Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Miluju Tě
bangabasawa (Občasný) - 4.12.2000 > Myslím, že v časopise "Bravo Girl" za to vyinkasuješ slušný peníz. Ale vážně, je to hokus pokus, ale zase tak originaální není. Myslím, že jsi ty verše vymýšlela jen pro to, aby ti to nějak vyšlo. Mohlo by to být lepší (u písmen J a U ti opravdu došla fantazie)...
U příspěvku:Poznávání
bangabasawa (Občasný) - 29.11.2000 > Jano, roztáhla jsi to trochu víc, to je pravda, ale působí to na mně jako škvár z červené knihovny. Promiň. Víš je tam spousta věcí, které ti to kazí (paní Štěstěna??!!) apod...
U příspěvku:Prázdnota
bangabasawa (Občasný) - 24.10.2000 > Lidi,proč jsme tak smutní!!?? Tretky jsou dobré pro děti, tak nač po nich tesknit? Zkusme si vykouzlit něco z všednosti...! Dík!
U příspěvku:Panoptikum
bangabasawa (Občasný) - 24.10.2000 > Spousta krásných postřehů naložených v pesimistickém nálevu. Než jsi je tam dala byl každý tím čím je. Teď jsou jen tvoje... Snad jen:...svět nepotřebuje vědět, že je krásný! Líbilo se...
U příspěvku:Věčný strach
bangabasawa (Občasný) - 23.10.2000 > Hm, je to dost z tvého nitra, proto mi trochu unikají pasáže o ranní mši, a o malém děvčátku. Možná chápu a možná ne. Pokud je to tvůj vlastní příběh...chápu.
U příspěvku:BEZDOMOVEC
bangabasawa (Občasný) - 23.10.2000 > Pěkný a výchovný příběh...
U příspěvku:Lidumilův brouk v hlavě
bangabasawa (Občasný) - 9.10.2000 > Pěkně Martine, pěkně! V nekolika větách jsi napsal to, co člověka trápí už tak dlouho! Otázka je, jestli ho to opravdu trápí... souhlasím s Hacmanem, jen bych dodal, že "vůně" tajemna, spojena s lidskou smrtí láká hyenu, kterou má každý v sobě. Je to část velmi hlubokého podvědomí, která nás vždy bude přitahovat k těmto událostem. Ovšem pouze v případě, kdy budeme moci vše sledovat z povzdálí, nejlépe z pohodlného křesla, kde si nejlépe budeme moci vychutnávat mrazení v kostech...
Ještě bych snad dodal, že člověk ve svém vývoji neztratil nic..., neboť vývoj člověka, včetně jeho psychiky, je sled zákonitých událostí, které spočívají a vycházejí z tak podstatných věcí jako potrava, přežití, životní funkce, pocit bezpečí, sociabilita (rodina) a podobně. Až někde daleko pod tím, nebo nad tím stojí lidská přání, názory, sny, a konečně i jeho vztah ke smrti a násilí... Člověk, pokud zůstane člověkem, se nikdy nepřestane učit a jelikož není žádná "KDYBY", které by nám dalo šanci měnit minulost, bude vše, dobré i špatné, "materialem moudrosti" pro další generaci...
U příspěvku:Knihou mého osudu
bangabasawa (Občasný) - 14.9.2000 > "Krajina za obrazem"?...snad nějaká paralela s Alenkou v říši divů. I ta kniha mi připomíná "Neverending story". Víš nějak mi chybí, to co bylo v té knize. Člověk nemění život jen tak pro nic za nic. Katarzi působí vždy něco silného, co svou silou převrací vše to, co člověk do té chvíle dělal, jak myslel. Nemyslím si, že svět "před obrazem" je vždy šedý a plný nepochopení. Naopak, svět "za zrcadlem" může být docela dobře mezi námi a taky je. Není potřeba hledat knihy ve kterých jsou moudrosti. Už jsem to tady někde psal. Ty moudrosti jsou jen patníky, které vymezují naší cestu, ale to své si musí odšlápnout každý sám...
Jinak je to docela dobře napsané.Trochu tam postrádám obsah, něco, čeho bych se chytil. Věta "Ach, jak je to dětství daleko!" a jiné jsou sice toporé, ale jinak dobrý.
U příspěvku:Zase ve škole....
bangabasawa (Občasný) - 6.9.2000 > Hermann Hess v knížce "Kouzelníkovo dětství" píše, že na škole je báječné to, že se tam učí věci zbytečné, které nikdy nikdo nebude potřebovat...Já s ním souhlasím. Jak píše Martin: když člověk odchází ze školy, hra končí ...
U příspěvku:milý příteli
bangabasawa (Občasný) - 31.8.2000 > Jano, žít se nedá jen z citátů! Jsou jen patníky kolem Naší cesty...
U příspěvku:MOTÝLCI
bangabasawa (Občasný) - 25.8.2000 > Moc ráda by jsi někdy tady z toho všeho ulítla, co?
U příspěvku:obyčejný život
bangabasawa (Občasný) - 23.8.2000 > Pohádka, satira, smutný příběh...? Nevím co si vybrat. Asi bych doporučil skupině Tři sestry aby zařadily tuto povídku do bukletu před slova písničky D. Taxis Tramway.
U příspěvku:POVÍDKA DEVÁTÁ - ZRCADLO DUŠE
bangabasawa (Občasný) - 17.8.2000 > Je v tom kus ženy, kus srdce, láska, která tvoří...
U příspěvku:Prolog
bangabasawa (Občasný) - 17.8.2000 > Souhlasím s Martinem. je to opravdu zajímavé podobenství...Jen si nejsem jist, jestli stopy v písku jsou opravdu nejlepším průvodcem na cestě zpět domů.Proč kolem stop stavět plot? Vždyť jejich krátké trvání je symbolem prchlivého života..., ale stopy v lidských srdcích jsou nesmrtelné.
U příspěvku:Obloha si hraje
bangabasawa (Občasný) - 17.8.2000 > Připomíná mi to abstraktní obraz vyvedený v té nejzdařilejší kombinaci barev. Kdysi jsem vyfotil něco podobného na Lipně. Barev v tom bylo ale mnohem míň...
U příspěvku:DALLAS - Návrat do ráje
bangabasawa (Občasný) - 27.7.2000 > No nevím...zmatek nad zmatek, místy surrealistické scény (Pamelina snaha o sebevraždu) se mísí až z dětinskou fantazií. Věřím, že bys něco dalšího vymyslel, ale nech to radši být...
U příspěvku:....a pak přišlo léto.....
bangabasawa (Občasný) - 30.6.2000 > ...ano, tu myšlenku už, už mám, je lehounká a vrtkavá jako chmýří babího léta...
U příspěvku:Bojar
bangabasawa (Občasný) - 29.6.2000 > V tom lese se potkali dvě zvířata. Člověk sice svou nadutostí převvyšuje vše ostatní, instinkty má však pořád stejné. ...a to je dobře. Protože potom si více lidí v takových situacích uvědomí, z čeho vlastně vzešli, kdo je životem provází a čím vlastně opravdu jsou...líbí se mi tvoje úvaha a nesčetněkrát mne napadaly podoné věci v mnoha jiných situacích. Přesto jsou chvíle, kdy jsem opět přezíravým člověkem..., ale to asi všichni.
U příspěvku:Okamžiky
bangabasawa (Občasný) - 26.6.2000 > ..tato "píseň" si ode mne vyžádala slušnou dávku soustředění. Mám rád takový styl. Pocitovka jak vyšitá...
U příspěvku:krkolomné cestování
bangabasawa (Občasný) - 21.6.2000 > Tak tohle znám, člověk se kochá, filozofuje, topí se v myšlenkách a zapomíná na špinavé chodníky, déšť nebo třeba směr cesty a odjezd autobusu. Protože Tě znám, tak vím, že se ti tohle stává běžně...jen nás bav dál...
U příspěvku:Poslední den - část první
bangabasawa (Občasný) - 16.6.2000 > Tuto povídku chápu zatím spíše jako skicu. Narazil jsem při jejím psaní totiž na velmi silné a obtížné téma a pochopil jsem, že popisovat pocity a nálady v člověku a krajině, pokud navíc souvisejí z nějakým osudem, není vůbec lehké. Proto, i když jsem byl přesvědčen o dokončenosti, tuto povídku stále přepisuji...
U příspěvku:Jak jsem se stala milionářkou (málem) aneb chcete taky ?
bangabasawa (Občasný) - 15.6.2000 > Hm, škoda, že jsi se chytila (sice ne docela)...celkem jsem ti držel palce. U těchhle šarlatánu rozhodují právě jejich slova. Čekala jsi na práci a přehlídla nesmyslnost jejich nabídky. Ještě že ten závěr byl tak průhledný...
U příspěvku:Sen
bangabasawa (Občasný) - 8.6.2000 > Uff...už jsem myslel, že budu muset předělat svou novou povídku, protože tvůj začátek vypadá skoro stejně... Jinak je to dobrý, i když tento typ sci-fi zrovna nemusím...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter