Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Křižák z dnešního rána
JBart (Občasný) - 24.9.2006 > Karhaj(Sinner)> 

fpoho :-) Rad si vyslechnu :-)

Nejsem fotograf a ani  si na nej nechci hrat. Tento se vlastne jen priplet pri foceni do alba domacich mazlicku. Foto jsem kvuli totemu (restrikce kvuli velikosti) upravil ve phtoshopu > rozmery/komprese.

Nevim nic o tom co a jak vyfotit. Pouze se mi zalibil. That's all folks ;-)

U příspěvku:JBartis bäck
JBart (Občasný) - 13.8.2005 > seth> 

Stary Poser 3.0

...vice nezvladame (Ja a PeCko :-)

U příspěvku:..k.j.k.
JBart (Občasný) - 8.8.2005 > No... dlouho jsem tu nebyl... Toono vyspiva...   Libi :-D
U příspěvku:.....
JBart (Občasný) - 8.8.2005 > iKerim> presne!
U příspěvku:zelená uklidňuje
JBart (Občasný) - 22.6.2005 > Neda>  Spravne
U příspěvku:Poslové
JBart (Občasný) - 28.1.2005 >

Hoj podle mého gusta!!! Nemá chybu... [poněkud zprofanovaná věta]

::.. ačkoliv jednu výhradu bych měl... Já raději temnější... ocelovější.... chladnější barvičky...

 

Ale jinak.... chtěl bych to mít doma

U příspěvku:smutný život v chemickém městě
JBart (Občasný) - 28.1.2005 >
U příspěvku:..t.p.p.2.
JBart (Občasný) - 19.1.2005 > To není tak zlý (v porovnání se zbytkem tvé tvorby)
U příspěvku:Teardrop from shadows
JBart (Občasný) - 11.1.2005 > toono> Proč mě to nepřeqapuje?!  
BTW: Modrý rozpláclý brejle bývaly lepší.
U příspěvku:..piis.
JBart (Občasný) - 10.1.2005 > ... nemělo tam být v názvu spíš "..piss." ???
U příspěvku:Teardrop from shadows
JBart (Občasný) - 29.12.2004 > wiktorie> Smutné... to ano.
Vždyť já to ale jinak ani neumím.
U příspěvku:..t.n.p..
JBart (Občasný) - 6.1.2004 > Mě se to docela líbí...
U příspěvku:Také žijí
JBart (Občasný) - 11.12.2003 > Yes..... Více šedé... zkrátka tmavší a je z toho počin Davida Finchera!
U příspěvku:..n.t.p..
JBart (Občasný) - 6.12.2003 >

Sakra... Tak o čem to tady je??? Mám pocit (téměř už jistotu) že se pomalu ale jistě všechno zvrhává na tomhle serveru do "někam"! Ačkoliv jsme si s Toonem taky několikrát vjeli do vlasů, tak teď nevím nevím... Nechci teď vůbec hodnotit jeho dílo, ale spíš mi jde teď o to, co tady Vy všichni vlastně hodnotíte??? Toona nebo jeho dílo? Většinou mám pocit že je to kritika Toonovy namyšlenosti a egoismu schovaná za jakousi kritiku jeho díla! A není to jenom tady u toho příspěvku! Podobný jako u K. Šedivé a u fotografie tý pomády! Taky všichni krafali o tom jestli ten na obrázku je tříprocentní a ne o tom jestli ta fotka má něco do sebe... Myslím že by se všichni měli příště až budou klepat na link s toonovým nickem zamyslet nad tím jestli chtějí vidět Toonovu práci, nebo se do něj navážet. To že jsi Toono opravdu poněkud egoista... bezmezně přesvědčený o dokonalosti tvých děl ti nikdo vzít nemůže. A pro všechny ostatní: Proč jednodušete nenapíšete "nelíbí se mi to a to..." místo toho abyste vypočítávali kolik takových byste zvládli za jak dlouho...

 

Pokud jsem se někoho dotknul... tak promiňte...

Chtěl jsem.

 

PS: Nelíbí se mi to.

U příspěvku:Hořkost
JBart (Občasný) - 27.11.2003 > Emmet_RAY> Dík. Já nejsem básník. Nikdy jsem nebyl a nikdy taky už nebudu.
U příspěvku:Hořkost
JBart (Občasný) - 26.11.2003 > Tak to je dobře. V tom případě jsem skutečně vyjádřil svou náladu.
U příspěvku:.: choice :.
JBart (Občasný) - 20.11.2003 > Mishka> KUa ...  Ja to na ty my bedne proste nevidim :-(((((
U příspěvku:.: Vakuovaná bolest :.
JBart (Občasný) - 12.11.2003 > Petr Vaněk> 

 COŽE???

On někdo něco takového napsal?! Saaaaaaaakra  Ja na poezii příliš nejsem. U mě to začíná poštovní schránkou a končí lvím mlácením do mříží, tedy vesměs povinná biflovačka ze základky... Nu což. Je třeba se vzdělávat. Každopádně ... nebudou květiny v písních ani ve znameních ... to je ... to je ono!!! Pája Hergot = můj člověk

U příspěvku:Korunka
JBart (Občasný) - 11.11.2003 > Cedrik> 

Myslim že by to prave tak prislo o ty barvy ;-)

 

[ Libi ]

U příspěvku:..t.p.b.u..
JBart (Občasný) - 10.11.2003 > Igracek> 
U příspěvku:kluk
JBart (Občasný) - 10.11.2003 >

Zajimave. Má trošku rozmáznutou ruku. neva. Stejně nemám rád podobné týpky ;-)

:: slušelo by k titulku připsan /žena :-)))

 

U příspěvku:..dukaz, ze toono je modra krew mezi grafiky..
JBart (Občasný) - 10.11.2003 >

 

Myslím že dokazování modré krve je potřeba pouze v případě, že jsou pochyby. Tím spíš by ses měl zamyslet nad tím proč pochyby jsou. Nutnost dokazovat modrou krev patřila k doméně méněcených a nevýznamných. Nad tím by ses měl zamyslet. Zřejmě máš ale potřebu si stále něco dokazovat. Podobnými "díly" však dokážeš pouze něco SÁM SOBĚ. Dokážeš si jaký jsi bourák když dokážeš napadnout Mishku či kohokoliv jiného. Pro tvoji informaci každý tady umí něco. Ty umíš jenom rýt do ostatních.

Přemýšlím nad tím co se rozhodneš dokázat nám příště.
Nebude to tvé IQ? Nebudeš ho dokazovat oscanovanou jízdenkou z metra?

2 body za spotřebovanou elektrickou energii,

JBart

U příspěvku:.: přeživší :.
JBart (Občasný) - 8.11.2003 > rell> 

No chlape, vzdycky me potesis :-) Dekuji za decko! (pro ty co se zhrozili pisu BEZ diakritiky, takze to znamena DECKO jako pismenko de, ne jako DECKO - male dite :-) Vzhledem k tomu ze u meho nicku je "muz" tak by to zrejme nebylo ani mozne...

 

Jsem se pekne rozkecal... Zkratka Relle ...dik. Mam schovanych jeste par dilek, ktere se ti dost mozna budou libit a Mishka kvuli nim napise referat ;-) Ze, Mishko?!

U příspěvku:Once upon a time...
JBart (Občasný) - 6.11.2003 > Mishka> 

Jen tak dal. Vážně.

Ještě dvakrát - třkrát a nechám si prosadit u vkládání příspěvku checkbox "Autor stojí o hlubší hodnocení od Mishky"

U příspěvku:.: přeživší :.
JBart (Občasný) - 6.11.2003 > Mishka> 

Uff.... normalne mi bylo horko kdyz jsem to čet!

 

Pokud si myslíš že bych něco nezvlád... proč se sakra omlouváš??? Copak jsi na totemu viděla něco ode mě s kůží? Neviděla. Takže máš 100% pravo si myslet, že bych to nezvlád. A dost možná bych to nezvlád. Možná by to nezvlád můj Celeron. Možná moje matka, protože při tom moc hulim a ona pořád větrá... kdo ví. Ad body a déčka... ano je to libido. Chrochtám blahem, když udělám něco co se ostatním líbí.

Nemám potřebu před tebou obhajovat svá díla. (hehe :-D To zní cool :: "díla" :-D) Ale rád si poslechnu tvůj názor.

PS: pokud máš pocit, že si z toho / tebe / čehokoliv dělám legraci a dobrej den, není to proto, že bych tě nebral vážně, ale proto abych se nestyděl tolik :-))))

Ad sterilita:

Mám rád sterilní prostředí. Nemám rád sterilního Toona.

Už nikdy mě nesrovnávej s modrou dutou.. OKi?

 

Ad Long life...: "Nebuď sprostá!" ;-)

U příspěvku:.: čekání na zkázu :.
JBart (Občasný) - 6.11.2003 > MorbidAngel> Cože cože? Rakovina kože???
U příspěvku:.: Vakuovaná bolest :.
JBart (Občasný) - 6.11.2003 > g_morr>  PornoShopsky salat? To zni sqele... A bud v klidku. Ja o tom taky vim kulovy.
U příspěvku:.: přeživší :.
JBart (Občasný) - 6.11.2003 > Mishka> 

Já mám na stěně dárkem tři rozmáznutý komáry. Na tapetovým papíře

..ne, teď vážne. Píšeš:" Pro mě je to jen holá kostra, na kterou by se mělo nabalovat maso a kůže."

No a  to je právě něco co já nechci. Nechci mít maso a kůži. Ne a ne a ne. Tak maximálně na stehýnku grilovaného kuřátka. Co se týká dolaďování, tak v tom máš pravdu... i když ne úplně. Já se snažím víc o to, jaký pocit z obrázku mám, než jak vypadá. Jasně, je to divnej přístup, ale já tvořím abych něco ventiloval. Nesnažím se být sběračem bodů a déček. Prostě dělám co mě baví. Často lidi baví právě to co (ještě) neumí. Každopádně Lopolo je King a nedivím se, že na jeho stránkách nacházíš to co hledáš. Já ale nejsem profík.

U příspěvku:.: čekání na zkázu :.
JBart (Občasný) - 5.11.2003 > Luk Malér> Coooool... Ma slusne depresivni zpracovani   
U příspěvku:.: přeživší :.
JBart (Občasný) - 5.11.2003 > toono> 

Od duté modré  nelze čekat nic jiného.

U příspěvku:.: čekání na zkázu :.
JBart (Občasný) - 5.11.2003 > Luk Malér> 

 No... Děkuji. Určitě je to pochvala :-)

Já totiž neznám ani jedno dílo těch dvou.  Ostuda?

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter