Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kick Ass: Superhrdinové z You Tube
brouk (Občasný) - 26.4.2013 > Trochu zpožděně reaguji. Děkuji. V poslední době jsem sem ani nepsal, ani příliš nic nevytvářel v tomhle oboru a nahlédl jen sporadicky. Snad začnu mít zase chuť...
U příspěvku:Naučiť sa pomaly umierať
brouk (Občasný) - 20.7.2011 >
U příspěvku:Ale o tom som nechcel
brouk (Občasný) - 20.7.2011 > Výborná báseň
U příspěvku:Končím
brouk (Občasný) - 10.2.2011 > Mě to přijde s odpuštěním nudný a trochu trapný.
U příspěvku:BÁJEČNÍ AUTOŘI...LIMPOPO
brouk (Občasný) - 10.2.2011 > Takovej celkem milej chlapec, se kterým bych rád zašel na pivko:)
U příspěvku:Krátký hovory o bolesti
brouk (Občasný) - 5.10.2010 >
U příspěvku:mušle pánská
brouk (Občasný) - 4.10.2010 > princezna_podruhé> Na to kašli, von je miloslav slavek spíš grafoman. Asi píše rád, ale zábavný to není a nikdy nebylo, aspoň pro mě ne.
U příspěvku:Žena má vždycky pravdu
brouk (Občasný) - 4.10.2010 > A to sou vitamíny jako vovoce, lezenina nebo jako prášky? Proč by po práškach nemoh' jíst večeři?
U příspěvku:další příhody z Itálie
brouk (Občasný) - 4.10.2010 > Ouplnej Kastahňéda:)
U příspěvku:Jen si klidně řekni.
brouk (Občasný) - 21.7.2010 >
U příspěvku:Již vzhůru..ateisté této země
brouk (Občasný) - 9.6.2010 > Nechci tě poučovat, ani si nemyslím, že bych kdy já napsal něco úžasného. Když jsem přečetl pár tvých jiných věcí, úvah a reakcí, chápu, že tě církevní náboženství štve. Já sám jsem zažil podobnou zkušenost a také v protestantském sboru.Nicméně konkrétně tato báseň na mě skutečně působí naprosto pitomě a povrchně, ale jako blbec se necítím a ani tebe za něj nepokládám.:) To neznamená, že jsou pro mě takové všechny tvé věci.
U příspěvku:Již vzhůru..ateisté této země
brouk (Občasný) - 7.4.2010 > Tupější než Novotný s Hanychovou dohromady.Soundtrack Maxim Turbulenc.
U příspěvku:Sci-Fi a mystika
brouk (Občasný) - 7.4.2010 > Tohle je moc pěkně napsané! Jediné, co mě trochu zarazilo, byla první věta o nesourodosti spojení fantasy literatury a mystiky. Možná by tomu tak mohlo být v případě autorů čistě technické sci-fi, ale to jen ojediněle.Myslím, že opak je pravdou. Spisovatelé i čtenáři tohoto druhu literatury se velmi zajímají o oblast duchovna a autory jsou tyto prvky do tvorby vnášeny, zvláště pak u těch nejlepších. Například zmíněný Vonnegut, Bradbury,Kuttner, bratři Strugačtí apod.
U příspěvku:Drogy a duchovnost
brouk (Občasný) - 7.4.2010 > Souhlasím se závěrečnou větou:"Psychedelika tak bohužel i dodnes přinášejí více otázek než odpovědí", a to je ale bohužel také celý obsah článku. Nedozvěděl jsem se vlastně žádný názor a ani nic nového.
U příspěvku:Mistr Bašó píše haiku o zvuku vody
brouk (Občasný) - 1.4.2010 > Sakra žábadnoidně dobrý!
U příspěvku:Ostrov smutku
brouk (Občasný) - 30.3.2010 > Héézký!
U příspěvku:Citát
brouk (Občasný) - 30.3.2010 > anae> Prostě není nutný při svejch vlastních problémech urážet a kritizovat druhý:). Voni se tim nevyřešej. Kurňa, ale už jsem dva týdny nic nenapsal, snad mě už konečně něco napadne, ať tady furt akorát nepíšu vobdivný hvězdičky vostatním.
U příspěvku:Citát
brouk (Občasný) - 28.3.2010 > anae> Já neříkám, že to tak musí být, ale je to jeden z názorů, stejně jako tvůj. Mě osobně velký svatby taky moc neberou, podle mě je to kravina pro rodiče. A zažil jsem bráchovo rozvod a vím, jaký peklo prožíval. Jestli jsem romantik, tak už pár týdnů permanetně nasranej:) Ale končíme, tohle nejni vo citátu, kterej je prostě dobrej. Dost často to tak je, ale naštěstí ne úplně vždycky.
U příspěvku:Citát
brouk (Občasný) - 26.3.2010 > anae> Vím, že už to dneska moc nefrčí, ale já si myslím, že to nemusí bejt jen vo majetku, ale taky třeba vo ochotě přijmout zodpovědnost za svý rozhodnutí. Prostě říct tím, že jsem se rozhod žít konkrétně s touhle vosobou a nenechávám si zadní vrátka. Časem se třeba věci změní a lidi se rozvedou, ale v tuhle chvíli to tak je. Asi tak:)
U příspěvku:Žehnání chleba
brouk (Občasný) - 26.3.2010 >
U příspěvku:"Sudičky ...
brouk (Občasný) - 26.3.2010 >
U příspěvku:Citát
brouk (Občasný) - 25.3.2010 > germanica> Parchant správně. To není legrace, to je fakt, koukni se do slovníků. A nebo na český překlad filmu Inglourious Bastards - Hanebný Pancharti. A co je to bastard asi víš:)
U příspěvku:Bubáci
brouk (Občasný) - 25.3.2010 > To je fakt strašlivý a ty jiný taky, soráč.
U příspěvku:Jiná realita
brouk (Občasný) - 25.3.2010 > Líbí moc!
U příspěvku:hlas, hlava
brouk (Občasný) - 24.3.2010 > Velmi libozručné!
U příspěvku:Krasobruslařka
brouk (Občasný) - 23.3.2010 > Díky!
U příspěvku:Město blues
brouk (Občasný) - 15.3.2010 > Tak ti na mě tak nějak dejchli šedesátý léta, Hrabě a tak. Takovej podobnej fajn retro pocit...
U příspěvku:Dům středů
brouk (Občasný) - 15.3.2010 > Myslím, že tahle se opravdu povedla, alespoň ve mně vyvolává spoustu citů, pocitů a procitů.Krásná hra se slovy a významy, chtěl bych to takhle umět.
U příspěvku:většinou
brouk (Občasný) - 14.3.2010 > Ta každodenní otupující normálnost by mi sem tam byla příjemná:)
U příspěvku:Odklikni to...
brouk (Občasný) - 12.3.2010 > Líbí se mi to, určitě se mi to zdá o hodně lepší, než některé tvoje jiné věci, ty mě občas tak nějak "tahaj za ucho", lepší výraz pro to nemám. Zajímavý, hezký vobrazy.
U příspěvku:Pražská obleva (II)
brouk (Občasný) - 11.3.2010 > vobleva se teda zrovna momentálně nekoná, ovšem tohle je pojézie dle mého gusta. Rota vajglů nevýslovná vleče jaro z cely je super!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter