Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Loan
ziravina (Občasný) - 30.6.2006 > Minerva> Opravdu to byla realita - nahoda jak prase. Fotil jsem od boku ...
U příspěvku:Loan
ziravina (Občasný) - 26.6.2006 > Člověk prostě někdy musí udělat kompromis. Někdy stavba fotografie musí ustoupit před skladbou...
U příspěvku:...
ziravina (Občasný) - 21.3.2006 > lhostej> On se jmenuje Adélka...
U příspěvku:MLSOUN
ziravina (Občasný) - 1.2.2006 > čtenář> tim bych si nebyl tak jisty. Nikdy bych se nepodepsal pod neco, co jsem nefotil ja...
U příspěvku:Vyplouváme ...
ziravina (Občasný) - 27.10.2005 > adilila> je to focene na ostrove Zakynthos (Recko), zapadni cast pobrezi...Konkretne utes, vedouci k plazi Navagio...
U příspěvku:Odvrácená strana
ziravina (Občasný) - 25.10.2005 > majitka> nemyslis svoji poznamku vazne - ze ne?
U příspěvku:Odvrácená strana
ziravina (Občasný) - 25.10.2005 > mamirka> Je to focene na ostrove Zakynthos (Recko). Na druhe strane je plaz NAVAGIO (nekdy ji sem take dam). Vodni kolo je zpusobene vapencovym kalem a proudenim more ...
U příspěvku:Zoo II.
ziravina (Občasný) - 10.5.2005 > fotit v terarku je dost husty - smekam
U příspěvku:Surikata...
ziravina (Občasný) - 10.5.2005 > Bellis> žádná retuš - pouze ořez - je to ze Dvora Králové a tam takhle myslí na cvakálky ...(mají tam super pozadí ve voliérách, nejen u surikat...)
U příspěvku:Svatba II.
ziravina (Občasný) - 3.5.2005 > Má to dobrou atmosféru...

Jinak ty fotky od "profičky" se mi moc nelíbí, ty tvoje mají takovou zvlaštní "jiskru". To jsem se zase rozvášnil...
U příspěvku:ještěr
ziravina (Občasný) - 22.4.2005 > škoda že se tam nevešel ten mírně zahnutý ocas ...
U příspěvku:Skáču, letím....
ziravina (Občasný) - 22.4.2005 > krása ...
U příspěvku:čekání na ticho
ziravina (Občasný) - 22.4.2005 > že by měl(a) ploutve?
U příspěvku:Sou toto dosti poetická prsa? ;)
ziravina (Občasný) - 22.4.2005 > čaro> Myslím, že vyfotit "pánský akt" je o dost náročnější disciplína - tedy aby to za něco stálo...
Ale v tomto případě to nemá chybu ...
U příspěvku:666
ziravina (Občasný) - 18.4.2005 > zombux> díky za info, myslel jsem si to (že to tak nějak bude...). Možná by to mohl být námět pro tvůrce webu ...
U příspěvku:houslista
ziravina (Občasný) - 14.4.2005 > to musela byt ohniskova vzdalenost ...
U příspěvku:666
ziravina (Občasný) - 14.4.2005 > zombux> Pozadí se mi jeste nepodarilo sem dat.(poradis?). Co sse tyce copyrightu - mas pravdu, pretap jsem to ...
U příspěvku:RTW
ziravina (Občasný) - 13.4.2005 > netinka> Ano myslim ze je to foto "Dvouhlavec" (mama a dcerka)
U příspěvku:RTW
ziravina (Občasný) - 10.4.2005 > netinka> Je to Nera. Není smutná, jen kouká co dělá její matka a před tou má respekt. 14.dubna jí bude 6 let, matka Brita je o 2 roky starší ...
U příspěvku:Květina
ziravina (Občasný) - 8.4.2005 > neuškodila by větší hloubka ostrosti a take stativ ...
U příspěvku:.: TONDA ČERT :.
ziravina (Občasný) - 15.12.2004 > Je to pan umělec - možná že za 50-100 let se jeho obrazy budou prodávat za velký prachy - možná bych si měl nějaké jeho dílko zakoupit ...
U příspěvku:Nataša
ziravina (Občasný) - 15.12.2004 > -rae> Je to momentka - Nataša odpočívala po protančených 2 hodinách. Sedla si šikovně pod zelený reflektor. Stáhl jsem blesk na minimum a cvakl...(takže bez filtru ...)
U příspěvku:..Přehrada...
ziravina (Občasný) - 3.12.2004 > Myslim, že s použitím elektronických pomůcek se tvůrce posune o jednu až dvě kategorie dál. Můj názor je takový, že je důležité vyjádřit se, tedy transformovat své představy na papír či monitor. Jakou k tomu použije technologii je přece jedno...
Ano jsou lidé, kteří nenechají dopustit na staré postupy (dodnes některé věci fotím klasikou). Dnešní doba je ale hrozně uspěchaná. Osobně chci výsledek hned a ne po 20-ti letech experimentování...
U příspěvku:Reklama
ziravina (Občasný) - 3.12.2004 > Reklama pro letadla? Nebo pro druhé patro?
U příspěvku:z kruhu
ziravina (Občasný) - 3.12.2004 > Líbí moc - vypadá to jako kdyby jsi to kreslina na hodině geometrie, prostě jen tak. A zároveň to na mne působí velmi realisticky...
U příspěvku:NN00100
ziravina (Občasný) - 2.12.2004 > Trochu mi tam vadí ten kůl. Kdyby tam nebyl, mělo by to možná větší hloubku...
U příspěvku:MP
ziravina (Občasný) - 7.11.2004 > MPosp> máš pravdu - dvě světla tam jsou - zářivka horní - osvětlení v místnosti - boční přirozené světlo přes velké okno - narážku na inspiraci jsem nepochopil. Rozostření byl tak trochu úmysl...
U příspěvku:kukuč pro drfausta :o)
ziravina (Občasný) - 5.11.2004 > Tahle se mi líbí ...
U příspěvku:The Wind
ziravina (Občasný) - 4.11.2004 > Nelíbí se mi to prázdné místo vlevo. Kdyby koukala asi přím, tak bych to bral takhle do středu. Pamatuji si, že jsi mi jednou vytýkal, že prostor má být tam kam se někdo kouká a ne obráceně. Dokonce jsem to stáhl a ořízl, prohlédl - zdá se, že to vypadalo lépe. Pozornost se více soustředila na oči ...Ale pravidla jsou od toho, aby se porušovala. Je to jen můj názor ...(možná že jsem nepochopil záměr...)
U příspěvku:Opuštěná.....
ziravina (Občasný) - 1.11.2004 > škoda těch mázlejch stomků, nebo co to je. take mi moc nesedí náklon a umístění lavičky ...
U příspěvku:Temnou uličkou
ziravina (Občasný) - 1.11.2004 > Ta pravá polovina by tam vůbec nemusela být ...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter