Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kelišová, takhle se veje?
Couperfield (Občasný) - 10.6.2011 > Sartori> why comment in english?
U příspěvku:Živlové se jí chopili
Couperfield (Občasný) - 10.6.2011 > ataner> to je věc vkusu, mně tady zase na totemu přijde světlo často moc odfláknutě
U příspěvku:Džínová
Couperfield (Občasný) - 5.6.2011 > Bajata> Ten název písničky mi něco říká, ale už nevím od koho a tak :-)
U příspěvku:Odpolední vzkaz fatálním básníkům
Couperfield (Občasný) - 5.6.2011 > lstejskal> moc to prožíváš :-) mně chybí ambice být jedinečný a nejlepší, já si jen tak plácám :-)
U příspěvku:Kritika básně "Bez kázně a Dany"
Couperfield (Občasný) - 5.6.2011 > Děkuji za kritiku :-) - celkem zevrubnou, bohužel, pro mě, nic neříkající. Zcela pomíjím "nesmysly" auto stop - zastavit je myslím věcí licence tvůrce a tobě je prd do toho jak to použiju. To bych mohl říct, že jediný správný tvar je uvedl jsem kola vozu do klidu protože je to tak ve vyhlášce - tady jsem se musel opravdu smát, to je pro mě kritika kvůli kritice a najdeš ji na každém díle na které se podíváš, neboť je subjektivní.

Délka - no jasně, dlouhá je, taky vypráví o něčem co trvalo dvacet let a to je taky dlouhá doba. A ta básnička nebyla pro lidi ale jen pro jednu ženu, pro lidi jsem třeba napsal jiné. A často ne tak dlouhé. Vlastně tu visí jen tak a nemá ambice ohromit.

Haprující rytmus - myslím, že sis vybral dost blbý příklad, mně tam rytmus nehapruje. zase pro mě jen důkaz, že někdo je zvyklý některá slova užívat a jiný ne. Možná rytmus hapruje jinde, tohle je ale suchý pokus :-)

násilné rýmy - násilné pro tebe jako kritika? Zase subjektivní hledisko? Já je tak cítím tak pro mě jako autora násilné nejsou, jdou mi tak z mozku.

Takže beru část jedna a dva - moc dlouhý a užvaněný - což mi teda taky trošku o tvé kritice říká, že je dlouhá a užvaněná, protože tyhle dva body jsou analogické, klidně bych je sloučil v jeden - a když jde jeden nebo druhý vypustit, svědčí to o tom, že jeden z bodů je zbytečný? :-)

A nakonec... že je možné nějakou část vypustit mi nesvědčí o tom, že by básnička byla špatná (i když třeba je, to ať soudí jiní a doba). Vypustit je možné kdeco i když je to hodnotné. Pokud budu stejně demagogický ve svém výkladu tak řeknu, že třeba kvadratické rovnice mohou být pro někoho základ celoživotního bytí ale já bych je ve škole klidně vypustil - zpětně :-)

Tak díky a vím zase trošku víc o tom proč hodnotím díla spíš jen "líbí - nelíbí" - ono napsat kritiku k věci a ne snažit se ventilovat svůj napoleonský komplech taky asi není lehké. Drž se a kritikuj, ono se to taky zlepší :-)

I tak si tvého času vážím, Děkuji
U příspěvku:Studenti, jaký má básník býti?
Couperfield (Občasný) - 5.6.2011 > Mima> jasně, studentka pochválí hezkou sukni nebo prsa nebo účes, to si student nemůže dovolit
U příspěvku:Odpolední vzkaz fatálním básníkům
Couperfield (Občasný) - 4.6.2011 > Mima> v noci spim a o trémě nevim
U příspěvku:Studenti, jaký má básník býti?
Couperfield (Občasný) - 4.6.2011 > Mima> no, tak to je odpověď zkoušeného studenta, ta zase nemůže být úplně kompaktní páč ten plácá co mu slina na jazyk přinese ne?
U příspěvku:Ten sen se nezdál
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > Skafloc> tak to máš asi poluce ne? Já to zase tak často nezažívám... proto o tom nakonec smutně básním :-)
U příspěvku:Magnetismus
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > moje krevní skupina, moje emoční rovina. vím, že tady moc ostatní nestuduju a tak nenarazím denně na něco s čím se ztotožním, ale tohle k tomu patří tak dík :-)
U příspěvku:tiše a důvěrně...
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > ano
U příspěvku:rainy afternoon
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > nuže pěkná, při pohledu aby mě to magnetizovalo bych možná ještě rozostřil pozadí víc - odclonil - takhle je moc hmatatelné a rovnal bych linearitu aby šikmosti nerušily jemný dojem z fotky a pocitu.
U příspěvku:nevíš ... že dnes zemřeli ptáci
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > mě tam teda zlobí to příliž tichý na stesk, některé kousky na mě moc abstraktní, líbí se mi poslední část a pak ta s Holubicemi je taky pěkná.
U příspěvku:Uprostřed
Couperfield (Občasný) - 3.6.2011 > To se mi líbí
U příspěvku:Marijánka
Couperfield (Občasný) - 2.6.2011 > A jo, hezká atmoška, škoda že řazané tak na těsno a přijde mi že přívěsek táhne zrak víc než obličej - což škoda
U příspěvku:Co pohání politiky
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > dobré, ale moc to nemá rytmus
U příspěvku:Bez kázně a Dany
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > lstejskal> a víš co, tak mi ten fundovaný rozbor tady učiň když jsi teda ten odborník co rozumí poezii.
U příspěvku:Bez kázně a Dany
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > lstejskal> ale já tady nevnímám ani špatnou stylistiku ani hrubky. Stylistika a hrubky je jaksi objektivní měřítko, ale poetické vyjádření pocitu, skutečnosti... to já mám jinou analogii. Jako když malíř vezme při malování kostela na obraz na stropě štětec číslo 40 místo číslo 8 jako na plátno aby mu to nebe šlo rychleji a ty řekneš, že kvůli tomu je ten obraz blbý, protože správně je ten štětec osm. Když nenecháš ve tvorbě trošku nesvázané volnosti a budeš se řídit rigidním pravidlem bez odvahy z něho uhnout podle citu, tak jsi myslím prostě ještě dítě.
U příspěvku:priority
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > smetana> no tak pokud zhodnotím vyloženě fotku tak kdybych ji dodělával, ladil bych kontrast kalendáře, vodorovné linie a čáry srovnal do vodorovna aby nelinearitou nerušily vnímání a vlastně mi nejvíc vadí ten plastik "clever" - ten to bohužel myslím poněkuz zazdil... být tam jen ta síťka s citrony... a světlo by taky mohlo ještě padat jinak. Ale nápad dobrý, chce to dumat jak na to aby z toho potom ten dojem opravdu vycházel a nebyla to fotka jako od strýčka Fandy když jde na ryby :-) Jsi přece umělec nýýý.
U příspěvku:Pupeční šňůra
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > jo, to má výpověď
U příspěvku:portálem
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > Líbí se mi to prostou nenásilností a sdílností
U příspěvku:Ona
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > čoveče taky teda souhlasím, v básničkách se nepitvám, ale tady mám dojem jakoby řeka jejích vlasů byla skutečně mimo - příliš nekresebná proti těm ostatním zajímavým pocitům. Klidně bych to taky vypustil. Ale zamilovaný autor jsi ty :-)
U příspěvku:Airfreshner
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > tak jako není špatná, ještě bych tji trošku nějak zvýraznil... kontrastem, ořezem...
U příspěvku:kouzelné údolí
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > Ale jo, hezké, kde to je?
U příspěvku:Smutná tráva
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > ale stejně na nístní fotky je dobrá
U příspěvku:Smutná tráva
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > hezká, škoda, že graduje tak dolů, že nemůže v klidu doznít do ztracena, je jí tam trošku moc
U příspěvku:priority
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > no, nápad zajímavý, ale úplně bez zpracování
U příspěvku:Čtyřnohý vzkaz s překladem
Couperfield (Občasný) - 31.5.2011 > farišta> tak kdyby ty jsi taky občas nějaké napsal ocáskem a zadní tlapkou... taky by ti to šlo jak po másle :-)
U příspěvku:Bez kázně a Dany
Couperfield (Občasný) - 30.5.2011 > lstejskal> jo, to chápu a ještě mi vysvětli co to je rozumět poezii - to rozumíš struktuře a nerozumíš sdělení, nebo rozumíš formě a nerozumíš atmosféře, nebo rozumíš všemu a píšeš zanícené hlášky co tím chtěl básník říci, odkud a kam jel a kdy a jakou barvu mělo to auto? Nezlobíš se na mě snad, ale já tu proto nejsem. Raději básničku napíšu než bych o deseti jiných cintal a když to někomu něco dám, je to fajn, když ne, tak je zkrátka pro tu, pro níž je :-) Pokud totiž řekla PŘESNĚ to co jsem si přál a dopadla tam kam měla je správná i forma. Kdyby mi ji hodila na hlavu, bude to jiná. Ale já se tvýma konvencema a poučkama nesvážu.
U příspěvku:Čtyřnohý vzkaz s překladem
Couperfield (Občasný) - 30.5.2011 > ano, ona je velice poetická
U příspěvku:Být tak zběhem
Couperfield (Občasný) - 30.5.2011 > taky už týden neusínám. Usni :-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter