Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:OK
Urea (Občasný) - 20.9.2011 > Šílená svině> Jelikož si myslím, že pakliže někdo dělá redaktora, tak má být schopný fundované zpětné vazby (která respondentovi otevře oči a něco ho naučí) a nemá se chovat jako... jako by měl v hlavě slovní zásobu o třech slovech, což evidentně existuje, ale osobně se s tak "moc" plně myslícím jedincem nedokáži a hlavně nechci ani bavit... nepovažuji to totiž v ničem nosné. Ale kdo ví... třeba se vyvinu a za pár let si toho budu cenit.
U příspěvku:OK
Urea (Občasný) - 14.8.2011 > Urea> Jo, ještě bych si dovolila jednu pravdu... "Redaktora" jako jsi ty bych poslala kontrolovat max. popelnice... no, škoda, že debilita a jistá forma korupce vlezla už i sem... když tě to nebaví, tak to nedělej! Měla jsem za to, že to tady kdysi vzniklo jakožto prostor pro nové autory, kteří zde dostávali zpětnou vazbu... co tady předvádíš kupříkladu ty (ale nejsi v tom sám... jak občas pročítám jednoslovné reakce, které mají pramálo společného s radou)... nic, přeji, ať už tady moc dlouho nejsi a server se zase trochu probere a není to jen jakási rodinná cosi... bay
U příspěvku:OK
Urea (Občasný) - 14.8.2011 > Šílená svině> :)))) Jsem se ale neptala na Tvé vnímání světa :))))
U příspěvku:OK
Urea (Občasný) - 9.8.2011 > Šílená svině> Héééj, jak jedničku?? To si dovolím vyvolat obrovskou vlnu nevole, ač ji tvořím sama :)))) Jedničku bych jako i brala, kdybych ještě chodila na výšku a byl by tam bodový systém stejný, ale za předpokladu, že je tady naopak, tak chci pádný argument... Osobně jsem se, ač je mi Tvůj nick velmi nesympatický, odhodlala nahlédnout do Tvé poezie a je stejně ujetá jako ta má.. navíc beztak kopíruješ from me :))))) No a teď vážně - souhlasím s kočkou, kterou jsem psala v nějakém nuceném stavu,.. i první část tohoto vnímám trochu light... ale tu druhou odmítám obodovat subjedničkou :))))
U příspěvku:Oprátka ze čtyřlístků
Urea (Občasný) - 3.8.2011 > :)))) se mi lííííbíííí Tvůj styl... čím dál víc... ni citáty mě nerozčilují svou necitátovostí :)))))
U příspěvku:Oprátka ze čtyřlístků
Urea (Občasný) - 3.8.2011 > Uau... líbí se mi to... jen mi tam nesedí ten Hitler... čili poprosím o interpretaci.
U příspěvku:Co je smrt
Urea (Občasný) - 2.8.2011 > ... Líbí se mi hlavně závěr, který je ke smrti i k životu férový... btw. v Rumunsku je vesnice, kde lidé pláčí, když se někdo narodí a radují se, když někdo zemře... Kdo kdy řekl, že je smrt špatně? Rozděluje... ale člověk přeci na rozdělení v jiných případech nenadává a mnohdy vítá změnu s otevřenou náručí (zvláštní - nováček nastoupí do práce a hned chce všechno automatizovat. Přijde změna a často se mu nechce měnit...když se inovaci naučí, je rád, že to práci urychluje.... přitom na samotném počátku to bylo zaučování... vždy..)
U příspěvku:růžová letní toaletní
Urea (Občasný) - 31.5.2011 > Ale člověk se přeci může smrti smát a přitom milovat... (mj. Je smích a smích - jedno z nich může být pouze formou přijetí života jako takového, který začíná a končí - bud jak bud)
U příspěvku:Na obloze mrtvé slunce
Urea (Občasný) - 31.5.2011 > Podáš ruku,

sežerou ji

Nic jim nedáš;

nežiješ...líbí)
Jen mi chybí východisko :) třeba ruka něčím obalena, aby ji nemohli sežrat.. třeba solí, to většinu žrounů demotivuje... sul a chleba :)


U příspěvku:teď už vím, že i ticho!
Urea (Občasný) - 31.5.2011 > Výborné!!!
U příspěvku:Garethovi
Urea (Občasný) - 31.5.2011 > Srdce je hodne, ale mozek taky... Ideální je rovnováha mezi oběma... :) Logika a pocity v jedné batožině :)
U příspěvku:ex-itu-scense
Urea (Občasný) - 31.5.2011 > scense-itu-ex
U příspěvku:Tři písně pro lesního skřeta
Urea (Občasný) - 31.12.2010 >
U příspěvku:zvieratko z krbu
Urea (Občasný) - 31.12.2010 > Krowka, bo anjel :) nice...
U příspěvku:za záclonou 4
Urea (Občasný) - 28.12.2010 > Zajímavé je na to slabé slovo :) Pětka jak má být:)
U příspěvku:hapy team
Urea (Občasný) - 28.12.2010 >
U příspěvku:hranice
Urea (Občasný) - 28.12.2010 > uau :)
U příspěvku:..citát
Urea (Občasný) - 12.11.2010 > A.x.e.l> Nebo ji máš Ty! A v tom je to "bádání" kouzelný... :)
U příspěvku:Kromaňonec
Urea (Občasný) - 1.11.2010 > :))) To je tak šílený, až je to skvělý :)))
U příspěvku:bolestná, příběh
Urea (Občasný) - 27.9.2010 > nádherný...
U příspěvku:Still sexy in pink visions
Urea (Občasný) - 19.8.2010 > Broučkuuuuu :) Napiš už něco nového... Je mi smutno po Tvých perverzních úžasnostech :)
U příspěvku:..citát
Urea (Občasný) - 17.8.2010 >
Když jdeš za smyslem, zákonitě zjistíš, že je to nesmysl... Ale kdybys za ním nešla, tak nesmyslně stojíš na jednom a tom samém místě. (nikdy nedojdeš k tomu, že nějaký nesmysl - jít životem za smyslem - existuje--- stáním se ho nenaučíš) Nikam nejdeš, ale pocity, touha jen narůstá... Kdo nejde, ten je hloupý... kdo se nedívá, ten je slepý...
U příspěvku:(..)
Urea (Občasný) - 17.8.2010 > To bych si troufla tvrdit, že to bude více než setina... S rezignací jde totiž ruku v ruce stagnace! Inaktivita...
U příspěvku:Jak jsem cestovala 6
Urea (Občasný) - 17.8.2010 > Luxusní!!!!!!!!!!!
U příspěvku:Prosím, dnes opět zemřu
Urea (Občasný) - 23.1.2010 > Prosím, to se mi líbí! :)
U příspěvku:dokořán otevřené ráno
Urea (Občasný) - 23.1.2010 > nááááádherný!!!
U příspěvku:jdou na to :)
Urea (Občasný) - 16.11.2009 > Něco mezi videohrou a matrixem... něco mezi 4 a 5 :)
U příspěvku:Výměna
Urea (Občasný) - 27.1.2009 > Oplatka> To je velká pravda! Cine star byl asi z poloviny zaplněný a na začátku každý šustil sáčky... ze všech stran se loudily nějaké zvuky. Stačilo pár minut a nikdo ani nedýchal. Prostě výborný film a skvělý výkon Angeliny. Jen mě trošku mrzelo, že tam nebyla téměř žádná glosa k motivu vraha... i záliba k vraždění má někde kořeny. Ale jinak luxusní film.
U příspěvku:JESUS
Urea (Občasný) - 26.1.2009 > :) super! Héj, kresli víc! Už jsem všechno projela a nemám co obdivovat:)
U příspěvku:ADAM A EVA DNES,ZA POMCI ŽIDLE V.v.GOGHA ZJIŠŤUJÍ JAK CHUTNÁ NEJEN JABLKO..
Urea (Občasný) - 26.1.2009 >
U příspěvku:Bazén
Urea (Občasný) - 26.1.2009 > Máš zajímavý styl... Líbí! Moc!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter