Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
La Lumaca
(žena)
Občasný
Na Totemu: 2090x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Učený z nebe nespadl.. :o) Stále se máme co učit a v čem se zdokonalovat.. tak hurááá do toho :o)
Motto: Důvěřuj, ale prověřuj..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ze života hmyzu: Nouzové přistání
La Lumaca (Občasný) - 1.6.2004 > dobrý nápad...
U příspěvku:Vzdušný zámek
La Lumaca (Občasný) - 1.6.2004 > tak tohle mi sedí... vzdušných zámků mám občas v hlavince až moc..
U příspěvku:Květiny
La Lumaca (Občasný) - 1.6.2004 > abaddon> souhlasím ...
U příspěvku:Pavouci
La Lumaca (Občasný) - 1.6.2004 > majdulak> nazdárek majdulaku, já ti tedy děkuji, že jsi ty mé plácanice shlédla..
U příspěvku:Růže
La Lumaca (Občasný) - 11.12.2003 > maxicka> je pravda, že ta mašle.. :o) je hrozná.. ale kdyby všechno mělo být jak ve skutečnosti, tak můžem jen fotit.. neber to vážně.. to byl jen vtip.. :o)
U příspěvku:Růže
La Lumaca (Občasný) - 11.12.2003 > maxicka> ty jsi stejně nejlepší.. :o) teoretik.. :o))) opět děkuji..
U příspěvku:Palmičky
La Lumaca (Občasný) - 11.12.2003 > maxicka> to byla jen taková rychlovka.. zrovna jsem neměla žádný nápad co, ale chtěla jsem kreslit.. :o)
U příspěvku:La Lumaca
La Lumaca (Občasný) - 11.12.2003 > Zuzzz> ok.. super.. alespoň to už má hlavu a patu.. teď aspoň znám tvé vyjádření.. mě to tak hrozné nepřijde.. a budu si kreslit jak se mi bude chtít a jak mi to půjde.. proto kreslím.. nekreslím proto, aby to vypadalo jako podle předlohy.. a nebo abych dostala místo 3 bodíku 5.. kreslím si proto, že mě to baví... .. ale děkuji za rady..
U příspěvku:Pavouci
La Lumaca (Občasný) - 11.12.2003 > maxicka> 

ahoooj.. :o)

jsi báječná.. jen mi toho napovídej kolik chceš a můžeš.. já ti budu jedině vděčná.. mě nikdo nikdy neučil ani já sama jsem se neučila.. občas jsem nakoukla do nějaké odborné literatury, ale stejně jsem vždy zůstala u sebe..protože mi přišlo nepřirozené obkreslovat nebo napodobovat.. chtěla jsem to jen ze sebe.. :o) mě se také spousta dílek slavných nelíbí a nepřipadají mi vůbec zajimavé ani pěkně vypracované.. a mají jméno a jsou slavní.. nemyslím si, že kreslení má mít přesné dané hranice a způsoby.. ale to je jen můj názor.. ať je to jaké je.. ať by to mělo být takové či takové.. jednou jsem to nakreslila tak.. a tak to je.. jindy bych to nakreslila určitě jinak.. a po tvých radách bych to také možná zvládla.. ale v ten moment, kdy jsem s tím začala.. nebyla žádná předloha.. jen tužka čmarykala a čmarykala až vzniklo toto... jestli by tě zajímal postup.. tak jsem začala rostlinkami, pak až pavučinami a nakonec, protože jsem zrovna měla pochmurnou náladu, tam šli pavouci, ale nikde jsem je neobkreslila, protože jsem je v žádné literatůře při ruce nemohla najít.. :o) tak jsem si je jen malinko vybavila.. a tak to je.. to je vše.. ale mnohokrát děkuji za rady jako vždy.. a čím víc tím líp..

U příspěvku:motylek
La Lumaca (Občasný) - 11.12.2003 >

možná zajímavý nápad...

U příspěvku:Drak
La Lumaca (Občasný) - 11.12.2003 > pěkné, pěkné...
U příspěvku:Princezniny nové šaty
La Lumaca (Občasný) - 10.12.2003 > zase tam vidím pavouka a pavučinu..
U příspěvku:piirsink
La Lumaca (Občasný) - 10.12.2003 > ...a ještě bych dodala, že ta gumovaná místa jsi mohl vyretušovat.. nevypadá to hezky..
U příspěvku:Ošklivá
La Lumaca (Občasný) - 9.12.2003 > maxicka> Bídníci? Doost dobrý... Byla jsem spokojená... Sice jsem se musela dost vmáčknout a zaposlouchat, protože ze začátku mi to dělalo menší problémky.. všemu rozumět.. ale vřele doporučuj.. :o)
U příspěvku:Bažina
La Lumaca (Občasný) - 8.12.2003 > takové lítavé.. pěkné.. jemné.. :o)
U příspěvku:Dívka ve svetru
La Lumaca (Občasný) - 8.12.2003 > MorbidAngel> nic není přesně nalinkované jak podle pravítka.. copak mají všichni tvorové všechno přesně stejné.. a toto je nereálné.. vymyšlené.. :o)
U příspěvku:Dívka ve svetru
La Lumaca (Občasný) - 6.12.2003 > java> a není to fuk???
U příspěvku:Vlasy
La Lumaca (Občasný) - 6.12.2003 > hehehe...
U příspěvku:Tygřík
La Lumaca (Občasný) - 28.11.2003 > maxicka> 

ahoj.. to si piš... dělala jsem ho snad 14. dní.. tedy né 24 hodin denně, ale když jsem měla čas a chuť.. ale řeknu, že jsem na něj byla a jsem nejvíc ze všech pyšná.. :o) myslela jsem, že se bude líbit, víc než jsem se tu dočetla.. ale jak už jsem pochopila je tu více záporné a pro mě (pro laika) profesionální kritiky.. na začátečníka jsou tu občas tvrdá měřítka.. ale nevadí.. tím lépe.. :o)

tentokrát jsem se musela maličko podívat na fotku tygra.. jinak bych ho z vlastní hlavy asi nezvládla... možná tak karikaturu, ale nemyslim si, že je vždy za škodu se inspirovat jinde.. ale ten výstup ze tmy jsem už našla u sebe.. a ten zbytek také..  děkuji ti.. :o)))

U příspěvku:Tygřík
La Lumaca (Občasný) - 28.11.2003 > Sallome> ...jako... oplatky se nepečou... tvůj vlastní názor by mě zajímal více.. :o)
U příspěvku:Tygřík
La Lumaca (Občasný) - 28.11.2003 > MorbidAngel> neživý výraz? chuděra malá, ale docela se drží na nouhou.. :o)))
U příspěvku:Tygřík
La Lumaca (Občasný) - 28.11.2003 > děkuji... nemyslím si, že by měl "mimoidní" packy a už vůbec né přes plachtu, ale správně ze tmy.. fantazii se meze nekladou.. :o)
U příspěvku:Slunečnice
La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > Sallome> och...děkuji :o)
U příspěvku:..jeden..
La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > je to skutečně moc krásné...  moc se mi tam nelíbí ta fosforová zelená, ale to jen, že tu barvu nemusím.. jinak je to krásné..
U příspěvku:Ruční zbraň
La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > zajímavá myšlenka..
U příspěvku:Motýlek...
La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > jo jo jo.. všechny máš moc pěkné... +++   :o)
U příspěvku:injekce
La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > připomíná mi to vosu (komára), ruku, pavučinu.. ale proč injekce?
U příspěvku:Pouštění draka
La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > milé...za pět.. :o)
U příspěvku:Růže
La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > Sallome> přeji hezký den a děkuji.. :o)
U příspěvku:Růže
La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > Lacrimosa> ta žlutá bije hrozně do očí.. ve skutečnosti je to jiné... ale děkuji.. :o)
U příspěvku:Pavouci
La Lumaca (Občasný) - 27.11.2003 > eusika> jeeeeeeeeeee :o) děkuji..
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter