Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cesta za sta
NakedBrain (Občasný) - 10.1.2004 > quentinbubakoff> Hm.
U příspěvku:Nepovedená reportáž?
NakedBrain (Občasný) - 10.4.2003 > toyenka> Aha... Tak to pak jó. Každopádně je to mrtě zajímavý. A neděkuj. :)
U příspěvku:Nepovedená reportáž?
NakedBrain (Občasný) - 8.4.2003 > Good, jen mě rozesmála "duplicita paralel". Zaprvé, nevím, co to znamená, a zadruhé mi to připomnělo hlášku zzzzeeee zzzzeeee zzzzeeee Záskoku? Myslim že jo. Svěrák a další "profesoři" čtou Cimrmanovu verzi Hamleta bez Hamleta a říkají: ... úrodně rozvodněné oči. - Úrodně rozvodněné oči?!? To je sloh... Neměli jsme ho dát studovat..." No, to jenom, že mně to to připomnělo, jinak bez výhrad (možná se jenom přidám ke kritický poznámce Kelly - některý "řečený" věty bych nesplodil ani v půlhodinovým intervalu na papír...)
U příspěvku:Jedno točený..
NakedBrain (Občasný) - 7.4.2003 > Já nevím, ale mně se furt víc líbí slovo "pivo" než "perlivý mok z měděné kádě zázraků"... Ale jinak je to fajn. Asi sis s tím celkem pohrál, což? :)
U příspěvku:Óda na radost (ze života)
NakedBrain (Občasný) - 7.4.2003 > Lian> V poho, taky názor. Jen bych rád věděl, co přesně se ti nepáčí - abych se toho pak ňák vyvaroval a moh ti tak svým způsobem lézt do ... ehm. :)
U příspěvku:Divná pohádka o sudičkách
NakedBrain (Občasný) - 6.4.2003 > jelen> Prosim :)
U příspěvku:Óda na radost (ze života)
NakedBrain (Občasný) - 6.4.2003 > jelen> Jo, v pohodě, pěkně se to ale čte.
U příspěvku:Divná pohádka o sudičkách
NakedBrain (Občasný) - 6.4.2003 > jelen> Držim ti palce... A celym svym srdcem ti to přeju.
U příspěvku:Óda na radost (ze života)
NakedBrain (Občasný) - 6.4.2003 > jelen> Před chvílí jsem dočet tvou pohádku a myslím, že tu trochu literárního exhibicionismu máš v sobě taky, že? :)
U příspěvku:Óda na radost (ze života)
NakedBrain (Občasný) - 6.4.2003 > jelen> Ale velkej kus autobiografie tam je taky...
U příspěvku:Óda na radost (ze života)
NakedBrain (Občasný) - 6.4.2003 > jelen> Sranda to neni, jen jsem se snažil vtělit se do jedný z těch pěti živejch pochodní, který se upálily kvůli okolnímu bezpráví...
U příspěvku:Divná pohádka o sudičkách
NakedBrain (Občasný) - 6.4.2003 > Jo, je to v poho :) Jediný výhrady mám k některejm pravopisnejm chybkám, ale těch se nevyvaruje nikdo... hihi A mimochodem, jak se ta tvá ženská jmenuje? :)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter