Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Rambonaut
(muž)
Občasný
Na Totemu: 22895x
Napsat zprávu

ať dělám co dělám, vždycky padne panna...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bílá agonie
Rambonaut (Občasný) - 23.3.2007 > fakt dobrý
U příspěvku:Chámovod
Rambonaut (Občasný) - 18.3.2007 > born to be child> ještě jednou chce být slavná...:)
U příspěvku:Z cirkusu aneb Cukrová vata vyprodána (Klauni, Týden, Z klobouku, Ve znamení vah, Kostky jsou vrženy)
Rambonaut (Občasný) - 18.3.2007 > Claw> ...hůl si vždycky najde:)))
U příspěvku:Z cirkusu aneb Cukrová vata vyprodána (Klauni, Týden, Z klobouku, Ve znamení vah, Kostky jsou vrženy)
Rambonaut (Občasný) - 17.3.2007 >

"semni"?:)

 

Poraď, mám hledat nějakou symboliku v názvech jenotlivých částí? Asi ne, co?:)

Jo, nápad milý, úsměvný, celkově ale pro mě spíše jen průměrné čtení...

U příspěvku:prohraná
Rambonaut (Občasný) - 12.1.2007 > Přeslička> 

Nač tolik skromnosti, děvče!

 

Naty:

mně se to líbí a neřeším čím to je a vóbec prečo...

U příspěvku:Než bude ráno
Rambonaut (Občasný) - 15.12.2006 > Luk Malér> je to nasvál:)
U příspěvku:dozvuky
Rambonaut (Občasný) - 21.11.2006 > Naty> no jo no, co by si taky čekala od člověka, co zpívá 3 písničky pořád dokola, he he
U příspěvku:~~~
Rambonaut (Občasný) - 10.11.2006 > hezké
U příspěvku:Renovace
Rambonaut (Občasný) - 26.10.2006 > protože je zapotřebí udělat kompletní přestavbu:))))
U příspěvku:Natýral
Rambonaut (Občasný) - 19.10.2006 >

spacákové regea a alexův kameňák se fakt povedli:)

mno i 5tka je bezva:))))

U příspěvku:po žních
Rambonaut (Občasný) - 8.10.2006 > Václav Mráz> :-)
U příspěvku:tak málo trpělivá
Rambonaut (Občasný) - 8.10.2006 >

Naty je tak málo trpělivá, že by nejraději tu chatu pořádala už tento víkend:)

Vydrž, holka, vydrž:)

U příspěvku:Šeptal jsi mi
Rambonaut (Občasný) - 21.9.2006 > prelda> 

všimněte si prosím, že můj syn se schází se spolužačkou mezi hroby....takže, jestli tomu dobře rozumím...Ano rozumíte tomu veloce dobře, to psaníčko jsem nepsal já a nebylo určeno vaší paní. Kterou tímto srdečně pozdravuji...:)

 

Ano, tak nějak...ale já myslím, že té kritiky kritiků už je dost, buďme zase my svými kritiky:)

U příspěvku:Šeptal jsi mi
Rambonaut (Občasný) - 21.9.2006 > prelda> aha, tak to si poznamenáme...
U příspěvku:Šeptal jsi mi
Rambonaut (Občasný) - 20.9.2006 > Já mám totiž rodiče až v Kojčicích, a to je až už Pelhřimova...pak rodiče jsou staří a taková dlouhá cesta...no né, těch vosmasedumdesát korun pro mo je rodiče, za dráhu...:) ono se není čemu divit, ale stěží se dá poznat, že když je takto naivní, že se pisatel vypisuje...jde jen o to, že tady se hodnotí spíš "umělecký" počin. Většina lidí tě nezná, neví čím si procházíš, co se ti stalo v životě, tak se nemůžeš divit, že ti příspěvek ohodnotí jen co obsahuje, stylem, ale to co tě vedlo k tomu (a že je to o tobě) se těžko pozná... A navíc, pokud se hodnotí styl, použití slov, smysl, tak se stejně hodnotí i originalita. Takových už bylo napsáno, ale chtělo by to něčím okořenit, dát tam něco ze sebe, ne jen prožitky...
U příspěvku:Šeptal jsi mi
Rambonaut (Občasný) - 19.9.2006 > prelda> 

ale o tom už dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho:))))

 

neumělecké básničky zavánějí deníčkem a to jak jsem zmínil, tady nejede:))) Ale pokud to sem píšeš, aby to ten dotyčný viděl, tak proč ne! Ale musíš si to nějak obhájit, aby se nestalo, že pod příspěvkem je spousta negativních poznámek...

A nepiš, že je ti to jedno, nikomu to není jedno, teda alespoň trochu!!!

 

U příspěvku:Šeptal jsi mi
Rambonaut (Občasný) - 18.9.2006 > prelda> 

Omluva...přestřelil jsem....asi tím pondělím...

 

k tomu prvnímu: četl jsem špatně tvůj nick (četl jsem prdela:)), tak proto jsem klik

 

K tomu druhému: nemlátím, jen upozorňuju...ale to jsi už asi poznala, že lidi na totemu jsou hodně kritičtí (hledají cokoli, čím by se dalo rýpnout, např. překlepy), umachrovaní, znalci, kteří přesně ví, rádi to dají najevo (ikdyž leckdy o tom prd ví) a hlavně nemají rádi podobnou (sice tahle je trošku lepší) deníčkovou poezii (kamarádka, láska, smska... - ee)

Ale pokud vydržíš, tak určitě ti někdo napíše plodnou kritiku, ze které případně budeš čerpat...

 

třeba já:)))

tak teda: místy je to až příliš doslovné, jako bys prostě jen říkala, co si myslíš. Zkus se trochu víc odvázat, zaexperimentovat, spojovat nespojovatelné a dojdeš na mnohem zajímavější obraty.

Je fajn, že se držíš klas.veršů, ale zkus si počítat slabiky, aby to ladilo.

 

potom, co jsem napsal si možná koleduju kritiku své kritiky:D i to se může stát...

U příspěvku:Šeptal jsi mi
Rambonaut (Občasný) - 18.9.2006 >

Já teda taky nevím, jak vypadá moderní internetová poezie. Pokud takto, tak raději zůstanu u knížek...

Stejně jako janek bych vyzvednul 6tou strofu, ale abych ti ji omlátil o hlavu...

 

 

U příspěvku:MIMO NÁS ...
Rambonaut (Občasný) - 27.8.2006 > no, nevím, tohle jde nějak MIMO MĚ...nic konkrétního, jen dojem z celého textu
U příspěvku:O...Říkáte tomu láska
Rambonaut (Občasný) - 25.8.2006 > Opíječ tchýní> jen nevím (samozřejmě že jo), kdy ti končí uvozovky před slovem vášeň, pže tvá poznámka je plná "silných" slov:))))
U příspěvku:Kam aŽ
Rambonaut (Občasný) - 25.8.2006 > Rambonaut> 

ve 2 řádku jsem vynechal slovo "příjde"

U příspěvku:Kam aŽ
Rambonaut (Občasný) - 25.8.2006 >

jo jo, náhodou, je to fakt zajímavé..připopadá mi to, až na pár momentů a konec, jako nějaká věc z divadla Sklep...Takže mi to, až na momenty, které jsem zmínil, celkem vtipné...Nejhorší ale je, že to vtipné být nemělo:)

Houbaři, bagančata, ostružiní jsou bezva!

protože si zde domýšlím, nemůžu hodnotit...celkově to ale beru hóódně kladně:)

U příspěvku:bez východu
Rambonaut (Občasný) - 25.8.2006 > pozn úplně mimo: nedávno jsem napsal kamarádovi píseň, kde je "a pak spát na dlažbách zámkových".... tak mě první řádek potěšil:))))) líbí de mi celá, ikdyž ten první řádek...mi pořád...mno...:)
U příspěvku:PERLIVÝ PODZIM
Rambonaut (Občasný) - 24.8.2006 > pošli to do programu Pivních slavností:))))
U příspěvku:Kdo rozezní mě?
Rambonaut (Občasný) - 24.8.2006 > mě to teda nějak nerozeznělo...
U příspěvku:skleněnkou
Rambonaut (Občasný) - 23.8.2006 > Ivana S.> 

ono je to tak nějak celé o tom hulení ...ničitel?? trošku:)

U příspěvku:po žních
Rambonaut (Občasný) - 19.8.2006 > Sí...> sí, gracias:)
U příspěvku:po žních
Rambonaut (Občasný) - 19.8.2006 > Smetiprach> 

asi to bude vypadat jako tahání se o poslední slovo, ale tak nějak už jsem toto vyjádřil v předešlé poznámce... :-)

Ále co...

U příspěvku:po žních
Rambonaut (Občasný) - 19.8.2006 > Smetiprach> ona je spousta činností, které se dají dělat s humorem a vědět za co...já nevím, třeba: sedět...hi hi
U příspěvku:DEŠTNÍKY A REPELENTY ODHAZUJI V DÁL ...
Rambonaut (Občasný) - 19.8.2006 > Barča> 

Shrnula a doplnila CYNICKÁ Barča :-)

 

 

U příspěvku:po žních
Rambonaut (Občasný) - 19.8.2006 > Smetiprach> s tvou ikonkou to sedí, he he
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter