Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Příchuť splněného snu
geper (Občasný) - 23.4.2007 > Quotidiana -sorry, sorry, sorry...omlouvám se nějak jsem si to neuvědomil...mám nemocného člověka co mi dělá stránky a od 12.března se bohužel tyto vůbec neaktualizovali. Požadavek aby Totem měl své čestné místo na mých stránkách u něj už měsíc leží...nebude se to opakovat...
U příspěvku:Rozervané jitro
geper (Občasný) - 2.4.2007 > army of me a Bílý tesák - já to vzdávám, pochopil jsem že trefit se do vaší chuti nebude tak jednoduché...
U příspěvku:Zpropadené odpoledne
geper (Občasný) - 30.3.2007 > Quotidiana - máš pravdu s tím odkazem a bude mi ctí, umistit vaše logo ma mých www stránkách...
U příspěvku:Silnice
geper (Občasný) - 23.2.2007 > Zajmavé...také znám dost na první pohled šedé a se sebou nespokojené silnice...jen na první pohled...
Teprve když je blíže poznáš, ochutnáš její kvality, tak někdy jen potichounku žasneš...
U příspěvku:Nekrásnější dotyk je polibkem
geper (Občasný) - 23.2.2007 > cigy - díky a ty schizandro klidně buď šťoura...jen ti nevěřím že kdybys byla na místě této ženy, že by ses bála...tys malinko přeskočila základní doprovodné moto-nekrásnější dotyk je polibkem-cítíš to už taky? To přeci není vybafnutí ze tmy...nebo? A když už se se svým vysněným princem vzneseš do těchto výšin, tak zajisté se mnou budeš souhlasit, že tě v pár vteřinách bude s jistotou očekávat něco, co tě tak silně rozechvěje...ale věř, strach to určitě nebude...
U příspěvku:Záludnost bílého pokoje
geper (Občasný) - 17.1.2007 > Quotidiana> Quotidiano - jo, tak teď jsem tě s tichým souhlasem dopochopil...
U příspěvku:Záludnost bílého pokoje
geper (Občasný) - 16.1.2007 > Quotidiana> Quotidiana-než napíšu tvé složité oslovení tak málem zapomenu co jstem chtěl...jo, určitě ti poděkovat za kritiku i když té koncové poznámce nějak nerozumím.
...nebo je to jen neznalost
U příspěvku:Záludnost bílého pokoje
geper (Občasný) - 10.1.2007 > Lokianno - ani netušíš jak moc vím o čem mluvíš /tedy mám na mysli tu diskriminaci/ a děkuji jestli jsi si vychutnávala právě moji povídku...
U příspěvku:Záludnost bílého pokoje
geper (Občasný) - 9.1.2007 > Petr Měrka - stručný, jasný...díky!
U příspěvku:Záludnost bílého pokoje
geper (Občasný) - 9.1.2007 > Lokianna - no tak nebruč, už jsem to napravil...já se to po čase taky naučím...
U příspěvku:Montáž
geper (Občasný) - 30.10.2006 > Bunny - no vidíš že to jde, abychom oba chápali co ten druhý chce vlastně říct...díky!
U příspěvku:Zahradník
geper (Občasný) - 25.10.2006 > Quotidieana - u tebe se o skriptech ČVUT dovídám po třetí...no na stálou redaktorku je tvé stanovisko tedy skutečně vyzrálým výkonem...ale máš pravdu, každý má právo na svůj svobodný názor...začínám mít pocit, že jsem se nechtěně někam zatoulal, kam jsem s jistotou nechtěl...nu což, třeba s básničkou budu mít větší kliku...
U příspěvku:Zahradník
geper (Občasný) - 25.10.2006 > Max Bufakopff-že bys byl zvyklý opisovat od Bunny? Že by se formovala silná dvojka?
U příspěvku:Zahradník
geper (Občasný) - 25.10.2006 > Čtenář-děkuji, s tebou se dá skutečně poctivě souhlasit...
U příspěvku:Zahradník
geper (Občasný) - 25.10.2006 > celej on - jo, jo, jsi zřejmě silně hloubaví typ a tvá kombinace docela pobaví...ani nevím jestli tady jde kolektivně o pokusy nějakého tvůrčího, čtivého psaní nebo o nějakou rafinovanou konspiraci...brrr, nějak se v tom nemohu vyznat!
U příspěvku:Zahradník
geper (Občasný) - 25.10.2006 > schizandra*> schizandro v pohodě vydechni, stejně si myslím že ti co nechtějí pochopit, nepochopi...děkuji za odvahu i názor!
U příspěvku:Zahradník
geper (Občasný) - 25.10.2006 > Bunny> Bunny-Ještě že nejsem znalý cizích výrazů...sice mě to malinko mrzí, protože teď nevím jestli se mám radovat nebo vzdychat...ale ty mě určitě v budoucnu vyvedeš z omylu, že?
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter