Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Natasha_
(žena)
Občasný
Na Totemu: 16748x
Napsat zprávu
Autorův WEB

"Píše-li někdo nedbale, především tím přiznává, že svým myšlenkám sám nepřikládá velkou hodnotu. Neboť jen z přesvědčení o pravdivosti a důležitosti našich myšlenek pramení nadšení, jehož je zapotřebí, abychom s neúnavnou vytrvalostí usilovali všude o co nejzřetelnější, nejkrásnější a nejsilnější výraz těchto myšlenek - tak, jako se jen svátosti nebo nadmíru cenná umělecká díla ukládají do stříbrných nebo zlatých schrán." (Arthur Schopenhauer - O spisovatelství a stylu, Hynek 1994)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:***
Natasha_ (Občasný) - 24.11.2010 > sojka> :-)
U příspěvku:Barcelona
Natasha_ (Občasný) - 17.11.2010 > HanaKonvesz> Měla jsi ji vidět. Nádherná.
U příspěvku:Barcelona
Natasha_ (Občasný) - 17.11.2010 > sojka>  Člověk píše se záměrem, který může nebo nemusí být přijat. A mě samozřejmě zajímá, co se stane.
U příspěvku:Návraty
Natasha_ (Občasný) - 16.11.2010 > Je to dost naivní rýmování, a ani myšlenka v textu obsažená mě příliš neohromila.
U příspěvku:Dva romány
Natasha_ (Občasný) - 15.11.2010 > sojka> K tomu já celkem nemám co napsat - k textům starším pár měsíců získávám macešský vztah.

Myslím, že autorka tehdy chtěla, aby to bylo vnímáno s nadhledem (ten kánon-kanón to nakonec zaručil :)
U příspěvku:***
Natasha_ (Občasný) - 15.11.2010 > Jé, Ty jsi šikovná :-)

I když to není totéž - určitě znáš geniální Hiršalovu sbírku Párkař, kde se fenomenálně převlékal do cizích básnických stylů:
http://www.kosmas.cz/knihy/140667/parkar/
U příspěvku:Klid noci
Natasha_ (Občasný) - 14.11.2010 > Rozmontuješ mě taky, sojko? Prosím prosím...
U příspěvku:Barcelona
Natasha_ (Občasný) - 14.11.2010 > whispermoonlite> Na to se nedá ani nic napsat. Z toho se budu jen těšit.
U příspěvku:Barcelona
Natasha_ (Občasný) - 14.11.2010 > sojka> Vidíš, a to jsem z toho dost ornamentů vyřezala. Dál už to nešlo. Ale tady už by se musel poměřovat prožitek a jeho překlad v básni, což je nesmysl.

Vlastně mě ten názor těší.
U příspěvku:Nenapíše se nic
Natasha_ (Občasný) - 4.5.2010 > whispermoonlite> Myslím, že jsi příliš laskavý. Já tu vidím chyby... Ale to člověk zpětně vidí vždycky.
U příspěvku:Nenapíše se nic
Natasha_ (Občasný) - 3.5.2010 > whispermoonlite> Zapomínám, co jsem všechno taky napsala... Vlastně jsem sama překvapená.
U příspěvku:Země a voda
Natasha_ (Občasný) - 14.7.2009 > Jeden text jako druhý, jako třetí, jako desátý. Vršíš slova, ale obsah je řídký.
U příspěvku:Země a voda
Natasha_ (Občasný) - 14.7.2009 > Permutace, výkřiky, refrény.
Efektní, ale jen po povrchu.
U příspěvku:Oheň
Natasha_ (Občasný) - 14.7.2009 > Je to líbivé, ale to vlastně není pro text důležité. Nejsem si jistá tím rozmazaným závěrem, tam bych čekala jednoznačnější vyjádření; toto je zbytečně do ztracena, ústup.
U příspěvku:Krásný porod při noční službě
Natasha_ (Občasný) - 15.9.2008 > To je pěkné přivítání vnuka :)
U příspěvku:LÁSKO VYTOUŽENÁ
Natasha_ (Občasný) - 15.9.2008 > Samá srdce, samá láska. Arzenál romantického kýče.
Je to v té básni všechno servírováno bez tajemství, bez nejmenší osobitosti...
Takových veršovánek je plný net - a přitom láska sama není nikdy stejná. Škoda.
U příspěvku:Pověra
Natasha_ (Občasný) - 15.9.2008 > Nějak mi vadí skákání mezi časy v prvních pěti verších.
A je to sice emocemi našlapané, ale zároveň tak košaté spoustou kulis, až se v tom ztrácím. Méně by bylo více, řekla bych.
U příspěvku:Touha
Natasha_ (Občasný) - 15.9.2008 > Asi jsi nepochopil zdejší vkládací formuláře.
Celou báseň tak máš v podtitulu. A upřímně řečeno - je to dosti bídné dílo, památníková říkačka.
U příspěvku:Vertical
Natasha_ (Občasný) - 15.9.2008 > Vida - tady nacházím všechno; obratné obrazy, půvabnou zvukovou stránku i pointu.
Tohle se mi líbí.
U příspěvku:And sometimes, I don't hear anything
Natasha_ (Občasný) - 15.9.2008 > Přestože je první část textu viditelně oddělená od části druhé červeným veršem, takže zřejmě nemají jasně souviset, nevidím mezi nimi ani volnou souvislost ani nějakou zdvojenou pointu...

Druhá strofa mi navíc přijde jaksi popově banální.

U příspěvku:La Pepsida
Natasha_ (Občasný) - 15.9.2008 > Nonsensová poezie?

Budiž - zajímavější by to ale bylo s překladem.
U příspěvku:Mé nahé ženě
Natasha_ (Občasný) - 4.3.2008 > Myslím, že to si o sobě žena vždycky ráda přečte.
Mne jako nezúčastněného čtenáře to zase tak neokouzlilo, i když je to docela pěkné opěvování. Jen vlastně ničím zvlášť osobité.
U příspěvku:money fest 1
Natasha_ (Občasný) - 4.3.2008 > Jeden z mála případů, kdy mě menstruační humor z úst mužových pobavil.
U příspěvku:Jestli se mě ještě někdy ...
Natasha_ (Občasný) - 7.2.2008 > ariel> ...hm, možná!
U příspěvku:Sevření pro dva hlasy
Natasha_ (Občasný) - 7.2.2008 > Terorista lásky> ...to bych si teď mohla nárokovat ten potřebný impuls, že :)
U příspěvku:Jestli se mě ještě někdy ...
Natasha_ (Občasný) - 7.2.2008 > Kontrast osobního sdělení v první strofě a obrazného (tedy obecnějšího) postřehu ve druhé.
Obě strofy mají svoje kouzlo.

Přemýšlím nad tím, protože jejich navázání mi není jasné.
Ono čtenáři nemusí být všechno jasné, samozřejmě.
U příspěvku:Sevření pro dva hlasy
Natasha_ (Občasný) - 7.2.2008 > Svorně-svorně.

To by se nám bylo pěkně hodilo :-)
U příspěvku:toto nie je nihil
Natasha_ (Občasný) - 7.2.2008 > No...jako hříčka, budiž. Ale příliš vynalézavé to není.
U příspěvku:Zátiší se silem
Natasha_ (Občasný) - 27.11.2007 > Barevná úprava mi připadá jako pohrdání čtenářem.
Máš zájem o hlubší kritiku? Přitom svou nesmyslnou volbou řvavého podkladu odrazuješ...

Text jsem přesto přelouskala. Myslím, že je přetížen navršenými popisy a chybí mu vývoj, jednotlivé strofy by bylo možno nakombinovat i jinak.
2-3
U příspěvku:Onen klam
Natasha_ (Občasný) - 27.11.2007 > ...věčné hloubY...? :-)

Je to taková říkanka, místy dost drhne...a některé ty rýmy jsou použité zjevně proto, že jiné autora nenapadly.
U příspěvku:Časožrout
Natasha_ (Občasný) - 27.11.2007 > A ta poezie je prosím kde?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter