Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tancici Kachna
berusia (Občasný) - 15.6.2016 > P.V.Ctihodný> aha... njn, nenapsala jsem hacky a carky, ano...
U příspěvku:Tancici Kachna
berusia (Občasný) - 14.6.2016 > P.V.Ctihodný> No vzdyt je... Nechapu
U příspěvku:Tancici Kachna
berusia (Občasný) - 14.6.2016 > P.V.Ctihodný> No vzdyt je... Nechapu
U příspěvku:RAPTOR
berusia (Občasný) - 18.4.2016 > Ty oci jsou desivy. :) Vubec cely je to desivy, parada
U příspěvku:Bříza
berusia (Občasný) - 11.4.2015 > ahoj, kdyby mel nekdo chut se podivat na moje rucne zvetsene fotky, prave mam vystavu. Vice info tu: http://www.adrianacahova.com/cs/art/prave-ted!!!---cahozenky-v-galerii-analogue-9.4.-30.4./21
U příspěvku:ze skicáře
berusia (Občasný) - 5.11.2014 >
U příspěvku:Úplněk
berusia (Občasný) - 6.1.2014 > čtenář> tohle je konkretne, myslim, fomabrom
U příspěvku:Úplněk
berusia (Občasný) - 6.1.2014 > JaroslavR> To neni filtr, je to rucne zvetsovany lith print a pak scan, bez uprav.
U příspěvku:Úplněk
berusia (Občasný) - 6.1.2014 > JaroslavR> To neni filtr, je to rucne zvetsovany lith print a pak scan, bez uprav.
U příspěvku:marionettes
berusia (Občasný) - 26.11.2013 > super, moc se mi to libi!
U příspěvku:demence
berusia (Občasný) - 1.11.2013 >
U příspěvku:Tichost hromu
berusia (Občasný) - 1.11.2013 > čtenář> že by to byl záměr? Nebo to vypadá, že jsem chtěla nafotit čistě positiviní fotku a jaksi to nevyšlo? ...
U příspěvku:Tichost hromu
berusia (Občasný) - 31.10.2013 > Mam potrebu hajit modelku... cili tady jeji jine dve fotky, abyste prestali psat, ze je skareda :)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=165277806821177&set=a.165271796821778.39638.164548640227427&type=3&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=164590940223197&set=a.164549163560708.39370.164548640227427&type=3&theater
U příspěvku:Tichost hromu
berusia (Občasný) - 31.10.2013 > ps//T> Ja tedy na svem eizu zadne prepalene rameno nevidim... nebude to monitorem?
U příspěvku:Cibule
berusia (Občasný) - 8.2.2013 > čtenář> .... to je klasicka cernobila fotka delana v komore... tam se plet moc retusovat neda, vime? Ale mezi nami... i kdyby se dala, ja nemam rada gumove modelky, ja mam rada prirozenou plet. A jeste postranni info - s modelkou spolupracuju uz asi 6 let... a stale se k sobe vracime. Asi to bude tim, ze mam rada jeji vnitrek a vnejsek a ona moji praci... zatim me mlatit nechtela a kolem sebe taky bezne nemlati.

U příspěvku:Cibule
berusia (Občasný) - 4.2.2013 > Mima> Te jakobycerveny nos je stin... kdyz se podivas na zvytek fotky, tak uvidis, ze to neni jednolity svetlo,a le ma v sobe prouzky. Ale onot o je koneckoncu jedno, co to je. Jen bych nerada, aby se o mne tradovalo, ze mucim sve modelky. :)
U příspěvku:Alfonsa
berusia (Občasný) - 3.2.2013 > borekdog> To nechapu... jak jsem osidila portret?
U příspěvku:...
berusia (Občasný) - 15.10.2012 > a to tu mame zase jednu lahudku :)
U příspěvku:terrific silence
berusia (Občasný) - 12.10.2012 > Mnam
U příspěvku:Podzim
berusia (Občasný) - 20.9.2012 > Zazo> Ned jsem ji sama licila, jsem si uplne jista, ze umele rasy nema, namalovane oboci taky ne. Ta narazka na jeji vnitni osobnost s emi vubec nelibi...
U příspěvku:Madame
berusia (Občasný) - 11.9.2012 > Mima> :) diky za nazor... ja myslim, ze je dobre, ze zamer se da jen hadat.. tucnaky mam rada a muze taky, i kdyz je v tehle fotce nevidim, ale v tom je ta krasa.... kazdy vidime neco jineho.
U příspěvku:Pod hladinou
berusia (Občasný) - 16.8.2012 > Moc libi
U příspěvku:Svědomí
berusia (Občasný) - 16.8.2012 > Vyborna vec, moc s emi to libi, ma to presah
U příspěvku:Starosti
berusia (Občasný) - 6.7.2012 > cvakal> Cvakal: Vida, ja bych zrovna tuhle svoji fotku za az tak jednoduchou nepovazovala... nicmene v zasade se rada ridim pravidlem, ze v jednoduchosti je krasa... Znamena to, ze jsem jednoducha tedy?
U příspěvku:Řecko 2012
berusia (Občasný) - 12.3.2012 > za co? Za tu situaci v Recku?
U příspěvku:Noční Hlídka
berusia (Občasný) - 6.3.2012 > Krasny, moc libi
U příspěvku:Pospěš
berusia (Občasný) - 16.2.2012 > super... jen to jmeno nechapu mozna.. takove... jak bych to rekla.... prilis prizemni. Alespon oproti te malbe. :)
U příspěvku:Madamme De Renal
berusia (Občasný) - 10.2.2012 > sadaf> Njn, neostrost a difuse svetla jsem mela na mysli, fotila jsem to pres sklicko s vazelinou, aby to bylo cele neostre a rozmatlane. :)
U příspěvku:Madamme De Renal
berusia (Občasný) - 10.2.2012 > sadaf> Njn, neostrost a difuse svetla jsem mela na mysli, fotila jsem to pres sklicko s vazelinou, aby to bylo cele neostre a rozmatlane. :)
U příspěvku:Madamme De Renal
berusia (Občasný) - 10.2.2012 > sadaf> Njn, neostrost a difuse svetla jsem mela na mysli, fotila jsem to pres sklicko s vazelinou, aby to bylo cele neostre a rozmatlane. :)
U příspěvku:Madamme De Renal
berusia (Občasný) - 10.2.2012 > sadaf> To je strasne zajimavy, co pises. Ja jsme taky byla pred dvouma rokama na stejne operaci. Mela jsme predtim 3 dioptrie na dalku. Jasne, normalne me to stvalo, ale byly chvile, kdy jsem si rikala, jaka je to skoda, ze nemuzu zachytit veci fotakem tak, jak je vidim, dest, nektere momenty v zivote, rozptylene svetlo. Kolikrat jsem si rikala, jestli takhle nevznikla imprese...
Mam rada nekonkretni veci... i konkretni, mam rada vsechno. A myslim, ze by byla skoda nechat s eomezovat nutnosti ostrosti. Spousta muzu mi napriklad rekla, ze je pro ne zajimavejsi, kdyz nevidi vsechny zeske vnady, ale mohou zachytit jen naznak. Mozna tak to muze byt i s fotkou. Je tam naznak a vsichnisi muzeme domyslet vlastni pribeh.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter