Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Fraško
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1695x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Josef Fraško, mé kresby uvidíte na http://www.fantasyplanet.cz/frasko

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Strážci času
Fraško (Občasný) - 12.2.2006 > To je zajímavý názor. Příště budu používat jenom černou.
U příspěvku:Komiks Lara
Fraško (Občasný) - 9.2.2006 > Jestli se budeš někdy nudit, tak pošli mail.
U příspěvku:Komiks Lara
Fraško (Občasný) - 9.2.2006 > výtvarnice> Budu muset se někdy přijet podívat na tvou výstavu. Myslím, že to děláš v Kadani, a tam jsem každou chvilku.
U příspěvku:Komiks Lara
Fraško (Občasný) - 9.2.2006 > výtvarnice> Jak se ti daří? Díval jsem se na tvé věci v galerii a je to velice pěkné (jako všechno, co jsem již od tebe viděl).
U příspěvku:Komiks Lara
Fraško (Občasný) - 9.2.2006 > výtvarnice> Zmáčknul jsem omylem několikrát odeslat a ono mi to naskákalo všechno. Raději to přepíši na něco smysluplného. Tolikrát to samé, asi nebude o mých schopnostech vypovídat pozitivně.
U příspěvku:Komiks Lara
Fraško (Občasný) - 9.2.2006 > výtvarnice> Bohužel, nemám Petro plochý štětec  : )
U příspěvku:veltrusy
Fraško (Občasný) - 26.1.2005 > Velice povedený :)
U příspěvku:kresba3
Fraško (Občasný) - 26.1.2005 > Vypadá to velice pěkně. :)
U příspěvku:eXploited
Fraško (Občasný) - 9.1.2005 > Perfektní!!!
U příspěvku:mother-fucker
Fraško (Občasný) - 4.12.2004 >
U příspěvku:whip
Fraško (Občasný) - 9.10.2004 > Proč tak rozmazané? 
U příspěvku:Romana
Fraško (Občasný) - 23.9.2004 > Vypadá to hodně dobře. Prostě kresba profíka :)
U příspěvku:Bez názvu
Fraško (Občasný) - 23.9.2004 > To nemá chybu :)
U příspěvku:Kresba titulní strany časopisu.
Fraško (Občasný) - 25.7.2004 > ariel> Kleslil jsem několik knih. Ale moc velký zájem není. Asi jsem české ilustraci nedorost  : )
U příspěvku:Donald a Diasy
Fraško (Občasný) - 25.7.2004 > Zajímavé. Nechcete mi nějaké poslat do sekce tvorby pro děti, v mé galerii :)
U příspěvku:Evka - portrét
Fraško (Občasný) - 25.7.2004 > vomi> Podobnosti s fotografií bych se nebál. Není dobré se snažit nějak tvářit. Kresba si vždy řekne sama a nemá cenu s tím bojovat. Nakreslete to, co tam cítíte jako správné :)
U příspěvku:Evka - portrét
Fraško (Občasný) - 25.7.2004 > Vypadá to velice pěkně (až na drobnůstku, na kterou jsem upozornil v mailu). Kdo umí, ten umí. Je ale pravda, že ta kresba má život a je tam perfektně vystižený výraz :)
U příspěvku:Angelia
Fraško (Občasný) - 29.6.2004 > Perfektní!!!! Jenom zírám jak jste dobrá :)
U příspěvku:Green dress
Fraško (Občasný) - 29.6.2004 > Vypadá to dobře :)
U příspěvku:Starý mistr
Fraško (Občasný) - 7.6.2004 > Přeslička> Bohužel nevystavuji své dílka. Obrazy mám doma, nebo jsem je rozdal. Kreslením se živím, ale obrazy nedělám na prodej, ani pro galerie. Není to efektivní. V časopisech mám dokonalou galerii. Tam mé práce vidí měsíčně víc jak sto tisíc lidí. Taková galere není nikde. Jinak na webu mám velikou galerii na www.fantasyplanet.cz/frasko
U příspěvku:f l . o v e r . e x p o s . .
Fraško (Občasný) - 7.6.2004 > Musel jsem se přihlásit. Jinak bych bodíky nemohl dát.
U příspěvku:Kokršpaněl
Fraško (Občasný) - 7.6.2004 > Musel jsem se přihlásit, abych zabodoval.
U příspěvku:Vesele do unie
Fraško (Občasný) - 2.5.2004 > Nedopatřením jsem u příspěvku zrušil obrázek a tak jsem smazal vše a dal na web obrázek znovu :)
U příspěvku:Noční zákoutí
Fraško (Občasný) - 21.4.2004 > Je to perfektní. Rád bych řekl taky něco chytrého o třeba realismu. Já se ale kreslením živím a ani nevím co je realismus (znám jenom revmatismus). Olej je ale povedený a není co dodat. Prostě umíš :)
U příspěvku:Kdybych na tebe zapoměl, Země...
Fraško (Občasný) - 29.3.2004 > Nádherný. To nemá chybu. Atmosféra, prostě všechno je bomba :)
U příspěvku:Vomi baba
Fraško (Občasný) - 29.3.2004 > Nechápu řeči o kýči. Slovo kýč vymyslel člověk, který chtěl ve skutečnosti říct "co neumím, to pomluvím".
U příspěvku:Nový svět
Fraško (Občasný) - 27.3.2004 > Ta pětka Bryce je fakt dobrá. Asi popřemýšlím o nákupu. Město je velice pěkné.
U příspěvku:Mafie
Fraško (Občasný) - 20.3.2004 > Newton> U slova rozloučení to byl překlep a opravil jsem to. To "h" tam nechci, píše to mafiózo, ne učenec :)
U příspěvku:Danel Radcliffe (Harry Potter) v Tajemné komnatě
Fraško (Občasný) - 20.3.2004 > Ve čtrnácti jsem kreslil akorát sněhuláka v dešti. Jsi fakt dobrá :)
U příspěvku:Luc
Fraško (Občasný) - 19.3.2004 > Vypadá to dobře :)
U příspěvku:.: DRSOŇ :.
Fraško (Občasný) - 19.3.2004 > Jinak fotíš skutečně perfektně. Hloubka, prostě má to všechno.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter