Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jak může vypadat výstava papoušků....
Quasimodo (Občasný) - 18.5.2004 > BlueSky>    Posílal jsem to do redakce časopisu Papoušci, ale nikdo mi neodpověděl, ani to neotiskli.... Bavil jsem se o tom s jedním veterinářem a co mi řekl, raději ani nebudu uvádět. Nejjednodušší a nejvýstižnější ( a také nejslušnější, abych nemluvil sprostě) je výraz, že je to jen a jen o penězích......
U příspěvku:Bylo nám odhaleno příliš mnoho?
Quasimodo (Občasný) - 13.5.2004 > jelen>    Tak to by ses divil, co to dokázalo udělat.....
U příspěvku:Prohrál's
Quasimodo (Občasný) - 16.4.2004 >    Jednoznačně ano....
U příspěvku:Nezapadáš
Quasimodo (Občasný) - 5.4.2004 >

   Inu, jakmile se to táhne delší čas, podle čeho posoudit, kdo šikanuje a kdo je šikanovaný? Věčná otázka.....faktem ovšem zůstává, že člověka, který dokáže přemýšlet a využívat i maličkostí ve svůj prospěch, je třeba považovat za velice nebezpečného, pokud se stane protivníkem. A početní převaha je pouze jedním, nikoliv jednoznačně rozhodujícím faktorem.

   S článkem v podstatě souhlasím.

U příspěvku:Zamyšlení
Quasimodo (Občasný) - 5.3.2004 > Kelly>    Trochu na něj pozapomněli v té katastrofické vizi světa, co se probírala ve fóru....
U příspěvku:Psaní pro Boha a Ďábla
Quasimodo (Občasný) - 5.3.2004 > Lian>    Ale jo, už jsem to sem jednou dal.....a nic víc z toho starého už stejně nemám (beztak to za moc nestálo); navíc, nechtěl jsem, aby to někdo bodoval - mohlo by to vypadat dost divně....
U příspěvku:Psaní pro Boha a Ďábla
Quasimodo (Občasný) - 5.3.2004 > Lian>    To je moje úvaha, Lian.....čtu tak málo, že bych něčí dílo napodobil jen nešťastnou náhodou.... Je to skutečně produkt vzešlý z mé lebky......
U příspěvku:Psaní pro Boha a Ďábla
Quasimodo (Občasný) - 5.3.2004 > Bobr> 

   Ve všem je zapotřebí znát jistou míru - zavrhování a ničení duševních hodnot přílišnou racionalitou je chyba stejně tak, jako odtržení se od reality. Pevně věřím v to, že jsem v určité míře schopen rozlišit relativní dobro od relativního zla a dokážu si vytvořit na dění kolem sebe vlastní názor - to je snad dost na seskupení buněk zvané člověk.

   Je to zatím nejzajímavější poznámka, jakou jsem pod svým výtvorem četl. Díky.

  

  

U příspěvku:Epitaf kusu žulové skály
Quasimodo (Občasný) - 4.3.2004 > quentinbubakoff>    Já vím, že jsi to už jednou hodnotil.....z toho důvodu jsem také nezaškrtl, že stojím o hlubší kritiku a psal jsem, že je to tu už jednou bylo.....
U příspěvku:Psaní pro Boha a Ďábla
Quasimodo (Občasný) - 2.3.2004 >    Hmmm....zase jsem to špatně odeslal....:-(
U příspěvku:Psaní pro Boha a Ďábla
Quasimodo (Občasný) - 2.3.2004 >    Povznes se nad slovesný čas, Peeteo........a co se toho ostatního týče, mám možná nějaké nedostatky v rétorice, ale ty jsou u syna mé matky běžné (myslel jsem to tak, že ani jeden z jmenovaných nemá nárok mne ovlivňovat, respektive - že za to, co udělám či neudělám, můžu jen a jen já)...........a v poslední větě doufám, že to zvládne lidský rozum.
U příspěvku:podzimní slzy
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 > Docela se mi to líbí; nezlob se, ale udělej něco s těmi překlepy.
U příspěvku:Vyslovení
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 >    Líbí se mi, namouduši....
U příspěvku:Víš, tati! II.
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 >    I s tímto souhlasím.
U příspěvku:Víš, tati! I.
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 >    Na mne to působí.....je to dobře napsáno.
U příspěvku:Nějak mi to furt leží v hlavě
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 >    Při čtení se mi vybavuje kniha "Jezdec na bledém oři" o muži, který zastřelil Smrt a sám se jí stal....
U příspěvku:Jeden od Renčína
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 >    Renčína můžu kdykoliv a kdekoliv....
U příspěvku:Havraní žena
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 >    Ano, vystihuje přesně, podle mého mínění...první dvě sloky obzvlášť.
U příspěvku:Strohá
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 >    ....nikdo tam živý nezůstal, a v nás už také ne....
U příspěvku:Dvojí vrcholky
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 >    Někdy jsem jako nosič břemen.......a jindy se sám hrozím výšky, do které stoupám.
U příspěvku:Zamyšlení
Quasimodo (Občasný) - 27.2.2004 > Pescatore>    Pescatore, děkuji Ti za čas, strávený nad mým výtvorem; Tvého souhlasu a názorů ostatních si velmi cením, protože je to pro mne důkazem, že na Totemu je spousta slušných lidí. Trpělivost jsem našel a pevně věřím, že důsledkem mého nového postoje vůči Borisovi bude ignorace mé osoby z jeho strany. 
U příspěvku:Proměny vody
Quasimodo (Občasný) - 22.2.2004 >    Díky za ohlasy....
U příspěvku:tříbarevná
Quasimodo (Občasný) - 15.12.2003 >     Rád jsem věnoval chvíli času čtení a přemýšlení. Jsi vším.
U příspěvku:O lásce
Quasimodo (Občasný) - 14.12.2003 >

   Pokud tu hodláte hodnotit pravopis, potom navrhuji změnit název Totemu. Kolikrát jsem viděl, že někdo nepochodil s něčím čtivým jen kvůli pravopisným chybám.

   Je vidět, že se postupně lepšíš.....vydrž.

U příspěvku:pod zimní
Quasimodo (Občasný) - 13.12.2003 >    Já sám nepíšu zrovna nejlíp, a proto nejsem osoba kompetentní k nějaké kritice, ale čas, strávený čtením Tvého dílka (a přemýšlením nad ním),nepovažuji v žádném případě za promarněný. 
U příspěvku:Večerní plavba
Quasimodo (Občasný) - 11.12.2003 >   Líbí se mi to, Lei....
U příspěvku:Fotky z parteí
Quasimodo (Občasný) - 9.12.2003 >

    To, jak se mrtví tváří, asi nejlíp vystihuje nápis nad hřbitovem v nejmenovaném místě: "Kdo jste vy, byli jsme i my. Kdo jsme my, budete i vy". Patrně vědí to, co my ještě nevíme ....... a až to budeme vědět, nedokážeme to těm z druhé strany sdělit.

    Na smrt mám svůj názor, ale nerad bych ho zde publikoval, protože to  považuji za svou vlastní záležitost. Každopádně je to zajímavé téma a za úvahu stojí.

U příspěvku:Pejsek a kočička
Quasimodo (Občasný) - 9.12.2003 >

   Mno, také jsem na Slovensku snědl psí guláš......i když, pravda, jsem se to dozvěděl až posléze.....popravdě řečeno, bylo to chutnější než jídlo, které nám servírovali v menze.

   Asijská kultura je mi blízká, ač s některými projevy nesouhlasím. Ovšem dílo se mi jednoznačně zamlouvá.

U příspěvku:...TOBĚ...
Quasimodo (Občasný) - 9.12.2003 > drfaust> 

   Drfauste, dovoluji si nesouhlasit s Tvým vyjádřením, že o protikladu světla a tmy napsal dost kdejaký trouba. Ta forma se mi hrubě nelíbí - mimo jiné i proto, žes mne zařadil do kategorie oněch "troubů".

   Ano, ano a ještě jednou ano. Protože jsem trouba, líbí.

U příspěvku:..Píšu Ti..
Quasimodo (Občasný) - 9.12.2003 >    Mně se to líbí ......každé dílo vzniká v určitém rozpoložení a slova, která jsou použita, jsou tomu rozpoložení adekvátní. Jsem proti dodatečným úpravám.
U příspěvku:O lidech a slovech
Quasimodo (Občasný) - 8.12.2003 >    Já s tím jednoznačně souhlasím. Snad se nedostanu do situace, kdy při hovoru se mnou bude plýtváno slovy.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter