Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:totemová
Černobýl (Občasný) - 17.3.2005 > Sakra, vždyť to ani rytmicky neštymuje ! Naty, máš na víc ! Neboduji.
U příspěvku:pranostika 4
Černobýl (Občasný) - 15.3.2005 > Převozník se nemusí vůbec nikam stěhovat, protože na hladině řeky se žádná závěj neudrží. Takže:

Na svatou Idu závěje,
blázen převozník,
který se stěhuje.
U příspěvku:polozima
Černobýl (Občasný) - 13.2.2005 > Kdes to sebrala ? To jsi napsala ? A sama ? Víš, ono je to docela pjekný !
U příspěvku:Vlásky moje
Černobýl (Občasný) - 13.2.2005 > Taky bych potřeboval k holiči - vousy dlouhé až pod pás... volající pásovce i podpásovce.
U příspěvku:Stenografka
Černobýl (Občasný) - 10.2.2005 > Stehnografka...;o))
U příspěvku:Nepřítel ?
Černobýl (Občasný) - 8.2.2005 > Zemdlení ducha ze vzdálené válečné vřavy.
U příspěvku:Lord Conrad ve slepičí farmě
Černobýl (Občasný) - 8.2.2005 > Nechtějí, samozřejmě. Raději se nechají zaříznout, ale vejce vám nesnesou. Slepice zdaleka nejsou tak tvrdohlavé.
U příspěvku:Dietní
Černobýl (Občasný) - 8.2.2005 > Montrealer> Nepleť si mě s elektrárnou, já jsem odjakživa Pelyněk Černobýl (Artemisia vulgaris) a jsem tedy i ve vybraných slovech. Mimo jiné jsem taky hvězda (zvaná pelyněk). Taxe mírni ve výrazech a pořiď si náučný slovník.
U příspěvku:Dietní
Černobýl (Občasný) - 7.2.2005 > Tak co jsi vlastně ochutnával, Kanaďane ? Štafli nebo vafli. Jenže štafle nemá hodně proteinů, je taková - jaksi dřevěná.
U příspěvku:.: 2 :.
Černobýl (Občasný) - 29.12.2004 > Je na vážkách, která vážka bude sedět nahoře !
U příspěvku:Konec cesty
Černobýl (Občasný) - 13.5.2004 > Bezvěrec je pěknej a Reformovanej baptista taky... tak nevim...
U příspěvku:Řekněte mi, jak vypadám
Černobýl (Občasný) - 10.2.2004 > Strážce_majáku> Aby byl vy, [ne]mladí, ten vyřičník pořádně vidět ! Jinak totiž splívá s textem a musím si brát bríle !
U příspěvku:Vyznání
Černobýl (Občasný) - 10.2.2004 > Nič něvidím... vysoký kostrast... ajajaj, naozaj !
U příspěvku:Něobyknovjénnoje predložénije
Černobýl (Občasný) - 9.2.2004 > Žádný velký zájem, což ? To bude možná tím, že lidé nemají rádi jazyky okupantů - a přitom sami sobě nevidí na špičku nosu. Jazyk sám o sobě přece za nic nemůže !

Okupanty jsme (přímo u nás) měli dvoje: Němce a Rusy. Nyní je celosvětově v obrovské módě učit se další jazyk okupantů: Angličtinu ! Ptáte se, co vlastně Angláni okupovali ? Přece celé USA, kde vyvraždili všechno původní obyvatelstvo. Když někdo dostal nápad zřídit pro Indiány rezervace, bylo už pozdě. Zákon hrdla láhve říká, že pokud počet nositelů určité kultury klesne pod jistou minimální mez, kultura postupně zanikne. Přesně tohle se stalo v USA. Indiáni se dali na pití...

V Austrálii se vlastně stalo totéž. Počet domorodých Australců už klesl pod minimum, kdy je možno původní kulturu ještě zachránit.

Vlastně všechny evropské jazyky takzvaných velkých národů jsou jazyky okupantů. Francouzština i Španělština, možná i Italština (Mussolini) a zaručeně Latina. Ale jazyky za to samy o sobě v žádném případě nemohou. To už mnohem spíš vládcové těchto národův.

Ad Turecký hajzly: Prý jsou běžné v Japonsku v místech nepřístupných cizincům. Ó, jaká to úleva, když se člověk vyprázdní.

Ad Azbukistán: zkus to ještě v Absurdistánu...
U příspěvku:Ranní vstávání v paneláku
Černobýl (Občasný) - 4.2.2004 > Vidiš, že to jde, když do tebe člověk trochu kopne ! Dám ti 4 body, ale doporučení ne. Zatím. Zkusím si to zazpívat...
U příspěvku:Ranní vstávání v paneláku
Černobýl (Občasný) - 4.2.2004 > Prvni sloka je nedodělek, druhá je vtipná. Podniků s názvem Výtahy je jen v Praze asi 20 a ty myslíš ten starej, už dávno neexistující komunistickej velkopodnik. Tenhle verš předělej, jinak ti víc než 3 body nedám !
U příspěvku:Povzdech
Černobýl (Občasný) - 25.1.2004 > Umíš toho skutečně hodně. Já taky znám každej kus omítky, každej roh, každej zapadlej kout. Buď lezu po čtyřech (zbylé čtyři odpočívají) nebo lezu po zdi. Jsem totiž pavouk - obávaná Černá vdova (Latrodectus mactans). Běda tomu, koho latrodektnu...
U příspěvku:Máte rádi sex ?
Černobýl (Občasný) - 24.1.2004 > Madam Šábková se ve skutečnosti jmenuje trochu jinak... měl jsi strach, viď ! To ostatní je průměr. Odposlech u Buzkové taky ujde, ale trochu tam paroduješ Yfču. Ještě tak nejvíc se ti povedl Grebeníček a jeho KSČM-bordely. Nu což - 5 bodů za Vykřičené domy pod patronátem KSČM.
U příspěvku:Byllboard
Černobýl (Občasný) - 3.12.2003 > Naty> Díky. Dávat to mezi vtipy se mně moc nechtělo, tak jsem to v duchu (Svatém ?) prohlásil za poezii, jelikož se to malilinko rýmuje. A ještě ta úmyslná hrubka v titulku - no není to drzost ?
Jeskyně Na Pomezí je v Jeseníkách, ale nikdy jsem v té díře nebyl.
U příspěvku:Nemocný manžel
Černobýl (Občasný) - 7.11.2003 > To je takzvanej kameňák. Někomu se to holt nelíbí, ale některý v sobě něco mají. Absurditu.

Jako ti policajti, co najdou mrtvolu před kinem.
"Hele, píše se správně kino nebo kyno ?"
"Nemůžu sloužit. Taky nevím."
"Tak se tady na to vybodni a odvezeme tu mrtvolu před nádraží."
U příspěvku:drobečky z vlakových kupat...
Černobýl (Občasný) - 7.11.2003 > Montrealer> Děláš z toho pěknou kovbojku, kámo. Dávám 4 body. Rozdělte se o ně, ale demokraticky.
A vůbec, když se mlíko srazilo (byť s mopedem), tak je to jednou sražený mlíko a ne žádnej tvaroh ! Kapišto ?
U příspěvku:Idylické iluze intrikánky Ireny
Černobýl (Občasný) - 7.11.2003 > Jó, informační inseminace, to je něco ! To by se nám krávy množily, že bychom je ani nestačili porážet kvůli BSE !
U příspěvku:Jak si muži vyměňují manželky
Černobýl (Občasný) - 7.11.2003 > Takže po všech peripetiích zbyla jedna nadbytečná ženská a brácha se jí ujal - tedy pokud sis to všechno nevymyslel... ale ono je to vlastně jedno.
U příspěvku:Dušičková - tak trošku
Černobýl (Občasný) - 7.11.2003 > Bez ohledu na různé diskuse kolem (a nekolem) se to dobře čte a nemám pocit, že by autorka něco předstírala.
U příspěvku:Z deňýčku týraného rodiče III.
Černobýl (Občasný) - 25.10.2003 > H-H> Předtím však potkan musel vylézt po hladké zdi k vypínači, aby si rozsvítil a tím aby viděl, co to vlastně žvejká. Za takovýho potkana s IQ kolem 150 by Česká akademie věd mohla dostat Nobelovku. Nebo by ji měl dostat ten potkan, protože by si ji zasloužil víc.
U příspěvku:Vyndej prsten
Černobýl (Občasný) - 25.10.2003 > Rawen> To by mohlo bejt tím, že mně tohle ještě žádná neřekla. Já jsem se vždycky pokoušel ji přemlouvat a oblbovat. Někdy to zabralo...
U příspěvku:Aktuálně...
Černobýl (Občasný) - 4.10.2003 > No tohle !
U příspěvku:Je v tom háček... 2
Černobýl (Občasný) - 4.10.2003 > Tenhle pokus se mi zdá ještě lepší než ten první -:)))
U příspěvku:Chudák chlap před rozvodem
Černobýl (Občasný) - 4.10.2003 > Takové uhozeně milé o:)))
U příspěvku:O psychiatrech
Černobýl (Občasný) - 2.10.2003 > Některý dušezpytci jsou z toho trochu šáhlí, to je jasný. Nemoc z povolání. o:)
U příspěvku:Trampské anekdoty
Černobýl (Občasný) - 2.10.2003 > Unge: Ta pistole byla z hračkářství. To jsem jim samozřejmě neřekl...

Ostatním: Díky za zájem.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter