Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Irena s racky
(žena)
Občasný
Na Totemu: 4302x
Napsat zprávu

Některé z textů k poslechu na http://bandzone.cz/zdavu

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:sůl, kudlu a sirky
Irena s racky (Občasný) - 19.5.2022 > ztratila> Ano. Dehet.
U příspěvku:nora
Irena s racky (Občasný) - 13.11.2020 > kalais> Najs
U příspěvku:nora
Irena s racky (Občasný) - 13.11.2020 > kalais> Najs
U příspěvku:MUSLIM TOUŽÍ PO KATOLICKÉ DÍVCE (V JAPONŠTINĚ)
Irena s racky (Občasný) - 6.11.2011 > Na to by bylo lepší použít neproporciální písmo, třeba Courier.
U příspěvku:Polštářek čili Poslední slunce
Irena s racky (Občasný) - 27.10.2011 > P.V.Ctihodný> No, ani ne.
U příspěvku:Roky táhnou
Irena s racky (Občasný) - 8.6.2011 >
U příspěvku:Program na příští týden
Irena s racky (Občasný) - 21.11.2010 > Hyacint> Děti?
U příspěvku:s vůní veršovanou
Irena s racky (Občasný) - 28.5.2010 > Tomu rozumím, mělo to být o zastavení času, jak o něm často píše třeba orientální poezie. Ale nevím, jestli si to nekazíš poněkud nepřirozeným slovosledem, obstarožními tvary slov... A taky se mi zdá, že enter ti není úplně dobrým sluhou, nemačkáš ho "jak to cítím", "na první dobrou"?
U příspěvku:láskou omámen
Irena s racky (Občasný) - 28.5.2010 > Jen jestli ta slova ve skutečnosti neříkají opak. Skoro to zní jako pěkně mi to udělej a vypadni.
U příspěvku:pohled nazpět
Irena s racky (Občasný) - 28.5.2010 > Co je to doraz motorové pily? To je nějaká nastavitelná věc, kterou si určíš, jak až hluboko smí list zajet do dřeva, ne?
U příspěvku:nepokrytě
Irena s racky (Občasný) - 27.3.2010 > hukumu> Všechny ostatní dokážou být max. samodruhé.
U příspěvku:nepokrytě
Irena s racky (Občasný) - 27.3.2010 > hukumu> Sv. Anna. Je to zkratka celého apokryfního příběhu.
U příspěvku:ženy
Irena s racky (Občasný) - 26.3.2010 > tuik> V těch nejvypspělejších primitivních společenstvích už muži nedělají nic. Někdy to může ovšem zdegenerovat v Rusko.
U příspěvku:v rezavém plotu rudě hoří růže
Irena s racky (Občasný) - 26.3.2010 > Po lžících ticho u prahu. To se mi líbí. I když to tam není. Myšpulíne, nejsi ten kocour noci ty?
U příspěvku:nepokrytě
Irena s racky (Občasný) - 26.3.2010 >

Nevím, slovo "samotřetí" má pro mě dost pevně daný význam: tady mně přijde spíš libovolné, čarovací :)

U příspěvku:...
Irena s racky (Občasný) - 3.12.2009 > paryb> Ani takzvaná, ani v uvozovkách? Tak to už musí být Poezie.))

Kategorie mi unikla...
U příspěvku:...
Irena s racky (Občasný) - 3.12.2009 > Dost na silu, ne?
U příspěvku:snová poezie
Irena s racky (Občasný) - 2.12.2009 > asi> Právě na tom je hezké, že vlastně nevím, jestli patří k řádce před, nebo k řádce pod.
U příspěvku:andělíček
Irena s racky (Občasný) - 22.7.2009 > pořezaná_sluncem> Ty máš tady z našeho nejbližšího okolí vůbec víc obrázků. Most, Šemíka...
U příspěvku:andělíček
Irena s racky (Občasný) - 21.7.2009 > Pohled k Emauzům, nebo se mýlím?
U příspěvku:nora
Irena s racky (Občasný) - 30.11.2007 > čtenář> Vím, co myslíš: Tak sladko, tak bolno / hořko nám bylo / tak sladko, tak bolno / hořko a milo

... vím o té písničce.
U příspěvku:Marné návody
Irena s racky (Občasný) - 4.9.2007 > egil> Sun nebo Epiktet? Nebo?
U příspěvku:Jiří a hej hej ošklivý tlustý holky, verze 2
Irena s racky (Občasný) - 15.8.2007 > Ondrej Kern> A to už je to kratší... viz verze 1. Ještě to nosím v hlavě, nějak bych ráda pokrátila, poněvadž to cítím... zatím nevím kudy. Ty bys věděl, Ondreji? Kapela by tě jistě na bookletu vypsala a na koncertech popularizovala... i když to vpravdě asi dopad nemá :))
U příspěvku:Jiří a hej hej ošklivý tlustý holky, verze 2
Irena s racky (Občasný) - 11.8.2007 > druhý černej saniťák> Ale přičítá se mu jakási zásluha na jejich "objevení". Psal o nich v Marsyasovi. A editoři sbírky Písně lidu pražského si tuhle jeho stať vetkli za klobouk, do čela a štítu. Na úvod té knížky.

Ale že by z toho to hej hej udělalo song pro Šlapeto... to tedy muhehe.
U příspěvku: SNAD ANDĚL ...
Irena s racky (Občasný) - 11.8.2007 > skloňte ramena!
U příspěvku:Mlčení
Irena s racky (Občasný) - 8.8.2007 > rohe> Myslím, že ne. Ten text přes ten říjen není přírodní. Je to přístroj z nablýskané oceli, je to ryze lidská konstrukce. Ale jestli chceš přírodu... etymologizuj ten říjen :))
U příspěvku:o malých holkách
Irena s racky (Občasný) - 7.8.2007 > seno? nebyla to náhodou, kór když zlato, sláma? plus – je hezké nostalgicky vzpomínat, ale balíky se dělají dodneška. i hranaté. samozřejmě se rozmáhají kulaté, pěkně balené... ale pořád to není věc k nostalgické vzpomínce "to se ještě tenkrát". vůbec mně to přijde takové mělčí. i přes tu tragédii na závěr, i přes to, že to není ukecaný... a ještě ten exot kotlár! mezi tři a čtyři.
U příspěvku:Mlčení
Irena s racky (Občasný) - 7.8.2007 > jeřáb> a asi už čtu hodně po svém, když v tom vidím absurdní dotažení teze, že mlčet je opak od mluvit. opak od mluvit může být jenom mluvit pozpátku nebo mluvit dovnitř.

a nebo je opak od mluvit poslouchat?
U příspěvku:Mlčení
Irena s racky (Občasný) - 7.8.2007 > jeřáb> Irena sice tohle nedělá, píše si svoje docela obyč. písničky, ale je to g morrovo téma. Proto se mně to hodnotí hodně špatně. Nelíbí se mně to proto, že to mluví o tom? Pamatuju, zejména na Písmáku, kolik lidí dostávalo tipy za to, že v básničce se mluvilo o tulipánech a tulipány já prostě zbožňuju.

Nechci se z toho vylhávat čtyrkou průměru.

Když se budu taky ptát sama sebe a budu vědět, že musím dát číslo, dám pět. Ale nikdy si nebudu jistá. A dělají to poslední dva verše, že si nejsem jistá.

U příspěvku:Mlčení
Irena s racky (Občasný) - 6.8.2007 > Šílená svině> To není chybka. Zamknu se v pokoji / zamknu se do pokoje.
Nebo dokonce zamknu se v (čem) ložnici / zamknu se v (co) ložnici. Pravda to druhé je takové starodávné... ale právě to pěkně sedí s tím tvarem mne (a ne mě). Že jo.

A jinak souhlasím i nesouhlasím. 3–5.
U příspěvku:nora
Irena s racky (Občasný) - 6.8.2007 > ariel> jestli se nám k tomu někdy nějaká muzika podaří a jestli se ji podaří nahrát, prdnu ji sem. může být zkreslující číst text k muzice a neslyšet muziku... když zatím muzika neexistuje?

mimochodem, ráda čítám texty bez muziky. a teprve pak poslouchám. co muzika zabije, co zachrání... co na mě funguje. a to je nesmírně zajímavé.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter