Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čas
jaši2 (Občasný) - 3.5.2013 > preco v prvom riadku na konc:vestce. nechces porozmyslat o niecom vhodnejsom?
ale ma to myslenku. a posolstvo.
ten koniec posobi hrozne. ale to sa mozno k teme hodi.
no nic.
zlhostejnenie-pomaha,a moznoto nieje a nemusi byt celkom negativne. cas od casu.
U příspěvku:Koleje.
jaši2 (Občasný) - 3.5.2013 > som rada, ze sa to tu ojbjavilo.
aj ja viem, ze su veci medzi nebom a zemou.
U příspěvku:Zloděj očí
jaši2 (Občasný) - 3.5.2013 >
U příspěvku:Natáhl dlaň
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > zacinam mat predstavu, kto je to Franta. a fandim.
ma to charakter. tesim sa na dalsie.
i ekd moc mudra z toho niesom.
U příspěvku:Citát
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > "rozumbrada" sadne. ale toto je celkom pekne.
U příspěvku:Ťukat do modré oblohy
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > ak by to mal byt vysmech z takzvanych socek, je to zle. ak je to autobiograficke, tak je to ine.
nevyznam sa.
U příspěvku:Koleje.
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > niesom si ista, ale i ja som mozno videla. este chcem vyzpovedat par ludi, lebo to mohol byt len cudny clovek.
U příspěvku:Frajer.
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > uz mi doslo co mi vadi. pretoze inak je to krasny pribeh. podla mna frajer-akter by ho takto nevyrozpraval. mne by sa viacej pacilo, keby to rozpravala mama alebo manzelka. bolo by mi to milsie. je to viac zensky pribeh.
U příspěvku:Koleje.
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > Ty pises, ze skutocne pribehy. citala som aj uveritelnejsie. a fascinuje ma to. lebo cast mna chce pripustit a druha ani za svet.
je to fikcia?
U příspěvku:Španělská sůl
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > paci
U příspěvku:Probuzení
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > Mia...> jasne. niesu vsetci slovaci hnusny a vychytrali.
niektori su mozno aj taky mlady a cisty ako Ty.
U příspěvku:moje dokumenty
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > toto mi az bolestivo a telesne pripomina moj prvy vztah a rozchod. moju osobnu historiu. rezonuje.

necudovala by som sa, ze to tak nemusi byt u kazdeho.

ale ked to tak este nebol a ja som citala zaciatok uz nazov a potom otvaranie starej sopy slubovalo.

a som aj trochu zmetena.
nevermind. tak funguje art, hadam.
U příspěvku:Probuzení
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > pekne, farebne.
dufam, ze sme my hnusny vychytrali slovaci na Teba neboli moc hnusny minule.
je super, ze tvoris a ze zdielas.
odhadujem, ze si mlada. snad Ta to nepusti. a bude Ti to dlho robit radost.- aj nam.
U příspěvku:moje dokumenty
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > ocarujuce. uplne mi to vyrazilo dych. nebudem sa ospravedlnovat, ze pri citani takychto veci to jednoducho beriem osobne. ukladam si.
vdaka.
U příspěvku:reKLAMace
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > čtenář> to je pekne.
U příspěvku:reKLAMace
jaši2 (Občasný) - 2.5.2013 > Mia...> podla mna Path nadava ovela zakernejsie ako Mystik. ale neviem preco, to Vas nevzrusuje.
inak, mne sa to nepaci. tak nejak konfekcne, ta kritika vyznie. ja sa vo Vasich realiach nevyznam a mozno spievane to znie lepsie...
U příspěvku:Internet
jaši2 (Občasný) - 1.5.2013 > super. a diky ze si poznamkoval o tom ze je to podla skutocnosti, to potom je lepsie.
U příspěvku:Neberte nám bludy
jaši2 (Občasný) - 1.5.2013 > ta bolest a zufalstvo v mojom zivote prisli pred chorobou. ta bola skorej zoslana aby mi nad nimi pomohla.
U příspěvku:Neberte nám bludy
jaši2 (Občasný) - 1.5.2013 > mam dojem, ze fakt ze som chora, automaticky vzbudzuje u ludi najviac sucit a lutovanie. skuste to prehodnotit.
toto je taka trochu ina choroba.
U příspěvku:Neberte nám bludy
jaši2 (Občasný) - 1.5.2013 > lada34> ja si skorej casto gratulujem aka som racionalna a ako som to zvladla spracovat viac menej vo svoj prospech. a choroba mi proste priniesla to tajomne co mi tak velmi chybalo. hej, dalo to zabrat nez sa to v lepsie obratilo. neda sa to obratit v prach. ale v poslednej dobe to analyzujem menej a menej.
U příspěvku:Čtenářovy zážitky
jaši2 (Občasný) - 1.5.2013 > mne sa to paci. ale ja by som za rukav radsej tahala niekoho blizkeho.
U příspěvku:Citát
jaši2 (Občasný) - 1.5.2013 > nepaci sa mi, ked sa o takychto veciach vyslovuju taketo sebaiste sudy.
co ta k tomu privadza?
U příspěvku:...
jaši2 (Občasný) - 1.5.2013 >
U příspěvku:Obyčejný příběh.
jaši2 (Občasný) - 1.5.2013 >
U příspěvku:Taleb-Antifragile
jaši2 (Občasný) - 23.4.2013 > druhych- druhov. asi.
U příspěvku:Když
jaši2 (Občasný) - 21.4.2013 > netreba sa ospravedlnovat. len sa necudovat, ked aj na inych to dojde.
U příspěvku:Napjaté lanko
jaši2 (Občasný) - 21.4.2013 > pekne. zo zivota?
U příspěvku:Rodina
jaši2 (Občasný) - 21.4.2013 > mne sa velmi paci. super
U příspěvku:Slib
jaši2 (Občasný) - 21.4.2013 > celkom sa paci. pripoustim.
U příspěvku:Něco ve tmě
jaši2 (Občasný) - 21.4.2013 > pekne.
U příspěvku:VINCENTE
jaši2 (Občasný) - 21.4.2013 > krasne. hlavne tie slnecnice.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter