Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ti, co šlapou za čáry
g morr (Občasný) - 6.7.2015 >
U příspěvku:Horizont
g morr (Občasný) - 6.7.2015 > Inu, proč si nezamečet, jen tak, do ruky, aby to nikdo neslyšel.
U příspěvku:Vlasy
g morr (Občasný) - 6.7.2015 > Nonsens by nemusela být nutně blbost.
U příspěvku:dnešní
g morr (Občasný) - 9.4.2015 > Jen jsem si běěžel pro něco do archivu – a vidím, že tu máš nové věci, tož jsem se musel přihlásit, abych tě pozdravil! Ahoj!
U příspěvku:Etuda pro pikolu a pemikan
g morr (Občasný) - 8.2.2011 > Mbonita> Botanička? Kdysi jsem dělal jeden text "na motivy". Třeba by tě pobavil: http://www.atemporevue.cz/?go=basne&det=080715_pleska_polivka&show=1

Konec reklamního sdělení.
U příspěvku:Grál
g morr (Občasný) - 24.1.2011 > dr. Wojtek> Blbost, doktore. A šetřete uvozovkama, ještě by si někdo mohl myslet, že citujete, nedejpámbu z Písma.
U příspěvku:Zvraty
g morr (Občasný) - 2.10.2010 >
U příspěvku:Na faře 6*50/70
g morr (Občasný) - 29.7.2010 > farský kuchařky?
U příspěvku:Vysoké boty
g morr (Občasný) - 14.7.2010 > Zajímavé. Vlastně se toho za těch asi osm let, cos tu nebyl, nic moc nestalo. Furt stejnej matroš, je tu sice trocha snahy o jinou organizaci materiálu... ale pořád je to jen jakási veršovánka.
U příspěvku:tak nějak
g morr (Občasný) - 13.7.2010 > Mrkni v barvě tůně. To je krásné. Všechen ten úvod k tomu je ke škrtnutí ovšem.
U příspěvku:Z tajného deníku Karla Maxmiliána Chotka, hraběte z Chotkova, Vojnína /a na Veltrusech/
g morr (Občasný) - 13.7.2010 > hloupy ivan> Nejsem ostatek, ale spíš už žiju jinde :) Tak tady jedna z mojí sbírky vykopávek (je věru rozsáhlá) za odměnu, snad se bude líbit: http://www.totem.cz/enda1.php?a=69925; za odměnu proto, že jsem tohle kdysi velmi obdivoval -- a přece to neměl uložené ve vykopávkách, teď jsem to napravil...
U příspěvku:Z tajného deníku Karla Maxmiliána Chotka, hraběte z Chotkova, Vojnína /a na Veltrusech/
g morr (Občasný) - 13.7.2010 > hloupy ivan> Dobrá archeologie :)
U příspěvku:Chráněná
g morr (Občasný) - 12.7.2010 > ČertíkB> Lilium martagon, zlatohlávek.
U příspěvku:Měsíční řeka
g morr (Občasný) - 30.6.2010 > anae> Manýra je dobová, patří k tomu. Ale rozumím. Sinatrova verze je asi slavnější. Ale nejslavnější je přece ze Snídaně u Tiff.
U příspěvku:Měsíční řeka
g morr (Občasný) - 30.6.2010 > g morr> V tomhle http://www.youtube.com/watch?v=flm4xcOyiCo jsem myslel podání.
U příspěvku:Měsíční řeka
g morr (Občasný) - 30.6.2010 > Tuhle písničku mám hodně rád, třeba v tomhle podání. Když se nějak (horko těžko) přenesu přes to, že originál se rejmuje a že se dá zpívat, tak se mi to zdá především proti originálu děsně neúsporné. Originál je přes svůj patos prostinkej, tohle je strašně moc hmoty... a vespod rozmačkaná Hepburnová.

Ale zajímavý pokus, vlastně nejvíc právě proto, že přeložit to snad ani nejde.
U příspěvku:kyt
g morr (Občasný) - 23.6.2010 > To vypadá na na první pohled na PRS. Dobrý kytary.
U příspěvku:pes
g morr (Občasný) - 23.6.2010 > ano, krásné zvíře
U příspěvku:Čtveřice
g morr (Občasný) - 23.6.2010 > krása
U příspěvku:Kachní dovádění
g morr (Občasný) - 23.6.2010 > Kachny.
U příspěvku:Pokusy
g morr (Občasný) - 23.6.2010 >
U příspěvku:snivá poezie "u zavřených očí"
g morr (Občasný) - 28.5.2010 > Li-duše> Myslíš, že bych jí mohl něco udělat? Nebo máš pocit, že je tu proti tobě nějaké spiknutí? Kdy tě prosímtě, s výjimkou mé maličkosti, někdo hodnotil záporně? Kolix dostala za minulý měsíc horších obodování než čtyři, co -- kolik horších než pět?
U příspěvku:mezi hroby
g morr (Občasný) - 28.5.2010 > Li-duše> To je vcelku rozumný příštup :))
U příspěvku:ráno u rybníka
g morr (Občasný) - 27.5.2010 > Janahe> Proštuduju si ji, po tom článku mě to zajímá. Zneklidňující pokřivení čehosi, co má člověk zažrané tak hluboko, že je to jeho součástí. Zakřivení zneklidňující jako tady břehy, myslím, že kvůli nim má ten obrázek takovou podivnou dynamiku ;)
U příspěvku:mezi hroby
g morr (Občasný) - 27.5.2010 > whispermoonlite> Lze odhalit, co dělá hrnčíř špatně nebo nešikovně. Lze se bavit o nedostatcích jedné misky i o tom, že týž špatný pohyb dělá při kroužení každé misky. Něco se dá povědět, něco ne, ledaco se dá předvést a často je to rychlejší i užitečnější.

A můžeš taky tutéž (a přece nikdy ne tutéž) misku vyrobit sám. A můžeš, dokud není vysušená nebo vypálená, ledacos na té původní vyspravit. Nebo ji můžeš zmačkat, zpracovat hlínu a začít znovu.

Možná to vulgarizuju příliš, ale už to dokončím: Pokud nemám zvláštní důvod, moc se do toho nepletu a jdu spíš rovnou někam, kde dělají nádobí, ze kterého se nepocintám.
U příspěvku:mezi hroby
g morr (Občasný) - 27.5.2010 > whispermoonlite> Jen tím zdůrazňuju, že tenhle text se nevymyká z ostatních Lídiných textů, které jsem tu četl. A myslím, že jich bylo dost, abych si nějaké to abstrahování mohl dovolit. Chtěl jsem tím jaksi podtrhnout, že nejde o nějaká "konkrétní místa", která by "mohla jít opravit". To je celé.
U příspěvku:ráno u rybníka
g morr (Občasný) - 27.5.2010 > Janahe> Teď jsem četl článek v Respektu o výstavě v Rudolfinu. Tři fotografové krajináři. A návaznost na jisté stereotypy v malířství-krajinářství. Poučné. Píše se tam o tom, že jsme si navykli krajinu zobrazovat nějak a že v nás ten stereotyp je hluboce zažranej. Jedna fotografka z těch tří prý dělá digitální fotky á la malířksá krajinka. Exploatuje ty vyzkoušený kompozice, barvy atd. Akorát, že je to samozřejmě ještě ralističtější... ve výsledku "skutečnější než skutečnost". Obávám se, že na webu Respektu to není, hodil jsem sem ale odkaz na článek o téže výstavě z ihned.cz.

V tom Respektu to začíná velice působivě tím, že v Číne se začaly fotky krajinek dělat o sto let později než tady. A že kdekdo cvaká jak o život. A že je tam miliony všelijakých scenérií, ale všichni fotografové se houfně hnali do jediné provincie. Poněvadž tam prý se dají nejlíp udělat fotky s jezerem a pokroucenou borovicí po straně. Tedy krajinka, jak ji kluci po staletí čmárali tuší...

Myslím, že to má všecko s touhle fotkou a jejím čtením cosi společného.
U příspěvku:ráno u rybníka
g morr (Občasný) - 27.5.2010 > Připomnělo mi to obrázek, který jsem viděl u článku o jedné výstavě, která je teď v Rudolfinu. Jeden článek o ní jsem našel tady: http://kultura.idnes.cz/fotograficka-dvojita-fantazie-je-pritazliva-a-ma-utesne-finale-p7f-/vytvarneum.asp?c=A100430_223450_vytvarneum_ob ale libil se mi víc jiný v Respektu.
U příspěvku:mezi hroby
g morr (Občasný) - 27.5.2010 > whispermoonlite> Styl. A nikoli básně, ale autorky. Sám ostatně pojmenováváš některé jeho typické rysy.

Toto je takový napůlnaivismus. Ale na brut je to pro mě málo brytální.
U příspěvku:mezi hroby
g morr (Občasný) - 25.5.2010 > whispermoonlite> Rozumím, prakticky k tomu nemám co dodat. Vlastně jsem rozuměl už před tím, otázka byla spíš řečnická.

Ani pro mne není vypečenost nějakou zárukou kvality nebo podmínkou sine qua non atd.

Ale nedokážu být tak velkorysý, abych se tady k tomu TO dostal přes hradbu špatné artikulace. Nejsem s TO.
U příspěvku:mezi hroby
g morr (Občasný) - 25.5.2010 > Li-duše> Vlastně jen velmi nerad.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter