá jako navíc.

U příspěvku:Prsten moci(5.pokračování)
balsiker (Občasný) - 7.7.2004 > quentinbubakoff> No,tak mohlo by to být i horší.Rozhodně nemám v úmyslu něco mixovat,ale ono se najde vždycky něco podobnýho.No,teď přidám další díl.Moc velký zájem tu ale není.No,taky jsou prázdniny,ale už brzy se to tak rozjede,že třeba v tom poznáš mix něčeho dalšího,ale já to bohužel obvykle neviděl nebo nečetl,takže musím nápady dolovat ve vlastní hlavě.Taky bych to ani jinak nedělal.Protože kopírování,to je podle mě docela nuda.
U příspěvku:real smoker
balsiker (Občasný) - 25.6.2004 >
U příspěvku:Prsten moci(1.pokračování)
balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > quentinbubakoff> Já nereprízuju,ale byl jsem náhle donucen to před rokem ukončit,takže mi přišlo normální nezačínat po roce pátým pokračováním.
U příspěvku:Prsten moci(1.pokračování)
balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > quentinbubakoff> No,pro pár lidí tu ještě dva díly nebudou překvápko,ale dál už to bude lepší.Nebo možná horší,rozhodně ale nový.
U příspěvku:Prsten moci(2.pokračování)
balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > jelen> A nebude.Ten je až ve čtvrtém pokračování.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter