Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Odsouzen na kříži
Ing. Výkundortík (Občasný) - 17.2.2009 > Já bych si snad soudit troufnul.
U příspěvku:Noc romantikova
Ing. Výkundortík (Občasný) - 17.5.2007 > Cid> No toto! Co do mě motáš monarchii?
U příspěvku:Noc romantikova
Ing. Výkundortík (Občasný) - 9.2.2007 > Cid> Dej sem ten dort, nebo ti utrhnu minimálně nohu!!
U příspěvku:Lulání
Ing. Výkundortík (Občasný) - 11.10.2006 > Tak jistě. S inžinýrských sítí není úniku ni prku.
U příspěvku:teplárna za řekou
Ing. Výkundortík (Občasný) - 22.3.2005 > Naty> příliš vyuzený metajazyk by to byl
U příspěvku:Kdybych byla horou
Ing. Výkundortík (Občasný) - 22.2.2005 > ouvej> A to je zajímavý, s tím ochraňováním. Víš, že to by mě nenapadlo, že ta hora vlastně zesiluje stěny... a navíc mají uvnitř ještě i postaráno o vytápění.

To je dost dobrý – víš, že mně to vlastně nedošlo... ztratil jsem při čtení ze zřetele ten název, to že hora jsi ty a že bys vlastně se toho mohla účastnit nějak aktivně (taky to schováváš, neříkáš, že s lávou něco děláš, to ona teče, ne že ty bys jí dávala téct). A nejen aktivně ale i s nějakým zámyslem. A to ještě se zámyslem – – no hele, zase mateřskym. Ty bys vlastně byla taková těhora... Inu, pěkné.

Tak to ještě zahustím bodování, ono je to lepší ještě.
U příspěvku:teplárna za řekou
Ing. Výkundortík (Občasný) - 22.2.2005 > kalais> co to je člověče, to je docela hezké, i když je to určitě o jiné teplárně?

škoda, že se to zadrhně na tom verši s kamionem. ten začátek je jak hrboul.
U příspěvku:teplárna za řekou
Ing. Výkundortík (Občasný) - 22.2.2005 > Naty> Asi po vzoru božského Borise Cveka udělám vlastní rozbor básně.

O čem to asi může být?
U příspěvku:Kdybych byla horou
Ing. Výkundortík (Občasný) - 22.2.2005 > ariel> Dlouhotuhnoucí láva?
U příspěvku:Noc romantikova
Ing. Výkundortík (Občasný) - 21.2.2005 > Když pominu, že je to konina hodná Martina Zborníka... tak mi minimálně není jasná dost brutální změna rytmu. Který je konečně kulhavý celou dobu.

Ale docela pěkný je když lesními stezkami kráčí tma / a na struny hraje melancholie má.
U příspěvku:složité cukry?
Ing. Výkundortík (Občasný) - 21.2.2005 > ariel> naléhavé to je, ale to je těmi apostrofami, spíš trik, když se na to teď koukám. myslím, že text je adept na škrtance, kouknu na to matematicky – a hned vidím, že tady by se ještě dalo hodně krátit.
U příspěvku:Kdybych byla horou
Ing. Výkundortík (Občasný) - 21.2.2005 > Velmi dobré a mile úsporné.

Samozřejmě se pak nabízejí otázky logicko inženýrské – odkud tekla ta láva, když uvnitř je to safari... ale myslím, že jsou to parametry, které je vesele možné zanedbat.
U příspěvku:strach cyklicky
Ing. Výkundortík (Občasný) - 13.10.2004 > kalais> asi jo... zksuím halt toho sponzora :)))
ta kočka je fakt šikovná, takže je to v olrajtu.
U příspěvku:strach cyklicky
Ing. Výkundortík (Občasný) - 12.10.2004 > zial bohu, prave jsem to nasel... doprdelefix, ja ty prachy potrebuju :))))
U příspěvku:strach cyklicky
Ing. Výkundortík (Občasný) - 12.10.2004 > kalais> ona ještě bude? já měl pocit, že to odpískali, loni už byla měsíc vyvrbena.
ok, přiznávám, že jsem s ní počítal, bude se hodit. ale můj soutěživý duch neuspokojen počtem nakandidovaných :)))
U příspěvku:3.
Ing. Výkundortík (Občasný) - 27.9.2004 > sobek> ne. mě sere to spojení. bezmoc znám vůči něčemu, to bych chápalo.
strašně řveš těma vykřičníkama...
U příspěvku:Akt
Ing. Výkundortík (Občasný) - 24.9.2004 > toono> já jsem našel sépii. a sepiji se.
U příspěvku:Dítko
Ing. Výkundortík (Občasný) - 24.9.2004 > Legrace.

Ale nepovedená. Neumíš být až tak blbý.
U příspěvku:3.
Ing. Výkundortík (Občasný) - 24.9.2004 > Bezmoc vstříc něčemu, nespravedlivosti je divný obrat.. Zavání spíš neumětelstvím než originalitou. Ale jeden hovno ví.
U příspěvku:2 * 1/2
Ing. Výkundortík (Občasný) - 17.9.2004 > phoe.nix> Krásný ruce.
U příspěvku:2 * 1/2
Ing. Výkundortík (Občasný) - 15.9.2004 > ssakra to jsou krásný ruce.
U příspěvku:2 * 1/2
Ing. Výkundortík (Občasný) - 15.9.2004 > jsou to ruce jiné slečny?
U příspěvku:2 * 1/2
Ing. Výkundortík (Občasný) - 15.9.2004 > ne. to nejsou její.
U příspěvku:2 * 1/2
Ing. Výkundortík (Občasný) - 15.9.2004 > ta slečna má nádherné ruce.
U příspěvku:cuningulus
Ing. Výkundortík (Občasný) - 15.9.2004 > kdybych to neviděl už jinde, bylo by pro mne i označení takového textu za kryptogram originální.
U příspěvku:cuningulus
Ing. Výkundortík (Občasný) - 15.9.2004 > ten název je zatraceně originální.

a co takhle někdy zkusit cunnilingus, to je taková technika, při které se, jak název naznačuje (cunni + lingus) kunda líže? taky to není zlé... a zdá se mi, že to má něco společného.
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 31.8.2004 > Kelly> Nikoli, kočičí ženo, jsem stár a vyžil. Ale ač stár a vyžil, přesto hluboko zasažen tímto odvážným mladistvým experimantem!
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > odvážný experimant! jedu do afriky!
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > jedna dvě sto statisíce miliony vymaštěných pekáčků!
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Čtyři vymaštěné ženy.
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Sádlo. Všude samý sádlo, pěkně vymaštěná rodina.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter