Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Monáda
jamina (Občasný) - 4.2.2007 > moc milé pojetí jin a jang, a citlivě namalováno...
U příspěvku:Sama
jamina (Občasný) - 3.2.2007 >
U příspěvku:cesta cervenym sadem
jamina (Občasný) - 3.2.2007 >
U příspěvku:pejsek ma hlad
jamina (Občasný) - 3.2.2007 >
U příspěvku:Portrét
jamina (Občasný) - 31.12.2006 >
U příspěvku:Home Matrix
jamina (Občasný) - 29.12.2006 > čtenář> díky za komentář, dílko mi přiblížil a už se mi líp vnímá:-)
Pro mě je tak za 4-5...
asi by musela být výsledná kompozice trošku zajímvější,aby to bylo uplně za 5...
ale jako experiment supr!!!
U příspěvku:1
jamina (Občasný) - 29.12.2006 > souhlas s Frantou F...takhle to působí tak na 3bodíky...škoda no:-)
moc pěkný místo!
U příspěvku:Honza
jamina (Občasný) - 29.12.2006 > Mishela a holka_magor : Tak jakýpak obory jste v Hradci studovali/studujete?:o) Já jsem si tam s Trmanem prošla Textilní tvorbu... a s Honzou jsme se taky dost nabojovali.-)
U příspěvku:Honza
jamina (Občasný) - 29.12.2006 > Prokletí> Ty nějak působíš na hradecký fakultě výtvarný výchovy? Já jen, že jsem si ji taky prošla ,Honzu znám, a koukám, že na totemu je dost lidí z toho prostředí -Trman, zabicka, a ted koukám i Ty a holka_magor :-)
U příspěvku:Perokresba - Sestry
jamina (Občasný) - 29.12.2006 > souhlasím s caesarborgia a štětečkou...navíc ještě porád nemám uplně tříbený pocit, jestli víc na mě působí osobitost stylu nebo to, že to celkově vyznívá trochu kýčovitě-ta kombinace dekorativnosti s děsivostí výrazu a některých "pařezovitých"linií...asi spíš za +-3
U příspěvku:Home Matrix
jamina (Občasný) - 29.12.2006 > mě se to líbí...i to , že je kompozice jakoby posunutá nalevo...
ale ráda bych se o tom dočetlůa víc, jak jsi to tvořila, jestli nějakej experiment se světlem či tak něco.
U příspěvku:figuralka
jamina (Občasný) - 29.12.2006 > holka_magor> díky, paní je opravdu hooodně vyhublá...a tím, že je i stará, tak pak na ní jsou ty kosti o to výraznější...o to víc je zajímavá na kresbu. A mě to někdy láká i ještě nadsadit, tu hubenost, což tu možná některé popuzuje,-)
U příspěvku:figuralka2
jamina (Občasný) - 29.12.2006 > Skafloc> jojo, taky zcela chápu:-)
jenže kdyby se všecko umění tvořilo s tím, aby se všem líbilo a zavděčilo, a všem mohlo doma vyset na zdi, tak by se to umění nikam nevyvíjelo.-)V tom je současný umění dobrý, že nabízí svobodu, umělec se může zabývat i něčím odpudivým nebo nelíbivým, a i to pro něj muže být přínosem! A v určitém ohledu i pro společnost, bo přehlížet právě třeba krásu těla, které není jako mladá americká modelka, je trošku škoda... Já v té paní krásu vidím, v jejích vráskách i kostech, které evokujou stáří atd...
Ale na zed bych si to doma taky nedala:)
Osobně tvořím jakoby v dvou proudech-1.pro sebe a pro odhalování skrytejch věcí a krás a 2.pěkné pro lidi. Pro lidi to, co nějak čekám, žese jim bude líbit, a nedělá mi to problém, ráda rozdávám radost i krásu povrchní. Oboje mě naplnuje stějně, a nedokázala bych asi už tvořit jen v jedný linii...někdy je i propojuju...
Ale asi netřeba vysvětlovat:-)
U příspěvku:zimní fojtovice 2006
jamina (Občasný) - 28.12.2006 >
U příspěvku:Milešovka z Komáří hůrky na štědrý den v poledne
jamina (Občasný) - 28.12.2006 >
U příspěvku:..nt.
jamina (Občasný) - 28.12.2006 >
U příspěvku:figuralka3
jamina (Občasný) - 28.12.2006 > caesarborgia> no do Schielleho mám hodně daleko, takovej talent jako on rozhodně nemám...ale je pravda, že jeho styl kresby se mi hodně líbí, tojo!
rozhodně dík za povzbuzení:)
U příspěvku:figuralka3
jamina (Občasný) - 22.12.2006 > Lumig> jj, chyb tam mám jak máku:-)
dík hlavně za upozornění na to "hluchý" místo mezi levou horní a dolní končetinou, tojo, to jsem si předtím neuvědomila...
dlaň prsty a předloktí jsem kreslila uplně na poslední chvíli, to bylo snad během 3 minut, navíc paní už měla ruku zas jinak a nesedělo mi to k rzkreslený paži...
ona se hýbe hodně, což nechci ale užívat jako výmluvu pro své chyby, ale často jsou tím ovlivněné.
Jinak drdol měla spadlý nakřivo, proto se to možná jeví divný vzhledem k obličeji...ale vlasy mě na ní baví kreslit nejvíc, at už jsou jakkoli neupravené:-)
U příspěvku:figuralka2
jamina (Občasný) - 22.12.2006 > zabicka> no jasně, ale nad kostrčí/která se kroutí dovnitř/ je kost křížová, a ta trochu prominuje ven,jde i trochu nahmatat na zádech pod bederní lordozou... třeba vidno tu http://www.cvicime.cz/cviceni-praha-2005/obrazky/pater/spine02.gif
nebo tu http://www.revmainfo.cz/bechterev/img/lidska_pater.jpg. Zakrnělý koneček ocásku je až hodně nízko:)
U příspěvku:@
jamina (Občasný) - 22.12.2006 >
U příspěvku:Zdal se mi ma Mila... 87/184
jamina (Občasný) - 21.12.2006 >
U příspěvku:figuralka2
jamina (Občasný) - 21.12.2006 > Lumig> díky.
Docela mne překvapilo, že na to, že vidíš všechny chyby, přestos mi dal 5 bodů:) Dík za konstruktivní kritiku, vážím si toho, koukala jsem na Tvoje obrazy a jsou opravdu výborné, takže respekt, jde vidět že malovat umíš a víš o čem mluvíš...
U příspěvku:figuralka2
jamina (Občasný) - 21.12.2006 > zabicka> jak už jsem psala, u nás na VŠUP je povoleno přehánět...expresivnět:)čím větší nadsázka a exprese, čím zajímavější výraz, tím líp...to moje kresby jsou ještě nuda bez štávy, oproti někerejm fakt dobrejm studentům...v hradci jsem se furt trápila s anatomií, furt jsem vše měřila a řešila, ted jsem se konečně osvobodila...a o tom to je.Pokud má někdo jinej cíl, neberu mu to.
Když je paní kostnatá, tak to klidně přeženu, bo to je právě o ní...nejsem fotograf, abych to kreslila přesně:)
at to klidně pobuřuje:))
U příspěvku:figuralka2
jamina (Občasný) - 21.12.2006 > Skafloc> ale ona to JE stará paní v tangách! Nevím, jestli je už babičkou, to možná ne, ale stará je...
jinak boule atd-to je prostě nadsázka, u nás je povoleno přehánět...expresivnět:) Superrealistická kresba je ideálem možná tak pro karlův most, ne pro mne...
U příspěvku:Plavání
jamina (Občasný) - 20.12.2006 >
U příspěvku:FALL-IN-LOVE
jamina (Občasný) - 20.12.2006 >
U příspěvku:WE LOVE PUB & BEVERLY H.
jamina (Občasný) - 20.12.2006 > souhlasím s Karjah /Sinner/, kresba je uplně skvělá, úžasnej výraz a šmrnc, ale to poyadí je divný, navíc leze opticky výrayněji dopředu než kresba, takže už nepůsobí jako pozadí...
takže 4+ :)
U příspěvku:figuralka
jamina (Občasný) - 20.12.2006 > kaleb> jasně, modelka vypadá jako po flašce rumu přirozeně, je to taková rozevlátá bytost...navíc se porád hejbe,takže podle toho i dopadaj mý kresby,...
nicméně vim, že tam mám moře chyb /hlavně ta noha...ufff/, měla jsem při kresbě horečku a navíc žádnej odstup, zajímaly mě však vaše názory.
Dík za ně, ale spíš mě pobavily, než něco daly:-))
U příspěvku:figuralka
jamina (Občasný) - 20.12.2006 > praskunst> dík za jedničku, tu jsem naposled dostala na střední, což už je 8 let ypátkz:) Dík za nostalgii:))
U příspěvku:figuralka
jamina (Občasný) - 20.12.2006 > Pitoma kaca> nás halvně učili, že ve slově asi se nepíše tvrdý y...
to tak z toho, co nás učili, jinak vše podstatnéuž nás naučili v mateřské školce, vše ostatní jsou jen info, z kerých si do života vybíráš co chceš a co je pro Tebe podstatné...
a pro mne ted na VŠUP jsou podstatné jiné věci, než to, na čem model sedí...
a když chci, tak bude třeba lítat ve vzduchu, a basta:))
U příspěvku:Na výletě v přírodě...
jamina (Občasný) - 20.12.2006 > tyjo,jako od Matisse:)ale pěkný...barevně hlavně
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter