Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:O jiné slasti
Zdeveren (Občasný) - 21.8.2003 > Už aby byla plesová sezona! :-)
U příspěvku:Plamenná
Zdeveren (Občasný) - 21.8.2003 > Tak tahle mi dokonale sedla.
U příspěvku:skorogellnerovská
Zdeveren (Občasný) - 20.8.2003 > V názvu bych vynechal to skoro.
U příspěvku:Tobě vstup zakázán
Zdeveren (Občasný) - 19.8.2003 > Ten konec je skvělý...
U příspěvku:Takhle tě nejvíc miluji
Zdeveren (Občasný) - 19.8.2003 > Poklona.
U příspěvku:Poprvé
Zdeveren (Občasný) - 18.8.2003 > Až na poslední verš, který mi do toho nesedí, je to moc dobré.
U příspěvku:Pozdní tahy štětcem
Zdeveren (Občasný) - 18.8.2003 > Kelly> Dont straš míííííííí! :-)
Ad báseň: SUPER!!!
U příspěvku:Pravopisné linčování
Zdeveren (Občasný) - 18.8.2003 > Podle mě je otázkou, co všechno ještě je český jazyk. Pocházím ze severní Moravy, takže problém i/y je pro mě irelevantní - vzhledem k blízkosti Polska a Slovenska u nás neplatí pravidlo, že se tyto dvě hlásky neodlišují. U nás se odlišují tak, že hned poznáš, kde se která píše. Mimo tento oficiální jazyk se u nás používá coszi, czymu my muvimi "ponaszymu". Odhodit pravidla češtiny by pro náš kraj znamenalo NAPROSTOU izolaci - stačilo, když přijeli spolužáci z Jihlavy či Svitav a nerozuměli NIČEMU, co kdo řekl u nás běžným jazykem. A zase na druhou stranu se na mě v Českých Budějovicích všichni dívají jako na exota, když používám jazyk český v té formě, v jaké jsem se jej naučil. I když 3. rok v Čechách na mě pomalu začíná zanechávat následky...
U příspěvku:Milování s mulatkou
Zdeveren (Občasný) - 16.8.2003 > Je to fajn, nesedí mi jen vůně doutníků.
U příspěvku:Jak o tom kdysi psal Horatius
Zdeveren (Občasný) - 16.8.2003 > Dobrý.
U příspěvku:Návraty
Zdeveren (Občasný) - 15.8.2003 > To se mnou to hnulo.
U příspěvku:O naději a beznaději
Zdeveren (Občasný) - 15.8.2003 > Poslední sloku bych tam už nedával, jinak super!
U příspěvku:Příště se chci narodit s mýty muže
Zdeveren (Občasný) - 15.8.2003 > Ta síla!
U příspěvku:bla bla bla
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Tak tohle si musím nechat projít hlavou. Zatím bez hodnocení...
U příspěvku:Smutnoklam
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > První sloka mi k těm zbylým trošičku nesedí. Ale jen opravdu trošičku.
U příspěvku:Blázen
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Naty> OK. K tomu okouzlení - jen co jsem tohle všechno napsal, tak jsem to sem hodil, abych věděl, co si o tom myslí jiní. Kdybych byl počkal, půlka věcí by tu nebyla :-)
U příspěvku:Lidopády
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Přesně to, co občas cítím.
U příspěvku:Kůže
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Ta poslední sloka mě naprosto dostala!
U příspěvku:Plamínek života
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Závěr je skvělý, se zbytkem bych asi polemizoval.
U příspěvku:Marností lun
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Viz Ika...
U příspěvku:Zesnulému. Šíleně.
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Myslím, že k některým básním se nedá přistupovat rozumově a žádat vysvětlení. Z téhle určitě něco sálá - taková nesdělitelná nálada, atmosféra či co... Přijde mi to krásné...
U příspěvku:Blázen
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Naty> Před časem jsem se měl k dílu - pak jsme se neviděli - pak jsme se zase viděli - a výsledek vidíte tady. :-) Ono je to kapánek komplikované - ale kdyby nebylo, tak bych asi nic nenapsal ;-)
U příspěvku:Blázen
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > like.woodoo> Dalina je jméno. Sice ne té "kočky", ale jméno to je a pravopisem jsem si jistý. ;-)
U příspěvku:Jak se stýská
Zdeveren (Občasný) - 13.8.2003 > ;-)
U příspěvku:Tak letně
Zdeveren (Občasný) - 13.8.2003 > Moc dobrá.
U příspěvku:Milování s Indkou
Zdeveren (Občasný) - 12.8.2003 > Moc pěkná.
U příspěvku:Ty, já a stůl
Zdeveren (Občasný) - 12.8.2003 > Kelly> ;-) Nepotřeboval jsem psychoterapeuta - jen jsem chtěl vědět, jestli to, co píšu, za něco stojí. A od toho jsou tady právě čtenáři poezie...
U příspěvku:Ty, já a stůl
Zdeveren (Občasný) - 12.8.2003 > Kelly> Ajajaj - vzhledem k tomu, jak jsem to ze sebe potřeboval dostat, mám dojem, že se od Tebe ještě nějakou dobu nedočkám lepší kritiky. Holt budu muset počkat na jinou inspiraci...
U příspěvku:Příště až...
Zdeveren (Občasný) - 11.8.2003 > Neskutečně kouzelné.
U příspěvku:Ty, já a stůl
Zdeveren (Občasný) - 11.8.2003 > Přáníčková víla> Omluva - chybička se vloudila ;-)
U příspěvku:Jen jednou...
Zdeveren (Občasný) - 11.8.2003 > Kelly> Mno jo, zkusím se polepšit ;-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter