Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Sádlo. Všude samý sádlo, pěkně vymaštěná rodina.
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Kolik duší tu sádlo?
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Odvážný experimant!
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Věru, osum pohřebích pegasíků.
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Štyry páry černejch koní.
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Čtyři bílé ženy.
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > S takovou odvahou bych už dávno pomáhal potřebným v kdekteré Africe.
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Obzvlášť poslední sloha je maximálně odvážná!
U příspěvku:Čtyři bílé stěny
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > Odvážný experimant!
U příspěvku:Monology s vypravěčem
Ing. Výkundortík (Občasný) - 28.8.2004 > To si budu muset vytlačit, takhle abych furt tahal nahoru a dolu... se blběporovnává, hraje.
U příspěvku:Vrať se mi
Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > Jednota protikladů:

a pak tě třeba
už nikdy nespatřit
navždy tě ztratit
proto že já tady na tebe čekám a věřím
že se - vrátíš
U příspěvku:Polobůžek na literárním večírku
Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > Bobr> chacha, síajej je přece tají... jenom máldr pořád věří, že tu musej bejt.
U příspěvku:tabu v tabulkách
Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > max bubakoff> Tys toho nechals? No jo, vidim...
U příspěvku:Přijďte
Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > inž. Prase Antonín> Ty seš hlupec, Antoníne!
U příspěvku:tabu v tabulkách
Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > max bubakoff> Tady bylo chytrejch. A vlastně tě jako redaktora i chápu; koneckonců jsou rubrikoví, žánroví čtenáři. Doufám, že jich to nasralo víc :)))
U příspěvku:muž a klec
Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > už vidím ...
U příspěvku:muž a klec
Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > Nevím, čím to je to... ale se mi to vůbec neodevřelo, i když dělam "show picture" jak šílen. A tolik jsem to chtěl vidět.
U příspěvku:tabu v tabulkách
Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > max bubakoff> Tak to se dám poddat.
U příspěvku:tabu v tabulkách
Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > max bubakoff> Tos byl zas někde na fóru?
U příspěvku:Břestovec
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > Naty> ? Vždycky naříkej navždy?
U příspěvku:tabu v tabulkách
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbaaboffkoff> Naopak, ohrádky tady jsou a – nějakou musím zvolit /pokud nezvolím, zavřou mne v kotci "seznam rubrik"/, volím tedy a byl bych nerad, kdyby to vypadalo, jako bych nevyužíval... nebo snad dokonce zneužíval k nějaké reklamě /rozruch mezi "prózočteci" či co/.

Škatulek je nějaká nabídka. Omezená, nepochybně omezená. A ježto je volba nutná, hledáme ohrádku, ve které bude textu nejlíp. Třebas tam nebude úplně vítaný, třebas si udělá se stínkami svinkami pelech ve štěrbině, o které konstrukteur šuplátka neměl ani páru. Ale bude mu tam nejlíp, nejteplej, útulně.

Protože na tenhle text tu šuplíček není – mít společný zvonek s nějakýma "blbůstkama" se mu nechce. a lecos se mu nechce, nechce se mu být ani miniaturou – našel si svoje místo.

Tím se nikterak nedožaduji bodů ;) ani konce přetlačované ;))
U příspěvku:tabu v tabulkách
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > Radovan & Strážec: děkuju, máte pravdu: zmenšeno.
U příspěvku:čokoládovna
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > taky pěkný závod!
U příspěvku:rkz
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > krásný závod!
U příspěvku:Strach
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > Krásný závod!
U příspěvku:Břestovec
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > Naty> Vylučuješ Inga navždy z poésie?
U příspěvku:Poměry
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > Vypadá to dobře, až když máte otevřené okno s Favorites. A máte ho radši o něco tlustší než levý sloupec Totemu.
U příspěvku:Krteček
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > "Krtečkův hrobeček" se jmenovával – blahé paměti – koutek dětské poézie v časopisu Sorry (PrDeL).

černý jako uhlí / a je celý ztuhlý
U příspěvku:Konflikt aneb přeměna radikála, a to nedokonalá - jako u hmyzu
Ing. Výkundortík (Občasný) - 22.12.2003 > Chachacha.
U příspěvku:Úlet
Ing. Výkundortík (Občasný) - 22.12.2003 > Verše by ale měly být navlečeny na rybí páteři.
U příspěvku:Přiznání
Ing. Výkundortík (Občasný) - 18.12.2003 > Hezký je konec, kde si stěžuješ, že ostatní si stěžují, ale ty (nebo ten, kdo je první osobou v tom textu) si to nepřiznáš.

o kousek výš tvrdí probably, že pravdu nemáme hledat ve slovech, ježto tato tam nebydlí. tady dokonce jedovaté spory.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter